Infolinia milczy. Na poniedziałek do firmy miałem zaplanowaną dostawę maszyn. Tego samego dnia przesyłka została awizowana przez kuriera z powodu '' nie zastałem odbiorcy na miejscu''. W każdy kolejny dzień tj. wtorek-środa-czwartek paczki nie dostałem.
Po ponownej próbie kontaktu na infolinii z łaską dostałem odpowiedź, że przesyłka będzie u mnie w piątek.. SZKODA SŁÓW. Przez takie firmy traci się klientów.
Nie polecam! Zamówiłam szafę pax z Ikea, która miała być przewieziona przez tą firmę. Czekałam cały dzień. O godzinie 18:00 otrzymałam sms z Ikea, że wyznaczono nowy termin dostawy za 6 dni! Zadzwoniłam do Ikea w celu wyjaśnienia, Pani na call center zdziwiła się, że nikt do mnie nie dzwonił, bo ma w systemie informacje że "kurier nikogo nie zastał". Dodam, że czekałam cały dzień w domu specjalnie na tą przesyłkę. Na telefonie nie miałam ani jednego połączenia z firmy transportowej. W firmie No Limit nikt nie odbiera telefonu, więc nie można się niczego dowiedzieć. Zobaczymy, czy uda się dostarczyć szafe za te 6 dni. Tak czy siak, to kiepska reklama również dla Ikei.
Gdybym mogła dałabym 0, współpraca tej firmy z Ikea to jest porażką i bardzo źle rzutuje na samą opinię dla Ikea. Trzy razy w dniu dostawy zapewniano mnie o tym, że dostawa przyjedzie, przed tym kilka wiadomości mailowych, po czym po 18:00 dzwoni do mnie infolinia, że chciałam zmienić termin dostawy. Szok, ze strony kuriera zero kontaktu, wcześniej zaznaczone przez kuriera w tym dniu, że numer mam niepoprawny, dzwonię na infolinię, a numer okazuje się poprawny. I zapewnienie o dostawie na infolinii, na czacie, ponownie na infolinii. Tak się nie traktuje Klienta.
Czekałam na dostawe ostatniego elementu mebli IKEA i kurier zaznaczyl, ze paczka zostala dostarczona, nigdy sie nie pojawil pod moimi drzwiami, firma nie odbiera, ignoruja kontakt od reklamacji IKEA. KPINA, ODRADZAM ZDECYDOWANIE!!
Edit: kurier postraszony zgłoszeniem sprawy na policję i dowodem w postaci nagrań z monitoringu ukazujących, że nigdy paczki nie dostarczył podrzucił ją dzisiaj (tj. tydzień po kradzieży) pod adresem 2 bloki dalej….
Współpraca tej firmy z IKEĄ to jakiś dramat. Dostawa kanapy za pierwszym razem nie przyjechała i nie zostało to poprzedzone żadną informacją a trzeba siedzieć w domu 8:00-20:00. Ustaliłam kolejny termin na infolinii Ikea - za tydzień i znowu 8:00:20:00 (dwa dni wolne od pracy). W tym terminie kanapa również nie przyjechała - zero informacji. Zadzwoniłam na infolinie Ikea - podobno firma transportowa zapakowała kanapę na transport kolejnego dnia, nie mogą określić godziny i łaskawie uprzedzą 2h przed przyjazdem. Kolejnego dnia czekam na kanapę i dzwoni do mnie konsultant Ikea umówić nowy termin i że on nic nie wie o tym że kanapa miała dziś przyjechać ... ŻENADA!!!
XXI wiek i wy się kontaktować nie potraficie ??!! W dobie internetu ??!! Duża firma i taką chałe odwalać?!?! Omijać szerokim łukiem !!!!
Poprosiłam o zwrot pięniędzy, przestałam w ogóle wierzyć, że ta kanapa dotrze.