Gdybym mógł, dałbym pół gwiazdki albo i mniej. telefon podany i nikt nie odbiera, żenada. a na infolinię cud się dodzwonić, a już nawet jeśli się dodzwonię to konsultanci są zajęci, skandal.
Dlaczego nie mozna sie dodzwonic. Jak poszłam do zus osobiście obsługa byla mila szybko zalatwilam swój problem. Mam pytanie dlaczego sztucznie tworzycie kolejki. Teraz mam sprawe muszę znów jechać do ZUS.
Długie kolejki , trzeba przyjechać jak najwcześniej żeby być przyjętym. Brak miejsc do parkowania. Przyjęcia przez Panią Dyrektor trudno osiągalne, o ile w ogòle możliwe.
Nawet jednej gwiazdki szkoda. Od czerwca nie otrzymałam żadnych konkretnych informacji na temat czemu nie otrzymuję 500+ I tylko słyszę prosimy o cierpliwość, oooo u was brakuje dokumenta i tak w kółko. Mam wrażenie że tak nikt nie pracuje..przepraszam, ale takie wrażenie mam naprawdę...