Pani Katarzyna Piątkowska w biurze paszportowym bardzo profesjonalnie i rzeczowo wyjaśniła procedurę złożenia wniosku o wydanie paszportu. Tak powinno być w każdym urzędzie. Wystawiam najwyższą ocenę.
Szybka, miła i sprawna obsługa. Paszport w trzy tygodnie. Bardzo pomocne dla osób pracujących są godziny otwarcia do 17.30 w poniedziałki oraz fotograf tuż za rogiem. Na miejscu można pobrać numerek i odczekać chwile na swoją kolej. Odbiór paszportu odbył się w mniej niż 15 min i nie trzeba płacić za parking przed samym budynkiem (do 15 min jest darmowy). Bardzo miłe zaskoczenie.
Wydzial paszportów, nie można się dodzwonić, nikt inny nie udziela informacji... urzędasy jak zwykle maja placone za przychodzenie do pracy a nie pomoc obywatelom miasta..gdybym mógł to nie dałbym żadnej gwiazdki...
Miejsce przepiękne, jak wszystko, co w Szczecinie wraca do stanu zbliżonego do oryginału. Dodatkowo: wydział paszportowy działa sprawnie i kolejka się szybko kurczy, a panie z informacji z przejęciem pomagają interesantowi, który zasłabł.
Niemożliwe zarezerwować wizytę przez internet na rezydenta, zawsze niema wolnych terminów!!! A przez fejsbuka osoby! sprzedają wolne terminy za 170 zł!!! Co to znaczy? Niema porządku (
Co do samej obsługi nie mam zastrzeżeń, bo jest kompetentna i miła.
Ale na litość boską cyfryzacja i informacja to pojęcia Wam chyba obce.
Strona jest fatalna, nawigacja upierdliwa, ZERO informacji np. na temat, że ilość odbiorów jest na dany moment bardzo duża i numerki do kolejki kończą się o godzinie 11.
Nie ma szans przeczytać tego na stronie, trzeba przejechać pół miasta aby takową informację uzyskać. Szanse na zarejestrowanie terminu w kalendarzu na stronie również zerowe.
To samo z potwierdzeniem przelewu - no musicie Państwo je wydrukować, okazanie dokumentu w formacie cyfrowym nie jest akceptowane.
Jakiekolwiek dokumenty nie są dostępne na stronie w pdf aby można je było wydrukować - trzeba przyjść po nie do urzędu, a po chwili dowiedzieć się, że jednak nie są potrzebne.
Niewiarygodne, że nie jesteście w stanie podołać prostym kwestiom, które w innych krajach od wielu lat są standardem. Mamy XXI wiek a PRL w urzędzie dalej ma się dobrze...
Autentycznie dzwoniłam 2godziny. Mam ss z godziny i 40minut. Nasłuchałam się jedynie automatu, który w kółko gada o tym samym. Jak już mnie łaskawie gdzieś przekierowało to jedynie leciała muzyczka po jakimś czasie gdy naszła moja kolej bo byłam ósma w kolejce nacieszyłam się trzyminutowym faktycznym sygnałem aby usłyszeć ,,czas oczekiwania jest zbyt długi" w chyba sobie żartujecie.
Umawianie wizyty codziennie o 12:00 w nocy i ciągle błąd lub zawieszona strona. Bilet można kupić jak za czasów PRL-u na ulicy za kilka stówek więc pytam czy to jest normalne? W urzędzie jedna osoba w informacji, trzeba czekać czasami godzinę by się czegoś dowiedzieć. Urząd jest dla cudzoziemców ale głównie wszystko kręci się dla ludzi z Ukrainy. W sumie to nie jest dziwne ale dlaczego obywatele z Polski są załatwiani w swoim kraju po obywatelach Ukrainy to już tego nie rozumiem! Dzwoniąc na informację Pani przekierowuje do kierowników urzędu i można dzwonić milion razy bez pozytywnego skutku. Nikt tam zwyczajnie nie odbiera! Nie wiem czy ktoś nad tym panuje ale wygląda na to, że to wolna amerykanka i wszyscy muszą być zadowoleni. Urząd pracuje swoim życiem a walka toczy się codziennie o godzinie 00:00 bez wygranej złotego biletu na wizytę w Urzędzie Wojewódzkim!!! Mam nadzieję, że ktoś w końcu zainteresuje się tym tematem i zrobi w końcu z tym porządek, bo kupowanie rezerwacji na ulicy to jakaś porażka i kpina.
Panie w recepcji to totalna porażka. Przyszłam 8:02 na umówiona 2 miesiące temu wizytę, w informacji jest ze urząd jest czynny od 8:00, Panie w recepcji to ściana - wizyta przepdła. Jak się okazuje Panie maja listę osób umówionych i mogłam odbyć te wizytę, jednak urzędnik musi sobie „pourzedowac”… strasznie niemile panie… porażka.
Rewelacyjna obsługa, bardzo miła, jestem mile zaskoczony :) Pani w informacji jak i panie w okienku bardzo pomocne. Informacja dla pobierających numerki na tą chwilę. Z rana czas oczekiwania ok 1,5-4h, w poniedziałek natomiast nr pobrany o g.15 to ok. 1h czekania, a najlepiej przyjść ok. g.16-17, wtedy wchodzimy za ok 10-30min. Na jeden numerek wychodzi ok. 6-8 minut.
Jestem wdzięczna za szybkość działania. Na wyrobienie paszportu miałam tydzień czasu, specjalnie jechałam 06.06 do Urzedu do Szczecina żeby zlozyc wniosek o przyspieszenie wyrobienia paszportu. 10.06 w ciemno jechałam do Szczecina żeby go odebrać, ku mojemu zdziwieniu otrzymałam paszport z datą wydania 07.06, nie czekając dłużej niż 40min. Wcześniej musiałam 2h czekać na złożenie wniosku ale opłacało się! Dziękuję!