Dziś oczekiwałam dostawy blatu z IKEA (nr zamówienia 344730623).
Martwiłam się, bo blat był duży i ciężki (ponad 180cm i 30kg wagi), A w domu była tylko 2 dzieci. Niestety miałam ważną wizytę u lekarza.
Kiedy zadzwonił pan kurier powiedziałam mu jak wygląda sytuacja i poprosiłam, żeby podjechał pod klatkę, a dzieci postarają się zabrać przesyłkę do domu.
Miałam szczęście, bo trafiłam na przemiłego i bardzo uczynnego człowieka. Sam pomógł dzieciom i wniósł przesyłkę pod wskazany adres.
Jestem mu bardzo wdzięczna.
Bardzo dziękuję za pomoc!
A firmie No Limit gratuluję fantastycznego pracownika.
Jedna gwiazdka to za dużo. Ta firma jak i IKEA to jeden wielki żart. Firma nie dostarczyla mi materaca na ustalony termin bo dostawca wziął za mały samochód bo myślał że materac będzie mniejszy i mu się do samochodu nie zmieścił. Tego samego dnia zmieniliśmy datę na inną z IKEA i co? I znowu w dzien dostawy, tym razem bez zadnej informacj od ikea jak i rowniez od firmy no limit dostawa nie została zrealizowana. IKEA umywa ręce i graja głupich jak i wasza firma. Wstyd i żal. Nie polecam nikomu!!! Omijać szerokim łukiem!
Jak chcecie się nauczyć jak NIE prowadzić firmy logistycznej to jest to idealny przykład. Dostawca dzwoni będę sa 30 min, po chwili zmienia zdanie i jednak nie dojedzie bo niby nie zapakowali towaru na magazynie.
Nie polecam. Dostawa miała być 25.10 mebli z Ikea. Kurier zadzwonił o 18, że będzie o 19 i nie przyjechał. Nawet nie zadzwonił czemu. Po 20 dzwonię a on wyłącza telefon. Kolejny termin to 30.10. To jawna kpina z klienta. Jakbym chciał dostać meble 30.10 to bym na ten dzień zamówił. Omijać firmę.
Daje 1 gwiazdkę tylko dlatego, że nie można dać 0. Najgorsza firma kurierska z jaką kiedykolwiek miałam doczynienia. Przekładany termin dostawy narazie 5 razy bo nadal nie mam zamówienia. Przekładany termin bez poinformowania odbiorcy, gdyby odbiorca nie kontaktował się telefonicznie ze sprzedawca i firma kurierska nawet nie wiedziałby, że dostawa jest przełożona.
Absolutnie nie polecam. Przesyłka spora od Ikea. Dopłacono za dostawę dziś (14.08) między 8-11godzina .. o 12 nadal brak dostawy i na dodatek bez żadnej informacji meila czy czegokolwiek data dostawy w systemie zmieniona na 20.08 (niedziela).. dzwonię na centrale Ikea gdzie dostaje informacje, że kurier nie mógł się ze mną skontaktować, bo zamiast 5byla 3 w numerze telefonu .. ale nawet nie sprawdził czy jestem w domu poprostu sobie odklikał, że nie było mnie w domu … to ja się pytam nie byłam czy jednak numer był zły i tory napewno też były złe… żenada… sprawdziłam telefon podałam dobrze , po za tym nie pierwszy raz z tego konta na te dane coś zamawiałam i nie zmieniałam nic… radzę uważać na tego dostawce pracują tam wyjątkowo nie kompetentni i cwaniakowaci ludzie..