Jeśli chodzi o obsługę to wszystko w porządku. Sprzedawca Pan Krzysztof P. - Profesjonalista. Niestety, jeśli chodzi o rozwiązanie sprawy z usterką samochodu to zapomnijcie o ugodowym rozwiązaniu sprawy.(sprawdźcie pojazd dokladnie) Na szczęście usterka nie jest poważna i koszta nie będą zbyt wysokie, ale podejście Zespołu wsparcia i rozwoju - tragedia.
Nie liczcie na to,że po wynajmie długoterminowym oddacie auto bez żadnych opłat. Firma masterlease wyobraża sobie to tak,że wstawicie auto do garażu na cały okres wynajmu i po roku czy dwóch trafi do nich z powrotem w idealnym stanie.Jeżeli macie wybór...wybierzcie inną firmę.Ja nie skorzystam więcej z ich usług.Nie przypadkiem mają 3.6 gwiazdki.
od 4 lat jestem klientem tej firmy mam 2 leasingi i mimo iż czasem mam jakieś opóźnienia to wszystko idzie załatwić rozmową przez telefon.Moimi sprawami zajmuje się pani Marta Siemaszko, która jest niezwykle kompetentną osoba i bardzo wyrozumiałą co na dzisiejsze czasy jest już niespotykane. polecam
Auto umówione na serwis o 12:30- informacja że nie dadzą rady wykonać naprawy i auto musi zostać. I zaczęły się schody - pani Marlena G. prowadząca sprawę totalnie ignorowała telefony. Kontakt bezpośredni z firma Cars Fleet i tam informacja ze od 2h masterlease nie odpowiedz na maila jaka klasa auta- indywidualna interwencja- po kolejnych 3 telefonach informacja że będzie auto ale nie wiedza kiedy.
Nie wierzę że jeszcze w tych czasach firma może być tak niekompletna.
Cztery miesiące po zwrocie niesprawnego auta wysyłają faktury do opłacenia i nakładają kary, za nieterminową spłatę.
Sprzedali auto podobno sprawdzone przez eksperta z DEKRA a okazało się, że było rozbite i poskładane na trytytki i w dodatku na zimowych oponach w sierpniu. Auto od tygodnia stoi rozebrane w warsztacie a przedstawiciele tej dziadowskiej firmy, nie odpowiadają na wiadomości z coraz to dłuższą listą rzeczy do naprawy w aucie. Sprzedają gorsze szroty niż auto-komis przy drodze. Usterki były zgłoszone dwa dni po odbiorze auta tj 29 sierpnia i mimo wielu zgłoszeń jest brak reakcji ze strony leasingu. Nie odpisują na zgłoszenia i nie odpowiadają na email. Będzie dobry materiał dla TVN Turbo.