Z EON- RM mam umowę od II połowy 2020 r ( wówczas Innogy), wszystko " grało" zgodnie z przepisami. Przy zmianie taryfy miałem początkowo pewne " sęki", ale zostały one pomyślnie rozwiązane. Obecnie korzystam z innej taryfy i mam nadzieję, że będę z tego zadowolony.
Wyrazy szacunku, dla Pani Urszuli Grzesiak, podeszła profesjonalnie do mojej sprawy ,związanej ze złym odczytem licznika elektrycznego ,naprawiła bardzo szybko. Takich pracowników powinno być więcej,dziękuję i Pozdrawiam zadowolony klient e-on
Dział Reklamacji zapewne prezentuje stosunek całej firmy E.ON do klienta, czyli zupełnie nie liczy się z klientem. E.ON ma władzę i z nim nie wygrasz - to jest postawa tej firmy wobec klientów.
Gratuluję sprytnego pomysłu jak odsunąć natrętnego klienta od siebie - reklamacje przyjmowane są tylko on-line. Nie można z nikim bezpośrednio porozmawiać. To powoduje, że z góry jest się na pozycji przegranej, czego właśnie doświadczam.
Przejście do Waszej konkurencji, to chyba jedyne do czego mnie zachęciliście.
Nie moge wypowiedziec sie o naszej wspolpracy, jestem z E.ON za krotki czas aby miec zdecydowana opinie. Czas proby i opinii pewnie pojawi sie za niedlugi czas i wtedy moge zdecydowac czy E.ON jest kooperatywny i zasluguje na moja dobra opinie; na dobra opinie trzeba sobie zasluzyc.
Pomijam to że czasami obsługa nie kończy swoich zadań, wiadomo każdemu się zdarzy.
Ale techniczne problemy to już jest coś innego i nie powinno takiego się wydarzyć.
Chciałem zapłacić rachunek i jak zawsze szybko wszedłem i przeszedłem do płatności ale zauważyłem że kwota jest o 2 razy większa więc cofnełem żeby sprawdzić faktury.
Jak już rozjaśniłem temat to chciałem wrócić do zapłaty ale nagle się okazuje że już się nie da bo poprzednia sesja już się rozpoczeła a nową można będzie zacząć dopiero za 48godzin.
Więc taka rzeć jest totalnie nie przemyślona wstyd dla Analityka i QA który przepuścili talki "feature" dla userów.