ZUS II Oddział w Warszawie

56 ocen
Grzegorz Konopka (Gregory)
05 maj 2024 12:55
pokaż więcej...
Zbycho B
02 maj 2024 13:27
Niezwykle miła Pani w informacji(jasne włosy i okulary).Wypisała za mnie cały formularz "O wycofanie wniosku"bo zapomniałem okularów.Zawsze uprzejma i pomocna.Serdecznie pozdrawiam.
pokaż więcej...
Marta Jaworska
19 kwiecień 2024 10:08
Bardzo miłe pracowniki!!!SUPER ZUS!

Zbieram papiery na dla karty czasowego pobytu i w wezwaniu są parę punktów dokumentów z ZUS to pracownik ZUS mi wszystko wyjaśniła wytłumaczyła.

Bardzo dziękuję.
pokaż więcej...
Magda Krasnopolska
12 kwiecień 2024 15:04
Super ZUS! Nienawidzę załatwiać spraw w urzędach, a tutaj załatwiałam dokumenty kilka razy w ciągu ostatnich lat i zawsze byłam pozytywnie zaskoczona :) Panie w okienku bardzo miłe (zwłaszcza jak na takie miejsce, które słynie z nerwowej atmosfery). Polecam
pokaż więcej...
K. Zajączek
05 kwiecień 2024 12:00
Przemiła obsługa, na najwyższym poziomie. Panie z informacji bardzo pomocne. Na stanowisku 17 bardzo kompetentna i rzetelna. W każdym Urzędzie chciałoby się mieć doczynienia z taką obsługą.
pokaż więcej...
Barbara Piszczek
01 luty 2024 13:20
Odmówić tego, o co interesant nie występował - to trzeba umieć! I mieć talent! Jeśli interesant wnosi wniosek i określa jego przedmiot, to nie odmawia się tego, o co nie wnosił. W miejscu pracy powinno się zachować trzeźwość i przytomność umysłu, co w jednej sprawie nie zaistniało. Wypada rekrutować pracowników, którzy potrafią czytać ze zrozumieniem i pisać w miarę poprawnie, tj. potrafią budować zdania, bo to też poważny problem. O znajomości przepisów prawa nie wspominam, bo jeśli ktoś z czytaniem ze zrozumieniem i pisaniem ma problemy, to jedynie opanowania podstawowych umiejętności można od niego oczekiwać. Upoważnienia do podpisywania pism wychodzących należy rozdawać z wielką ostrożnością, bo papier dużo wytrzyma, co skutkuje trwałością popełnionych kardynalnych i niedopuszczalnych błędów. Kontynuacja: trzeba mieć tupet, żeby mówić interesantowi, że może napisać pismo, w którym wymieni kwestie, z którymi się nie zgadza, jeśli są przepisane środki zaskarżenia. Takie stanowisko przedstawia przełożony pracownic inspektoratu... U cioci na imieninach takie dywagacje może spotkają się z aplauzem zebranych nad bigosem, ale podobne brednie wygłaszać osobie reprezentującej płatnika - to już przesada, duża przesada. Potwierdza się zasada, że kto się do innej pracy nie nada, to w ZUS zrobi karierę. Tylko dlaczego naszym kosztem...
pokaż więcej...
Artur Pomykała
24 styczeń 2024 11:37
Miła i fachowa obsługa
pokaż więcej...
Eliza K
23 styczeń 2024 11:01
Chciałabym bardzo podziękować za pomoc Pani Karoliny Stegenko w załatwieniu formalności. Pani jest bardzo pomocna, przy tym niezwykle uprzejma i naprawdę załatwienie wszelkich formalności dzięki tej Pani to łatwizna i czysta przyjemność.
pokaż więcej...
Иван Гон
14 grudzień 2023 13:11
Bardzo kontaktowa i odpowiedzialna osoba Urszula Dziękuję
pokaż więcej...
Agnieszka Zielińska
24 listopad 2023 14:33
Jak nie musisz to lepiej tam nie chodzić. Koszmar komisji lekarskich .
pokaż więcej...
matrix lol
16 październik 2023 07:34
Miła i kompetentna obsługa
pokaż więcej...
Patryk Karwiński
11 październik 2023 12:42
Bardzo dobre doświadczenie. Wszystko poszło łatwo, szybko, z uśmiechem
pokaż więcej...
piotr delakowski
27 sierpień 2023 00:24
Miło fachową obsługa szybko
pokaż więcej...
Богдана Хоптинська
25 sierpień 2023 20:27
Dzień dobry, czy mógłbym dostać zaświadczenie, że oficjalnie nie pracuję nigdzie w Polsce?
pokaż więcej...
Adam A.
25 sierpień 2023 19:39
W ciągu ostatnich dwóch tygodni trzykrotnie odwiedziłem „ZUS II oddział” w celu rozpatrzenia wniosku. Proces był szybki i skuteczny, personel profesjonalny, bardzo pomocny i kompetentny. Oddział był czysty i zorganizowany. Sugerowanym ulepszeniem byłoby odtwarzanie dźwięku w przypadku zmiany liczb na ekranie, aby pomóc klientom śledzić proces. Poza tym było to przyjemne doświadczenie.
pokaż więcej...
Sławek Tomaszewski
02 sierpień 2023 09:57
pokaż więcej...
Sławomir Piskorski
02 sierpień 2023 09:37
Jak zwykle sprawa załatwiona, ogromna życzliwość i cierpliwość Pana Kosiorka przepraszam zapomniałam imię, bardzo Pau dziękuję za wyrozumiałość, kompetencja i fachowość, ogromne uznanie. Dziękuję
pokaż więcej...
John Conor
01 sierpień 2023 15:04
BRAK slow.
pokaż więcej...
Lukasz Szyderca
21 lipiec 2023 02:03
Lenistwo i opieszałość tym kieruję się ta placówka
pokaż więcej...
Tadeusz Grabowski
18 lipiec 2023 05:50
Okej
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про ZUS II Oddział w Warszawie

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії ZUS II Oddział w Warszawie
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości