Masterlease

31 ocen
Jaxon Dmoch
25 październik 2024 14:02
Polecam kontakt z p.Sylwia S. // bardzo miła i profesjonalna obsługa .
pokaż więcej...
Ola Jaworska
22 październik 2024 17:13
pokaż więcej...
Anna Lemiesz
20 wrzesień 2024 14:04
Nie polecam, bardzo nieprofesjonalna obsluga. Otrzymałam ofertę leasingu, pracownik procesował leasing bardzo opieszale, kontakt głównie mailowy, działania musiały być ponaglane przez nas telefonami, ostatecznie po złożeniu wniosku otrzymaliśmy decyzję pozytywną z informacją, że samochód został sprzedany komuś innemu. Po przeczytaniu opinii tutaj cieszę się jednak, że nie udało się podpisać umowy.
pokaż więcej...
Tomek T
15 wrzesień 2024 14:56
UWAGA!!! UWAGA!!!

Nie kupujcie używanych samochodów które są własnością Futura Leasing, Masterlease itp.

Samochody są sprzedawane z wadami ukrytymi, nie posiadają 12-mc gwarancji jak opisują w ogłoszeniu - JEST TO JEDNA WIELKA ŚCIEMA.

Auta mają rzekomo ubezpieczenie na 12 m-cy, ubezpieczenie obejmuje tylko niektóre części/podzespoły - nie podlegają ubezpieczeniu części/podzespoły wadliwe o których ubezpieczyciele wiedzą. Przy sprzedaży sprzedający zapewniają, że ubezpieczenie obejmuje wszystko - ŚCIEMA.

Właśnie to przerabiam, zapewniono mnie że ubezpieczony jest m.in. cały silnik a okazało się, że ubezpieczone są tylko niektóre części/podzespoły. Nie zostały ujęte części/podzespoły silnika które mają wady fabryczne, najczęściej wadliwe. PRZYPADEK, NIE SĄDZE!!!
pokaż więcej...
Justyna Kowalska
01 sierpień 2024 14:08
Byłam klientką masterlease (najem długoterminowy) przez 2 lata, aktualnie wykupiłam samochód i cieszę się, że moja przygoda z tą firmą dobiegła końca, nigdy w życiu już jej nie powtórzę. Od samego początku były problemy. W pierwszych miesiącach nie mogłam doprosić się o wydanie dowodu rejestracyjnego (motywowali to tym, że jest on niepotrzebny w razie kontroli drogowej). Przyjęłam tę informację. Po około pół roku użytkowania miałam małą stłuczkę parkingową. Gdy ubezpieczyciel pojawił się w celu oceny szkód okazało się, że przegląd w dowodzie jest nieważny (jeździłam z nieważnym przeglądem prawie pół roku!). Nie mogłam wiedzieć o tym, iż jest po terminie, bo fizycznie nie posiadałam dowodu rejestracyjnego a także przy początku najmu uzyskałam informację, że samochód jest świeżo po przeglądzie (przegląd ważny 2 lata)także nie potrzebuje mieć tego dokumentu. Było to absolutnie naganne zachowanie z ich strony, wprowadzenie mnie w błąd, co gdyby to był poważny wypadek a nie małe otarcie? Wówczas po wielu telefonach na infolinię w końcu wysłano mi dowód rejestracyjny (po prostu leżał w skrzynce, bez żadnego potwierdzenia odbioru…). W kolejnych kilkunastu miesiącach za każdym razem gdy potrzebowałam usług związanych z użytkowaniem samochodu zawsze były jakieś opóźnienia (w warsztatach dostawałam informację, że masterlease nie dostarczył części). Wykupiłam auto, jednak cała obsługa wykupu to również żart i wprowadzanie w błąd. Nie dostałam informacji, że auto kupuje bez opon (je można za dodatkową opłatą), dodatkowo na 2 miesiące przed wykupem miałam małe zdarzenie drogowe (niewymagające natychmiastowej naprawy), które to miałam mieć zrobione od razu po wykupie. Dziś otrzymuje informację, że umówić się na same OGLĘDZINY mogę dopiero za miesiąc. Co będzie z sama naprawa? Zobaczymy, może pierwszy raz zaskoczą mnie pozytywnie. Absolutnie odradzam korzystania z ich usług, mam wrażenie , że klientów “dużych” traktują super, priorytetowo, a takich małych zwykłych klientów co biorą auto z średniej półki traktują jak niechcianych.
pokaż więcej...
Blazej Lewicki
06 luty 2024 12:17
Fatalna polityka obslugi klienta. Szereg komorek zajmujacych sie roznymi sprawami, trudno dojsc do ladu z kim sie kontaktować. Zalatwienie zastepczej tablicy rejestracyjnej zajelo ponad miesiac. Auto oczywiscie wtym czasie stalo. Nie wiem, moze teraz sie to zmienilo....
pokaż więcej...
Jacek Jacek
31 styczeń 2024 23:20
Uważajcie na tę firmę, leasingują auta z wadami ukrytymi, prawdopodobnie z lipnymi badaniami technicznymi i nie serwisowane w autoryzowanym serwisie. Za uszkodzenia które zaistniały wcześniej przed podpisaniem umowy o auto używane w naszym przypadku uszkodzona tapicerka była w dniu odbioru auta co było natychmiast zgłoszone a na koniec umowy wystawili nam fakturę za uszkodzoną tapicerkę za uszkodzenie które już było, uszkodzenie zrobił poprzedni użytkownik, a ja mam za to płacić!! Tak można w nieskończoność ludzi okradać na tej tapicerce. Wycenili to na ok 3 tysiące ale gwiazdy dały nam rabat i chcą tylko ok 1400... Auto nie serwisowane, za brak wpisów chcą nas 300zl skasować. Tylko że to oni tego auta nie serwisowali, więc nie ma wpisów, poprzedni użytkownik nie serwisował a za brak wpisów ja im mam płacić im 300zł.

