nie do końca jest dla mnie zrozumiały brak możliwości wspólnego rozliczania poboru energii za mieszkanie i garaż:) byłoby to dla mnie o wiele prostsze i wyeliminowało by to zaległości w opłatach, więc? może warto to jednak skonsolidować? ku rozważeniu podsyłam, Halina Podsiadło
Otrzymałem kolejną fakturę na opłacenie Zielonej Energii. Podobnie było w ubiegłym roku. Za energię e. rozliczam się w okresach półrocznych. Dlaczego razem ponosimy dodatkowe koszty w robociźnie i w pieniążkach, wynikające z wystawienia faktury i kosztów jej opłacenia.
Infoliniia i salon nie potrafią wytłumaczyć swoich własnych polityk i regulacji. Zasłaniają się wszędzie ochroną danych osobowych: nic się nie można dowiedzieć a potem źle przelane pieniądze na złe konto zatrzymują. Ostatni aby udzielić rzetelnych informacji a pierwsi aby zatrzymać na koncie nieswoje pieniądze. Odradzam!
Szybkość i łatwość obsługi online. Realne i bieżące rozliczenie ze zużytej energii elektrycznej. Rożne formy płatności. Przypomnienie o wysłaniu stanu licznika energii elektrycznej w odpowiednim terminie, oraz przejrzysta i intuicyjna obsługa osobistego konta klienta online... Polecam Każdemu korzystanie z tej formy usługi i płatności... Dziękuję i pozdrawiam serdecznie. :)
Ta firma to jedna wielka porażka. Osoby pracujące na infolinii mają ubaw z tego, że przez cały dzień cała miejscowość nie ma prądu z ich winy... Tylko się umieją cieszyć z uszkodzonych sprzętów przez ich ciągłe awarie i wyrzucone do kosza jedzenie. Jak kiedyś jako stały klient zapłaciłem o 1 dzień za późno rachunek to ścigali mnie z odsetkami w wysokości 2 grosze! Pozostawiam wszystkim do oceny...