wiem, że tą opinią mogę sobie jedynie ulżyć bo przecież w ZUS się tym nikt nie przejmie ale to jest skandal by jedyny numer, na który można było zadzwonić to ten ogólnopolski, na który oczywiście dodzwonić się nie da.
Tyle stanowisk ale pracują tylko dwie osoby. Aby załatwić pięciominutową sprawę, trzeba czekać co najmniej godzinę. Ohydna organizacja, czyli, jak zwykle - wszystko dla ludzi
Panie przy okienku były bardzo niemiłe. Nie chciały pomóc, jedynie bez patrzenia na wzór potrzebnego zaświadczenia odsyłały do okienka obok.
Ocenę podnosi pan, który przy tym okienku faktycznie nam pomógł i powiedział gdzie trzeba iść.
Ocenę podwyższyła też szybka obsługa w "Firmy i pracownicy". Panie bardzo szybko i sprawnie pomogły z zaświadczeniami.
W budynku panuje chaos. Ludzie biegają od sali do sali, szukając odpowiedniego miejsca. Pracownicy przy okienkach w większości niemili, dopiero po przejściu do danego działu spotkaliśmy się z miłą obsługą i wielką pomocą.
Innymi słowy - chaos, hałas, dezorientacja i niektórzy wręcz opryskliwi pracownicy.
Polecam, panie naprawdę miłe, można załatwić wszystko co się potrzebuje. Miło się zaskoczyłam że tak sprawnie to działa a na każdą osobę przypada jeden pracownik.
Kilkukrotnie byłam w I Oddziale ZUS w tym roku, czyli w 2022 i potwierdzam, że jest sprawnie - nawet super sprawnie! Obsługa życzliwa, pomocna. W pełni zasłużone 5*.
Pozdrawiam serdecznie cały zespół pracowników tegoż Oddziału
W dniu 29 grudnia 2021 r. odwiedziłam ZUS (I Oddział) celem spotkania się z doradcą emerytalnym. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo życzliwa i pomocna. Wszystko mi szczegółowo wyjaśniła. Nawet z własnej inicjatywy założyła mi Profil PUE ZUS. Nie pierwszy raz osobiście byłam w tym Oddziale ZUS. Wcześniej w okresie letnim 2020 r. byłam tytułem otrzymania informacji dotyczących starania się o świadczenie rehabilitacyjne. Pani, która wówczas mnie obsługiwała również była bardzo życzliwa i pomocna. Też wszystko wyjaśniła mi szczegółowo.
Chciałbym serdecznie podziękować pani Katarzynie Zdych ,która w dniach 11 i12 ,10,2022 roku w bardzo profesjonalny sposób pomogła rozwiązać mój problem związany z emeryturą. Była bardzo uprzejmą II kompetentną. Więc tak miłych i sympatycznych osób . Pozdrawiam Katarzyna z Poznania
28.09.22r. ok. godz. 12.00 udałem się do oddziału ZUS nr 1 w Poznaniu w celu złożenia kompletu dokumentacji potrzebnej do uzyskania świadczenia rehabilitacyjnego, czas oczekiwania poniżej 10 minut (szok), Pani przyjmująca mnie przy stanowisku nr. 3, bardzo miła, uśmiechnięta o wysokiej kulturze osobistej i co najważniejsze, kompetentna (wszystko szybko sprawdzone i wyjaśnione), sama obsługa na stanowisku trwała niecałe 3 minuty. Byłem BARDZO MILE zaskoczony. Polecam ten oddział ZUS.
Nie instytucja, lecz człowiek jest najważniejszy i od Niego zależy jakość obsługi petentów.
Mega szybko wedlug zarezerwowanej wyzyty w 15 minut problem zalatwiony. Zadnego stania w kolejce :) mega pomocna przyjela dokumenty + wytlumaczyla co bylo nie tak. 10/10