E.ON Polska S.A.

55 ocen
Wlodzimierz Godlewski
09 sierpień 2024 21:48
Z EON- RM mam umowę od II połowy 2020 r ( wówczas Innogy), wszystko " grało" zgodnie z przepisami. Przy zmianie taryfy miałem początkowo pewne " sęki", ale zostały one pomyślnie rozwiązane. Obecnie korzystam z innej taryfy i mam nadzieję, że będę z tego zadowolony.
pokaż więcej...
Mieczyslawa Rzazewska
07 sierpień 2024 19:24
Zdarzają się inteligente rodzynki wśród pracowników eonu.

Niestety po ostatniej wymianie korespondencji kilka emailow

Większość osób bo za każdym razem kto inny odpisywał na mail i powielał zdania poprzednika trudno mieć satysfakcję z takiego podejścia do sprawy.

Radziłaby mam większą indywidualna odpowiedzialność za prowadzenia i sprawy i lepiej żeby to była jedna osoba.

Wystarczyła rozmowa telefoniczna z rozumna Panią na infolinii, która bez problemu wyjaśniła wszystkie moje wątpliwości.

Ale podeszła rzetelnie przeanalizowała aneks do umowy na wieczór senna Ekoenergia z rabatem i na konkretnych liczbach dowiodła słuszności rozwiązania.

Takie postawy należy promowac i nagradzać

At,w olewanie tępić.



Czego Państwu i sobie zyczey
pokaż więcej...
Kamil Skurski
06 sierpień 2024 12:46
Moja sprawa jeżeli chodzi o licznik została załatwiona szybko , sprawnie .

Polecam.
pokaż więcej...
ryszard Żołądkiewicz
05 sierpień 2024 14:17
Wyrazy szacunku, dla Pani Urszuli Grzesiak, podeszła profesjonalnie do mojej sprawy ,związanej ze złym odczytem licznika elektrycznego ,naprawiła bardzo szybko. Takich pracowników powinno być więcej,dziękuję i Pozdrawiam zadowolony klient e-on
pokaż więcej...
Jakub Kempara
03 sierpień 2024 12:34
pokaż więcej...
Katarzyna Klejne
07 luty 2024 10:48
Szybka fachowa i kulturalna obsługa w Biurze Obsługi Klienta!
pokaż więcej...
Sebastian Ogonek
05 luty 2024 13:50
pokaż więcej...
henry levi
04 luty 2024 17:58
płatności.
pokaż więcej...
Beata Iris
02 luty 2024 00:37
pokaż więcej...
Katarzyna
01 luty 2024 12:28
Dział Reklamacji zapewne prezentuje stosunek całej firmy E.ON do klienta, czyli zupełnie nie liczy się z klientem. E.ON ma władzę i z nim nie wygrasz - to jest postawa tej firmy wobec klientów.

Gratuluję sprytnego pomysłu jak odsunąć natrętnego klienta od siebie - reklamacje przyjmowane są tylko on-line. Nie można z nikim bezpośrednio porozmawiać. To powoduje, że z góry jest się na pozycji przegranej, czego właśnie doświadczam.

Przejście do Waszej konkurencji, to chyba jedyne do czego mnie zachęciliście.
pokaż więcej...
Marek Frankowski
12 listopad 2023 00:24
Pomimo trudności i kłopotów na początku ,w ciągu miesiąca,końcowy pozytywny efekt dla klienta.
pokaż więcej...
Agnieszka Choroszewska
09 listopad 2023 08:50
Pracownik infolinii był bardzo kompetentny i pomocny w procesie składania reklamacji.

Sprawa została rozwiązana w ciągu jednego dnia.
pokaż więcej...
Maria Kluk
08 listopad 2023 14:31
pokaż więcej...
Katarzyna Kucharzak
06 listopad 2023 17:10
Szybki kontakt, sprawa załatwiona pozytywnie, profesjonalnie. Dziękuję
pokaż więcej...
Grzesiek Kozi
03 listopad 2023 20:17
Omijajcie ta firmę jak najdalej możecie !!!! Sprawa jest rozwojowa szukam osób poszkodowanych ! I chcących odzyskać godność w swoim życiu
pokaż więcej...
Alicja Courtney
13 sierpień 2023 15:34
Nie moge wypowiedziec sie o naszej wspolpracy, jestem z E.ON za krotki czas aby miec zdecydowana opinie. Czas proby i opinii pewnie pojawi sie za niedlugi czas i wtedy moge zdecydowac czy E.ON jest kooperatywny i zasluguje na moja dobra opinie; na dobra opinie trzeba sobie zasluzyc.
pokaż więcej...
N P
02 sierpień 2023 20:40
Pomijam to że czasami obsługa nie kończy swoich zadań, wiadomo każdemu się zdarzy.

Ale techniczne problemy to już jest coś innego i nie powinno takiego się wydarzyć.

Chciałem zapłacić rachunek i jak zawsze szybko wszedłem i przeszedłem do płatności ale zauważyłem że kwota jest o 2 razy większa więc cofnełem żeby sprawdzić faktury.

Jak już rozjaśniłem temat to chciałem wrócić do zapłaty ale nagle się okazuje że już się nie da bo poprzednia sesja już się rozpoczeła a nową można będzie zacząć dopiero za 48godzin.

Więc taka rzeć jest totalnie nie przemyślona wstyd dla Analityka i QA który przepuścili talki "feature" dla userów.
pokaż więcej...
Elwira Malinowska
31 lipiec 2023 21:04
pokaż więcej...
Dawid Budzieński
29 lipiec 2023 20:01
pokaż więcej...
BARTOL LOTRAB
28 lipiec 2023 14:20
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про E.ON Polska S.A.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії E.ON Polska S.A.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości