Po tym, jak naczytałam się opinii przed dostawą mebli z Ikei, mało nie zaczęłam panikować. Jestem mile zaskoczona. Dostawa dziś na czas. Kurier zadzwonił niecałą godzinę przed przyjazdem. Bardzo sympatyczny. Byłam pod wrażeniem tego, jak szybko sam wniósł te meble na trzecie piętro, choć uważam, że to szkodliwe dla kręgosłupa. Firmie sugeruję wyposażenie pracowników w schodołazy towarowe. Powinnam obciąć gwiazdkę za brak dbałości o pracowników, ale powiedzmy że to ocena samej dostawy i kuriera.
Dostawa z Ikei, dramat, niekompletne zamówienie, od wczoraj nie można ustalić gdzie są brakujące paczki, my w trakcie montażu nie możemy ruszyć dalej bo brakuję części i zero informacji, a kasa za dostawę niemała, brakujących części nie można dokupić bo stanowią elementy produktu - IKEA traci reputację przez współpracę z taką firmą. Jestem bardzo niezadowolona.
Kurier zapytany kiedy będzie powiedział, tutaj cytat "nie wiem, może jutro może nie". Kierowca/dostawca/kurier został nagrany gdy na pytanie gdzie jest odpowiedział "W Polszy" i tłumaczył się rzekomo zepsutym kołem, co nie zostało nigdzie potwierdzone. Mi powiedziano ze ma być do 2 godzin. Dzwoniłem 6 razy, za 7 odebrał. Powiedział ze ma "chorego kolegę", potem ze on nie będzie wnosił nic. A na koniec powiedziałem, że będę rozmawiał z jego szefem, to powiedział "to rozmawiaj, s*******"
Przesyłka nie została do mnie dostarczona, choć od 15 lipca przez tydzień leżała w magazynie w Pruszkowie. Telefony albo nie są odbierane albo rozmowa jest przekierowywana do niekompetentnych osób, które nie potrafią pomóc. Żadnej informacji mailowej, SMS dlaczego jest opóźniona dostawa. Strona internetowa firmy nie działa. Koniec końców bo kilkukrotnych rozmowach telefonicznych z firmą, a także z nadawcą, przesyłka została dostarczona. Panowie kurierzy bardzo uprzejmi i pomocni.
Towar kupiony z usługą wniesienia. Panowie którzy przyjechali odmówili opłaconej usługi.
Od samego początku negatywne nastawienie ( widać że pracować się nie chce) Firma nazywa się No Limit a pokonały ich zwykłe drewniane schody. Pan z tatuażem na łydce nie powinien pracować przy kontakcie z klientem, takiego nastawienia do sprawy jak u Pana daaaawno nie widziałam. NIE POLECAM !! Szkoda że Ikea traci na takich dostawcach.
Najgorsza firma transportowa z jaką miałam styczność. Nie traktują terminów ani klientów poważnie. Zamówiłam usługę dostawy nowego i odbioru starego materaca. Najpierw wysłali tylko jedną osobę która nie dała rady zabrać tego w pojedynkę. Następnie zatwierdzili datę odbioru na niedzielę po czym dzwoniąc następnego dnia okazuje się że nie pracują w niedziele niehandlowe. Nawet nie zostałam poinformowana że nie przyjadą.
Dziś oczekiwałam dostawy blatu z IKEA (nr zamówienia 344730623).
Martwiłam się, bo blat był duży i ciężki (ponad 180cm i 30kg wagi), A w domu była tylko 2 dzieci. Niestety miałam ważną wizytę u lekarza.
Kiedy zadzwonił pan kurier powiedziałam mu jak wygląda sytuacja i poprosiłam, żeby podjechał pod klatkę, a dzieci postarają się zabrać przesyłkę do domu.
Miałam szczęście, bo trafiłam na przemiłego i bardzo uczynnego człowieka. Sam pomógł dzieciom i wniósł przesyłkę pod wskazany adres.
Jestem mu bardzo wdzięczna.
Bardzo dziękuję za pomoc!
A firmie No Limit gratuluję fantastycznego pracownika.
Jedna gwiazdka to za dużo. Ta firma jak i IKEA to jeden wielki żart. Firma nie dostarczyla mi materaca na ustalony termin bo dostawca wziął za mały samochód bo myślał że materac będzie mniejszy i mu się do samochodu nie zmieścił. Tego samego dnia zmieniliśmy datę na inną z IKEA i co? I znowu w dzien dostawy, tym razem bez zadnej informacj od ikea jak i rowniez od firmy no limit dostawa nie została zrealizowana. IKEA umywa ręce i graja głupich jak i wasza firma. Wstyd i żal. Nie polecam nikomu!!! Omijać szerokim łukiem!
Jak chcecie się nauczyć jak NIE prowadzić firmy logistycznej to jest to idealny przykład. Dostawca dzwoni będę sa 30 min, po chwili zmienia zdanie i jednak nie dojedzie bo niby nie zapakowali towaru na magazynie.