Niestety jest tak wszystko ułożone żeby człowiek się nie dowiedział nie dogonił dzwonię od półtorej godziny wbijam swój login wbijam hasło wszystko jak należy w zeszłym miesiącu się dodzwoniłam tak dziś no niestety nie pan sekretarz powtarza jedno i to samo jest bardzo źle to zorganizowane ludzie którzy dzwonią do ZUS to wyraźnie nie mogą podejść a pan konsultant cały czas mówi i naprowadza jak w zus-ie do jakiego do jakiego pokoju podejść no kuźwa jak dzwonię to znaczy że nie mogę przyjść tak!! Od czego tam oni są tamci pracownicy chyba odrobienie ludziom pod górkę najlepsze jest to czy człowiek wybiera czy cokolwiek wszędzie na internecie istnieje tylko jeden numer pod który się nie da dodzwonić chamstwo!!!! Ludzie którzy piszą wam kochane urzędniczki opinię że jesteście pomocne tak owszem ale tylko i wyłącznie jak człowiek się do czołga do was bo nie macie innego wyjścia a jak człowiek nie chodzący ma napisać dobrą opinię skoro wy w ogóle nie odbieracie jeden numer ma cię pod każdym jednym wpisem co się wpisze w internecie jeden numer na który nie można absolutnie się dodzwonić
Lekarzom z komisji bym pod opiekę nawet muchy nie dał miałem wypadek w pracy pół głowy szytej ale uszczerbek na zdrowiu 0% brawo bierzcie jeszcze więcej kasy na ubezpieczenia idioci
Dzisiaj byłem w ZUS-ie po raz pierwszy. Pani była miła, uprzejma i wszystko cierpliwie wytłumaczyła. Mimo, że nie miałem wszystkich dokumentów potrzebnych do załatwienia mojej sprawy to zaprowadziła mnie do komputera dla klienta, usiadła obok i wszystko cierpliwie wyjaśniła krok po kroku po czym pomogła mi wypełnić formularz. Polecam z całego serducha.