Pragnę wyrazić głęboką wdzięczność za okazaną pomoc i ogromne zaangażowanie dla Pani Edyty Pasternak z informacji ZUS w W-wie ul.Czerniakowska, która b.pomogła starszej bezradnej niepełnosprawnej osobie( 1 grupa).Pani ta zajeła się nią i poprowadziła sprawę do końca, a wymagało to aż 4 wizyt.I za każdym razem była tak samo zaangażowana i b.miła chociaż sprawa nie była prosta. Dziękujemy z całego serca z wyrazami szacunku i ogromnej wdzięczności. L.Wyszogrodzka z rodziną
Bezbłędnie działający urząd! Wszystko wiadomo, pracownic pomocni - szczególnie dziękuję Pani Referentce Zuzannie, sprawa załatwiona błyskawicznie i od ręki!
Obsługiwała mnie Anna Rudas. Pomogła mi przywrócić profil, wyjaśniła co i jak mam zrobić. Kiedy wypełniłem formularz na domowym komputerze, mężczyzna również pomógł i wyjaśnił, co muszę zrobić. Wszyscy byli uprzejmi. Dzięki.
WIEDZA PRZEZ TELEFON"WTŁACZANA"AUTOMATYCZNIE,PRZEZ PRACOWNIKÓW,JEST NIE ZROZUMIAŁA/ZAGMATWANA DLA TZW. KOWALSKIEGO I TAK 1/2 DNIA TRZEBA WYDZWANIAĆ NIE TAM JUŻ.OBSŁUGA ZA NASZE PIENIADZE,DOŚĆ MIZERNA/ZDALNA!!
w tym roku sytuacja jest jeszcze lepsza - wniosek 800+ został złożony 14 marca ,a termin rozpatrzenia to 5 sierpnia. Pani z sus powiedziała mi, że nie powinnam się oburzać, bo to normalna praktyka . Chciałbym wiedzieć, co robią pani, która tam pracuje?
8 kwietnia 2024 roku załatwiałam sprawy związane ze złożeniem wniosku o wypłatę świadczeń z subkonta osoby ubezpieczonej. Bardzo dziękuję Pani Katarzynie Kowalskiej - kompetentna, uśmiechnięta. Załatwianie spraw w takiej atmosferze to przyjemność. Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego.