Jestem pełna uznania dla pracy Państwa konsultantów w I oddziale ZUS w Warszawie, przy ul. Senatorskiej, szczególnie dziękuję Pani Marcie Borek, która jest zawsze bardzo życzliwa, kompetentna, pogodna, cierpliwa, jest prawdziwą profesjonalistką. Dzisiaj byłam w ZUS-ie i miałam dosyć trudną sprawę do załatwienia, tylko dzięki wyjaśnieniom i pomocy Pani Marty Borek, okazało się, że mój problem jest prosty do rozwiązania. Bardzo jestem Pani Marcie wdzięczna za okazaną pomoc, a Dyrekcji I Oddziału ZUS gratuluję takiego pracownika.
Być może będę w mniejszości, ale moje doświadczenie z tym oddziałem jest pozytywne. Będąc tam pierwszy raz ok. 2 lata temu trafiłam tam na p. Martę Borek. Potrzebowałam porady w sprawie emerytury. Osoba bardzo kompetentna, a przede wszystkim z dużą cierpliwością do klienta, tworzy dobry klimat do rozmowy. Wytłumaczyła wszystko co chciałam wiedzieć. Dla mnie w tamtym czasie to było bardzo ważne, tym bardziej, że to było moje pierwsze zetknięcie się z ZUS. Potem poleciłam p. Martę mojej koleżance i też zadowolona. Moje następne wizyty oczywiście przy okienku p. Marty, oby takich pracowników więcej w ZUS.
Dziękuję, po kontakcie z kierownikiem i skierowaniu do specjalisty Pani, która pracuje w okienku pracy 040, sprawa została pozytywnie załatwiona. Dziękuję bardzo.
1. Kontakt. Telefoniczny czy Internetowy można sobie darować, bo nie sposób się połączyć. Najlepiej więc udać się osobiście. Ale mający kłopoty z poruszaniem się mogą mieć problem, bo przystanki autobusowe są daleko.
2. Wejście do sal obsługi. Najbliżej jest przez bramę przy nr. 8. Ale nigdzie nie ma o tym żadnej informacji.
3. Wjazd do sal obsługi. Tylko przez bramę przy nr. 12. + j.w. Wewnątrz jest wystarczająco dużo miejsca oraz co najmniej dwie koperty dla niepełnosprawnych, ale dwa pojazdy obok siebie nie przejadą (nie miną się).