Świetnie działająca aplikacja, i wyjątkowo szybko załatwiona reklamacja. W godzinę miałam fakturę korektę. W konkurencji najpierw musiałabym zapłacić potem wystawiliby korektę. Tu od razu zmieniono odczyt pomyłkowo podanego przeze mnie stanu licznika. Dziękuję bardzo
Z EON- RM mam umowę od II połowy 2020 r ( wówczas Innogy), wszystko " grało" zgodnie z przepisami. Przy zmianie taryfy miałem początkowo pewne " sęki", ale zostały one pomyślnie rozwiązane. Obecnie korzystam z innej taryfy i mam nadzieję, że będę z tego zadowolony.
Wyrazy szacunku, dla Pani Urszuli Grzesiak, podeszła profesjonalnie do mojej sprawy ,związanej ze złym odczytem licznika elektrycznego ,naprawiła bardzo szybko. Takich pracowników powinno być więcej,dziękuję i Pozdrawiam zadowolony klient e-on
Dział Reklamacji zapewne prezentuje stosunek całej firmy E.ON do klienta, czyli zupełnie nie liczy się z klientem. E.ON ma władzę i z nim nie wygrasz - to jest postawa tej firmy wobec klientów.
Gratuluję sprytnego pomysłu jak odsunąć natrętnego klienta od siebie - reklamacje przyjmowane są tylko on-line. Nie można z nikim bezpośrednio porozmawiać. To powoduje, że z góry jest się na pozycji przegranej, czego właśnie doświadczam.
Przejście do Waszej konkurencji, to chyba jedyne do czego mnie zachęciliście.