Źle trafiliście. Ja jako weteran Sądowy przeciągne was po Sądach to wam się odechce ludzi okradać. Oczywiście zrobię wam reklamę na jaką zasługujecie. Do zobaczenia na sali Sądowej.

Nie polecam tej firmy nie wolno im ufać, na szczęście ja mam wszystko udokumentowane, więc sobie z nimi poradzę.
pokaż więcej...
Meg Kr
25 styczeń 2024 09:49
pokaż więcej...
Nicole Młotkowska
03 styczeń 2024 17:34
ODRADZAM !!!!
pokaż więcej...
faza 44
04 grudzień 2023 16:49
Bardzo słaba jakość wykonywanych usług,zalatwienie zamiennikow tablic trwa juz drugi tydzien auto stoi nie zarabia pan Radoslaw ktory mial zalatwic tablice nie odbiera telefonu ,a jak juz odbierze to oznajmia ze jest na urlopie i sprawe przekazal koledze tylko kolega kur........nic nie wie w tym temacie.Totalny balagan tylko kto mi zwroci za czekanie a raty trzeba placic.
pokaż więcej...
Beata Domańska-Tokarska
03 listopad 2023 11:02
Jakość obsługi klienta na coraz niższym poziomie. Korzystam z usług Masterlease od kilku lat, niestety ostatnio z coraz większą frustracją. Jeśli nic się nie zmieni, ta umowa będzie ostatnia.
pokaż więcej...
Tomasz Ambroziak
11 październik 2023 11:10
Od lat współpracuję i niemam żadnych problemów. Szybko i sprawnie. Polecam w 100%
pokaż więcej...
Oleczek
05 październik 2023 17:13
Szkoda że zamknęli punkt na energetycznej, na kowalach, Teraz nie ma praktycznie żadnego wyboru, na stronie kilka aut. Dziękuję bardzo za informację i wyjaśnienie :-)
pokaż więcej...
Jacek Mosiński
05 październik 2023 05:37
Firma oferuję roczną rękojmie na samochód. Prawda jest niestety taka, że po zakupię samochodu i wykryciu usterek po tygodniu jazdy (żeby załatwić sprawę jak najszybciej zgłoszone od razu) firma nie chcę się podjąć naprawy rozrządu, który powinna objąć reklamacja. Mistrz serwisu jasno stwierdził, że jest do wymiany. Kontaktu zero, trzeba się prosić i samemu pilnować tego co firma przecież sama oferuję... na tę chwilę nie polecam nikomu
pokaż więcej...
Wioletta Zając
04 październik 2023 14:58
Bardzo dobra obsługa w całości.
pokaż więcej...
maciej P
31 lipiec 2023 15:07
Bardzo dziękuję Pani Ewelinie Bednarskiej za wspaniałą obsługę i pomoc w leasingu auta. Pełen profesjonalizm, szybkość działania, bardzo miły i sympatyczny kontakt podczas całej - nie ukrywam - błyskawicznie przeprowadzonej procedurze. Polecam wszystkim, którzy chcą wziąć leasing!!!
pokaż więcej...
Paweł Koniszewski
20 lipiec 2023 13:48
Niestety słabiutko. Każdy kontakt rozbija się o zawiłe procedury, które trwają długo. Ciężko dowiedzieć się co się dzieje "bo robi to ktoś inny". Nie da się rozmawiać z nikim, bo rozmowy kończą się na "proszę wysłać wniosek", nawet jeżeli ma się pytania do samego wniosku. Przekroczenie terminów ze strony masterlease to też norma, ale na wszystko mają wytłumaczenie.



Tak sobie cesja trwa, i trwa, i trwa...
pokaż więcej...
Katarzyna Kędzia
26 czerwiec 2023 13:09
Jestem zażenowana brakiem kompetencji osób tam pracujących. Mam wrażenie, że nikt niczego nie wie. Czekałam na autoryzacje przeglądu 3 godziny. Za każdym razem informowano mnie, że autoryzacja nastąpi za 3 minuty. Finalnie okazało się, ze Masterlease nie może skontaktować się z salonem (co jest nieprawdą) i

autoryzacji nie otrzymam. Ciesze się, że niedługo kończę współprace z tą "firma"
pokaż więcej...
Maciej Puszcz
15 maj 2023 13:46
Jeśli nic się nie dzieje i jedynie opłacasz im co miesiąc ratę, to jest ok. Jak tylko coś się zaczyna dziać i trzeba rozwiązać jakiś problem to zawsze zaczynają się schody. Przerzucanie od działu do działu, zwlekanie, nie odpowiadanie na maile i telefony, a jak już się człowiek dodzwoni w konkretne miejsce to nikt nic nie wie, nie jest w stanie pomóc. Płacę co miesiąc za pełen pakiet serwisowy a od wielu tygodni jeżdże niesprawnym autem, bo nie są w stanie tego w żaden sposób przeprocować i tylko żąglują moją sprawą pomiędzy osobami, działami, serwisami itd..

Na szczęście zaraz kończy mi się z nimi umowa i będę mógł się uwolnić od tej niekompetencji.
pokaż więcej...
Agnieszka Kowalska
20 marzec 2023 11:20
Auto na serwis przyprowadzone masterlease chce zakładać zamienniki do lexusa płace za serwis ratę miesięczne a oni nawet tarczy nie chcą wymienić bo tylko klocki pozwalają banda cwaniaków

Ostatni samochód u nich totalne dno
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Masterlease

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Masterlease
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości