kontaktowałem się 2 razy. Raz z powodu opóźnienia w płatności. po raz drugi po duży komplet dokumentów dla wojewody. W obu przypadkach obsługa ze strony Pani Beaty była na ekstra poziomie. 5 gwiazdek.
Tę urząd jest super i te pani które tutaj pracują to jest niesamowite, dobrzy, miły, szczery i zawsze kompetentny w każdej sprawie kobiety! Jestem Ukraińką i żadnego razy mi nie potraktowali jakoś inaczej niż Polaków! Ja mówię zawsze że rybą gnije z głowy. To znaczy jakei są kerownictwo, taki zespół! Czyli tutaj z kierownictwem wszystko ok Serdecznie pozdrawiam
Ja w ZUS-ie na ulicy Starołęka jestem znany już od 09.05.1983r i co można powiedzieć, że aktualnie po zmianach w wyborach z roku 2023 (15.10), to już niczego dobrego na rzecz RENCISTÓW i EMERYTÓW się spodziewać nie należy ,dlaczego? To już każdy rencista i emeryt sam sobie może odpowiedzieć, itd...Gdzie jest 14 świadczenie dla tej grupy, z całkowitą niezdolnością do pracy, gdzie są dodatki osłonowe na kryzysy różne i inflację, to obecne Rządy z Tuskiem na czele promuje niemieckie priorytety, bo nawet dla protestujących rolników w Sejmie przez 10 dni nie miał czasu dla nich, Wstyd! A co może ZUS? Zabrać 14 i zmniejszyć świadczenia dla tych , co i tak mają mało. GRATULACJE za * elokwencję* i wspaniałą przyszłość z Tuskiem . Jestem pod wrażeniem , co jeszcze może doświadczyć przyszły emeryt, rencista. Szok!!!!
Moze i panie są miłe, ale czas oczekiwania, ergonomia pracy oraz ruchy slamazarne... Aktualnie siedzę w poczekalni i obserwuje sobie pracę. Gdyby nasze firmy pracowały w ten sposób, nie zatobilibysmy na podstawowe opłaty.
Tu jest luz.
O godzinie 13.00 przywołano numer, nikt sie nje pojaiwl, wiec przywołano go po raz drugi.
O godzinie 13.21 przywołano go po raz trzeci.
Panie zamiast przywołać kolejnych czekających, sobie coś tam zapisują...
No serio to są zarty.
Na i okienek, które są dla pracowników i pracodawców, pracują teoretycznie trzy, ale praktycznie jedna.
A ja czekam od 12.30 zaraz będzie godzina. A obsłużonych przede mną - 5 osób.
Co powie zatem pracodawca na wpis osoby, dzięki której może utrzymać pracowników...?
W środę w zeszłym tygodniu byłam w zusie Poznaniu na Starołęce pomimo tego że trochę czekałam bo było sporo ludzi i każdy chciał mieć wytłumaczone to miło byłam zaskoczona .Nadeszła moja kolej zawołano mnie do okiennka nr 1i z uśmiechem na twarzy przywitała mnie pmNatalia Klemka wytłumaczyła mi wszystko jestem nie zmiernie wdzięczna za taką obsługę życzę zeby zus mial tylko takich pracowników którzy zasługują na pełne uznanie dziekuje bardzo p.Natali i proszę zeby jej przekazać że miło jest być obsłużonym klientem i tylko jsk co yo będę do niej się wybierała pozdrawiam Małgorzata Smoła
Od kilku lat męczę się z tym oddziałem i z tą placówką ponieważ jestem osobą posiadającą prawo do renty , w zeszłym miesiącu dosyłam zaświadczenie o nauce , aby potwierdzić czy zaświadczenie dotarło i czy potrzebne jest mi coś więcej by uzyskać przedłużenie renty . Dostałam przez telefon informację że wszystko się zgadza dostanę rentę w przyszłym miesiącu z wyrównaniem , po czym przychodzi następny miesiąc dzień wypłacania rent, dzwonię do zusu i dostaje informację że nie dostanę ponieważ nie złożyłam wniosku o którym nie zostałam w żaden sposób poinformowana w poprzedniej rozmowie telefonicznej , wręcz zostałam wtedy zapewniona że wszystko się zgadza i dostanę zasiłek . W taki o to sposób ponowię dosyłam listownie wszystkie dokumenty i 4 miesiąc z rzędu nie dostaje zasiłku , żyje z bardzo małej wypłaty i tylko zadłużam się by móc zapłacić za mieszkanie czy zakupy żywieniowe . Na szczęście mogę liczyć na pomoc chłopaka ale kraja się serce dla osób które walczą w taki sam sposób jak ja i nie mogą liczyć na pomoc od nikogo , oni w takich sytuacjach nie wiem co jedzą jak funkcjonują .
Jestem tutaj co miesiąc . Jedyne co mogę- to wypowiedzieć się w samych superlatywach!!!!Panie zawsze są miłe i pomocne. Mają anielską cierpliwość do ludzi. Od początku wojny na Ukrainie wzorowo pomagają Ukraińcom.
Była długa kolejka. Ale pracownica, z którą współpracowałam, to bardzo sympatyczna i kompetentna kobieta. Wyszła ze mną z budki do komputera, pomogła mi wystawić dwa zasiłki. Cierpliwy, przyjacielski. Wszystko w porządku.