Polecam e-wizyty w Zusie . Terminy na drugi dzień można sobie ustalić, i umowic na odpowiednia godzine. Pani siedząca po drugiej stronie kamerki bardzo pomocna. Nie trzeba sie denerwowac czekajac pol h na odebranie telefonu kogos z Warszawy.
Tragedia, tak nie udolnie zorganizowana sekretarka do kontaktu telefonicznego, że nie da się tego kulturalnie opisać. Osoba starsza jest ciągle wyrzucana z kolejki oczekującej na połączenie do zbędnego gadania sekretarki a osoba starsza się w tym gubi. Przez co ciągle trzeba słuchać zbędnych informacji I klikać, żeby uzyskać jakiekolwiek połączenie. Dnoo !
Obsługa w Biurze Obsługi na dole tragiczna. Po tygodniu od złożenia wniosku mąż otrzymał pocztą zaświadczenie, którego Urząd Pracy nie respektuje, więc pofatygował się osobiście, by uzyskać odpowiednie zaświadczenie. Osoba obsługująca w Biurze Obsługi poinformowała, że tylko takie zaświadczenia są wydawane, nie ma możliwości uzyskania innego zaświadczenia, można ponownie złożyć wniosek i trzeba znowu czekać na odpowiedź do 7 dni. Złożyliśmy więc sami na dziennik pismo z prośbą o wydanie właściwego zaświadczenia wraz z wyjaśnieniem i podstawą prawną, i na szczęście na następny dzień zadzwoniła już kompetentna osoba z pytaniem, o jakie zaświadczenie dokładnie chodzi, i propozycją, że żeby było szybciej, dodatkowo odpowiednie zaświadczenie wyśle na PUE ZUS. Tylko dlaczego na pierwszej linii obsługi siedzi niekompetentny pracownik, który odsyła petenta z przysłowiowym kwitkiem? A na druczku zaświadczenia widnieje jak byk reklama "Przyjazny Urząd"!