w tym roku sytuacja jest jeszcze lepsza - wniosek 800+ został złożony 14 marca ,a termin rozpatrzenia to 5 sierpnia. Pani z sus powiedziała mi, że nie powinnam się oburzać, bo to normalna praktyka . Chciałbym wiedzieć, co robią pani, która tam pracuje?
8 kwietnia 2024 roku załatwiałam sprawy związane ze złożeniem wniosku o wypłatę świadczeń z subkonta osoby ubezpieczonej. Bardzo dziękuję Pani Katarzynie Kowalskiej - kompetentna, uśmiechnięta. Załatwianie spraw w takiej atmosferze to przyjemność. Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego.
Większości ludzi ZUS kojarzy się średnio dobrze. Mnie wizyta w ZUS mile zaskoczyła. Byłem obsługiwany przez Panią Annę Włodarczyk (W-wa ul. Czerniakowska 16 renty/emerytury) i jestem pod pełnym wrażeniem jej wsparcia w realizacji sprawy. Wykazała się pełnym profesjonalizmem, zaangażowaniem, zrozumiałym dla "ludu" tłumaczeniem zawiłości przepisów, empatią, rzetelnością i życzliwością!
Byłem dzisiaj załatwić temat zasiłku pogrzebowego, temat łatwy i prosty okazało się że od wejścia dk wyjścia z pozytywnym załatwieniem sprawy zajęło mi to 5min. Obsługa miła rzetelna uśmiechnięta. Bravo i aby tak dalej.