Szczerze nie polecamy z narzeczonym tej firmy. Dostałam od narzeczonego pierścionek Metropolitan, od początku brudził mi skórę na czarno, w końcu cały zrobił się ciemny wręcz jakby spalony. Po wymianie na nowy jest dokładnie to samo. Cały czas brudzi mi skórę a firma twierdzi że to od wody i mydła!! To jest kpina !! Firma jest niekompetentna i arogancka wobec swoich klientów!! A kolekcja Metropolitan jest wielką pomyłką!! Jesteśmy przekonani że pierścionek nie jest złoty !! Ogromne fałszerstwo ze strony firmy !! Odzyskanie pieniędzy to wielka batalia. Nie polecamy tej firmy, sami nie chcemy mieć nic już wspólnego z firmą Yes!!
Niestety muszę wystawić negatywną opinię dla sklepu internetowego. Chciałem zamówić 3 produkty z tego 2 dostępne w mieście w którym mieszkam, a 3-ci w sklepie oddalonym o 100 km. Pani na infolinii poinformowała mnie , że mogę pojechać do sklepu i spytać się , czy zamówią dla mnie ten 3 produkt z innego sklepu.
Empatia , osoby odbierającej telefon na bardzo niskim poziomie.
Zamówienie złożone 11 stycznia 2021 do dzisiaj (02.02.2021) nie zostało zrealizowane, pomimo moich mailowych i telefonicznych próśb. Zasadniczo nie wiem kiedy otrzymam moje zamówienie... Bardzo nieprofesjonalne, a szkoda bo biżuteria miała być prezentem. Konkurencja nie ma takich problemów.
Jest to po prostu siedziba firmy Yes Biżuteria - yes.pl. Nie bardzo jest co tutaj oceniać :) Ocenić można konkretny salon yes w jakiejś galerii handlowej lub obsługę sklepu internetowego. YES to firma rodzinna z ponad 35-letnim doświadczeniem w tej branży.