Fatalna polityka obslugi klienta. Szereg komorek zajmujacych sie roznymi sprawami, trudno dojsc do ladu z kim sie kontaktować. Zalatwienie zastepczej tablicy rejestracyjnej zajelo ponad miesiac. Auto oczywiscie wtym czasie stalo. Nie wiem, moze teraz sie to zmienilo....
Uważajcie na tę firmę, leasingują auta z wadami ukrytymi, prawdopodobnie z lipnymi badaniami technicznymi i nie serwisowane w autoryzowanym serwisie. Za uszkodzenia które zaistniały wcześniej przed podpisaniem umowy o auto używane w naszym przypadku uszkodzona tapicerka była w dniu odbioru auta co było natychmiast zgłoszone a na koniec umowy wystawili nam fakturę za uszkodzoną tapicerkę za uszkodzenie które już było, uszkodzenie zrobił poprzedni użytkownik, a ja mam za to płacić!! Tak można w nieskończoność ludzi okradać na tej tapicerce. Wycenili to na ok 3 tysiące ale gwiazdy dały nam rabat i chcą tylko ok 1400... Auto nie serwisowane, za brak wpisów chcą nas 300zl skasować. Tylko że to oni tego auta nie serwisowali, więc nie ma wpisów, poprzedni użytkownik nie serwisował a za brak wpisów ja im mam płacić im 300zł.
Źle trafiliście. Ja jako weteran Sądowy przeciągne was po Sądach to wam się odechce ludzi okradać. Oczywiście zrobię wam reklamę na jaką zasługujecie. Do zobaczenia na sali Sądowej.
Nie polecam tej firmy nie wolno im ufać, na szczęście ja mam wszystko udokumentowane, więc sobie z nimi poradzę.
Bardzo słaba jakość wykonywanych usług,zalatwienie zamiennikow tablic trwa juz drugi tydzien auto stoi nie zarabia pan Radoslaw ktory mial zalatwic tablice nie odbiera telefonu ,a jak juz odbierze to oznajmia ze jest na urlopie i sprawe przekazal koledze tylko kolega kur........nic nie wie w tym temacie.Totalny balagan tylko kto mi zwroci za czekanie a raty trzeba placic.
Jakość obsługi klienta na coraz niższym poziomie. Korzystam z usług Masterlease od kilku lat, niestety ostatnio z coraz większą frustracją. Jeśli nic się nie zmieni, ta umowa będzie ostatnia.
Szkoda że zamknęli punkt na energetycznej, na kowalach, Teraz nie ma praktycznie żadnego wyboru, na stronie kilka aut. Dziękuję bardzo za informację i wyjaśnienie :-)
Firma oferuję roczną rękojmie na samochód. Prawda jest niestety taka, że po zakupię samochodu i wykryciu usterek po tygodniu jazdy (żeby załatwić sprawę jak najszybciej zgłoszone od razu) firma nie chcę się podjąć naprawy rozrządu, który powinna objąć reklamacja. Mistrz serwisu jasno stwierdził, że jest do wymiany. Kontaktu zero, trzeba się prosić i samemu pilnować tego co firma przecież sama oferuję... na tę chwilę nie polecam nikomu
Bardzo dziękuję Pani Ewelinie Bednarskiej za wspaniałą obsługę i pomoc w leasingu auta. Pełen profesjonalizm, szybkość działania, bardzo miły i sympatyczny kontakt podczas całej - nie ukrywam - błyskawicznie przeprowadzonej procedurze. Polecam wszystkim, którzy chcą wziąć leasing!!!
Niestety słabiutko. Każdy kontakt rozbija się o zawiłe procedury, które trwają długo. Ciężko dowiedzieć się co się dzieje "bo robi to ktoś inny". Nie da się rozmawiać z nikim, bo rozmowy kończą się na "proszę wysłać wniosek", nawet jeżeli ma się pytania do samego wniosku. Przekroczenie terminów ze strony masterlease to też norma, ale na wszystko mają wytłumaczenie.
Jestem zażenowana brakiem kompetencji osób tam pracujących. Mam wrażenie, że nikt niczego nie wie. Czekałam na autoryzacje przeglądu 3 godziny. Za każdym razem informowano mnie, że autoryzacja nastąpi za 3 minuty. Finalnie okazało się, ze Masterlease nie może skontaktować się z salonem (co jest nieprawdą) i
autoryzacji nie otrzymam. Ciesze się, że niedługo kończę współprace z tą "firma"
Jeśli nic się nie dzieje i jedynie opłacasz im co miesiąc ratę, to jest ok. Jak tylko coś się zaczyna dziać i trzeba rozwiązać jakiś problem to zawsze zaczynają się schody. Przerzucanie od działu do działu, zwlekanie, nie odpowiadanie na maile i telefony, a jak już się człowiek dodzwoni w konkretne miejsce to nikt nic nie wie, nie jest w stanie pomóc. Płacę co miesiąc za pełen pakiet serwisowy a od wielu tygodni jeżdże niesprawnym autem, bo nie są w stanie tego w żaden sposób przeprocować i tylko żąglują moją sprawą pomiędzy osobami, działami, serwisami itd..
Na szczęście zaraz kończy mi się z nimi umowa i będę mógł się uwolnić od tej niekompetencji.
Auto na serwis przyprowadzone masterlease chce zakładać zamienniki do lexusa płace za serwis ratę miesięczne a oni nawet tarczy nie chcą wymienić bo tylko klocki pozwalają banda cwaniaków
Jeśli chodzi o obsługę to wszystko w porządku. Sprzedawca Pan Krzysztof P. - Profesjonalista. Niestety, jeśli chodzi o rozwiązanie sprawy z usterką samochodu to zapomnijcie o ugodowym rozwiązaniu sprawy.(sprawdźcie pojazd dokladnie) Na szczęście usterka nie jest poważna i koszta nie będą zbyt wysokie, ale podejście Zespołu wsparcia i rozwoju - tragedia.
Nie liczcie na to,że po wynajmie długoterminowym oddacie auto bez żadnych opłat. Firma masterlease wyobraża sobie to tak,że wstawicie auto do garażu na cały okres wynajmu i po roku czy dwóch trafi do nich z powrotem w idealnym stanie.Jeżeli macie wybór...wybierzcie inną firmę.Ja nie skorzystam więcej z ich usług.Nie przypadkiem mają 3.6 gwiazdki.