Niby coś się zmieniło. Nowocześniej, miła pani w informacji, numerki, miejsca do czekani. Ale. Połowa okienek nieczynna. W pozostałych tak jakby narady, dwie/trzy panie rozmawiające. Pewnie o skomplikowanych przypadkach. Nagle do nieczynnego okienka podchodzi pani z kubkiem. Stawia go przy komputerze. Odchodzi, wraca, siada. Czeka. Znowu odchodzi. Po jakimś czasie wciska klawisz i wyświetla się numer. Ale nikt się nie zgłasza. Więc pani znowu odchodzi. Po jakimś czasie wraca. Czeka. Wyświetla kolejny numer. Czeka. Powtarza. Rozgląda się. Wciska ten sam numer. Czeka. Uff. Ciężka i wyczerpująca ta praca.
Wyrażam pochwałę i słowa uznania za pracę P. Lille Grudzień obsługującą interesantów w sprawach rent i emerytur. Niezwykle życzliwa, pomocna, kompetentna. Najwyższy profesjonalizm i kultura osobista. Taki sposób podejścia do osób w podeszłym wieku zestresowanych faktem, że aby uzyskać rentę wdowią muszą wypełnić kilka obszernych wniosków z danymi, które ZUS przecież posiada, sprawia, że petent czuje się zaopiekowany. Bardzo dziękuję, oby wszyscy urzędnicy w ZUS byli tacy jak Pani Lilly. Z poważaniem Krystyna Krzyżanek
W trakcie zasiłku rehabilitacyjnego osiągnęłam wiek emerytalny. W styczniu złożyłam stosowne papiery z informacją, że w lutym rozwiązuję umowę o pracę. Dostałam informację z ZUS-u o przyznaniu emerytury od stycznia i wypłatę o lutego. Na razie wszystko OK. aż w marcu dostaję informację, że nie należy mi się zasiłek za styczeń, ponieważ PRZYZNANO mi za ten miesiąc emeryturę. Na infolinii odsyłano mnie od emerytur do świadczeń rehabilitacyjnych i z powrotem i oprócz czasu (prawie 2 godz.połączenia) i nerwów nic z tego nie wynikło. Po prostu za styczeń nic mi ni przysługuje!!! Co dalej?
Szybko i sprawnie załatwiłam swoją sprawę w placówce . Obsługiwała mnie Pani Urszula bardzo miła i pomocna . Dodatkowo wcześniejsze sprawy załatwiane przez PUE ZUS także bez problemu. Pani która rozpatrywała moją sprawę , zadzwoniła dopytała i dodatkowo doradziła .
Dodzwonienie się do ZUS graniczy z cudem. Linia jest ciągle zajęta, a jeśli już się uda, to czekanie trwa wieczność. Brakuje sprawnej obsługi telefonicznej, co jest dużym problemem dla osób, które potrzebują szybkiej pomocy. Zdecydowanie wymaga to poprawy
Papiery pomylone, opłaty błędnie nałożone dzwonię od kilku dni po kilka godzin. Żaden konsultant nie miał kaprysu podnieść słuchawki. Wszystkie interakcje z tym zakładem to droga przez mękę. Brak kompetencji, brak dobrej woli, przynajmniej będą duże emerytury. XD
Widzę że nie jestem pierwsza w pisaniu negatywnej opinii.Panie które tam pracują na sali obsługi robią wielką łaskę że coś odpowiedzą klientowi ,już nie mówiąc o tym żeby miały jakąś empatię w sobie albo chęć pomocy ,czy doradzenia coś tak po prostu od siebie.To skandal!!,omijać to miejsce szerokim łukiem !!.
Nie dam 1 gwiazdki i nie będę bardzo krytykował, bo lubię swoją rentę socjalną i jestem wdzięczny za jej przyznanie. Jestem nawet zadowolony z usług i obsługi. Nie chcę też zostać nagle, złośliwie "uzdrowiony", a to się ponoć zdarza...
Ale muszę się poskarżyć na to, że w 2023 roku pracownik ZUS zgubił mój wniosek o świadczenie uzupełniające i przez to lekarz orzecznik zarzucił mi, że go w ogóle nie złożyłem i odmówił mi w pełni zasłużonego orzeczenia, a więc należnego świadczenia (500 zł) podczas komisji i ponownego orzekania renty w 2023 roku. Po interwencji w okienku sprawa się wyjaśniła, a ja dostałem orzeczenie wydane zaocznie bez mojej obecności. Nic wielkiego się nie stało niby, ale utrata 500 zł miesięcznie mogłaby być tragiczna w skutkach, gdybym miał wysokie opłaty albo np. kredyt do spłaty. Mając wszystkie świadczenia i zasiłki - życie człowieka niepełnosprawnego jest nieludzko ciężkie, a jak jeszcze mu odbiorą 1/4 dochodu przez pomyłkę, to naprawdę przykro się robi.
Jestem pod wielkim wrażeniem jak szybko zostałem przyjęty zupełnie inaczej niż w innych placówkach, Pani która mnie obsłużyła była bardzo miła i z wielką chęcią pomogła w wypełnieniu wniosku, nie pamiętam niestety imienia
Byłem i zostałem obsłużony o niebo lepiej niż w większości 'customer focused' korpo. Indywidualne podejście do klienta, anielska cierpliwość i przede wszystkim chęć załatwienia spraw.