YES Biżuteria

31 ocen
Ernest Fichtner
01 czerwiec 2025 15:40
pokaż więcej...
A Szr
15 kwiecień 2025 09:39
Piękna biżuteria, ale pakowanie zamówień internetowych to jakaś pomyłka. Cienki karton, zniszczony w trakcie transportu, produkt wrzucony luzem do kartonu, brak jakichkolwiek zabezpieczeń w postaci taśmy albo folii bąbelkowej. Zapytajcie konkurencji jak pakują. Z żalem, ale nie zamówię już nic więcej.
pokaż więcej...
Oliwia Lewandowska
18 luty 2025 12:32
Zakupiłam pierścionek w salonie a całe pozłocenie zeszło więc oddałam i pozłocili jeszcze raz gdy odebrałam dostałam straszne uczulenie poszedł na reklamacje o zwrot pieniędzy już 4 raz a dają odmowę beznadziejne produkty i nikomu tego nie polecę a będę szła z tą sprawą dalej jeżeli salon nie odda pieniędzy pójdę po swoje prawa nie polecam nikomu zakupów u tych oszustów
pokaż więcej...
Myroslav Makhnyk
14 luty 2025 08:40
pokaż więcej...
Piotr Pustkowiak
04 luty 2025 13:34
pokaż więcej...
Klaudia Grochowska
01 luty 2025 23:57
pokaż więcej...
Robert Gołuński
24 styczeń 2025 13:18
Doświadczeni i wykwalifikowani pracownicy sprawiają, że aż chce się tutaj wracać. Super :)
pokaż więcej...
Oki Oki
27 grudzień 2024 12:14
pokaż więcej...
Pan
22 wrzesień 2024 09:13
Jest niedziela 8 rano i musicie koniecznie puszczac muzyke na pełny regulator? Nie wpsomne juz, że w tygodniu potraficie budzic ludzi od 6 rano.
pokaż więcej...
Marzena Trzmielewska
15 wrzesień 2024 09:53
pokaż więcej...
Anilahcim Way
10 wrzesień 2024 23:27
Ogrom frustracji i rozczarowania firmą Yes. Swoją negatywną opinię kieruję w stronę osób odpowiadających za rozpatrywanie reklamacji (Poznań). Sytuacja dotyczy naszyjnika, który po kilkukrotnym założeniu, zaczął się przebarwiać. Złożyłam więc pierwszą reklamację, licząc na wyczyszczenie/ wymianę. No i okej, zrobione. Niestety, naszyjnik założyłam ponownie z dwa razy i sytuacja się powtórzyła. No to straciłam cierpliwość, złożyłam drugą reklamację, oczekując zwrotu w postaci gotówki lub bonu (jak tam sobie firma woli, byleby nie musieć wracać z biżuterią ponownie). No i co? Brak podstaw do zwrotu pieniędzy. Byłoby super, gdyby łańcuszek był chociaż wyczyszczony! Zwrócono mi biżuterię w tym samym stanie (czyli z miedzianymi przebarwieniami), w którym ją reklamowałam.

Mam nadzieję, że reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie o co proszę Państwa po raz trzeci i oby ostatni.
pokaż więcej...
Anna Małgorzata Dobosz
21 sierpień 2024 18:44
Kiedy kolczyki, które kupiłam w sklepie internetowym, po raz trzeci się zepsuły, jako roszczenie podałam wymianę. Co prawda były już one wcześniej dwukrotnie wymieniane (stale psuł się ten sam element), ale ze względów sentymentalnych (kolczyki miałam na swoim ślubie) nie chciałam zwrotu środków. Od początku procedury reklamacyjnej byłam wprowadzana w błąd. Moja reklamacja została uznana, jednak zadecydowano o zwrocie środków. Na infolinii usłyszałam, że "nie ma sensu" składać odwołania i że mogę kupić nowe kolczyki (teraz cena była wyższa, więc pani zaproponowała 10 zł rabatu - nie pokryłoby to różnicy w cenie). Mimo zniechęcania ze strony sklepu złożyłam odwołanie. W odpowiedzi dowiedziałam się, że kolczyki nie mogły zostać wymienione, bo produkt nie był dostępny (nie było to prawdą - produkt był stale dostępny w sprzedaży, a zgodnie z przepisami jego brak w konkretnym salonie nie był powodem do odrzucenia mojego roszczenia). Jednocześnie otrzymałam też informację, że mogę teraz zakupić kolczyki w salonie (w którym składałam reklamację) w pierwotnej cenie, a salon jest poinformowany o tej decyzji. Kiedy dotarłam do salonu, nikt o niczym nie wiedział, a dodatkowo kolczyków nie było nawet na stanie. Gdy zgłosiłam problem na infolinii dowiedziałam się, że muszę iść do salonu jeszcze raz - zamówią dla mnie kolczyki i wtedy będę mogła je ponownie kupić... No cóż, ja nie zamierzam już kupować w YES ani kolczyków, ani niczego innego - nie tylko że względu na fatalną jakość produktów, ale przede wszystkim absurdalną procedurę reklamacji, której nie chciałabym już ponownie doświadczyć. I nikomu innemu tego nie życzę.
pokaż więcej...
Jan
17 sierpień 2024 09:12
Walicie młotami pneumatycznymi od 6 rano... Żyć się nie da w okolicy. Dzień w dzień to samo.
pokaż więcej...
Patryk Kątek
02 luty 2024 10:08
Szybka realizacja zamówienia.
pokaż więcej...
Krzysiek M*****
23 styczeń 2024 16:45
Pakowanie naszyjników to jakiś skandal , prócz paczki dostaliśmy godzina mordęge z rozplontywaniem
pokaż więcej...
Izabela Goławska
20 styczeń 2024 15:06
Zdecydowanie nie polecam zakupów w sklepie Verona.pl. Zamówiłam pierścionek, przy którym data realizacji miała wynosić 24h zgodnie z informacją na stronie. Po czym czekam na produkt prawie miesiąc... Jak się okazało, nie mieli go na stanie sklepu internetowego i dopiero go sprowadzali z magazynu zewnętrznego. Miał być to prezent na urodziny...termin realizacji przypisany na stronie jest zupełnie nierzetelny. Jak już wreszcie okazało się, że moje zamówienie jest przygotowane do wysyłki, poprosiłam o zmianę paczkomatu, ponieważ wyjeżdżam na w góry. Od obsługi dostałam maila z informacją, że przekierowali moją paczkę do paczkomatu wskazanego w miejscowości, w której będę przebywać.... A dzień później otrzymałam info od InPost, że moja paczka wyruszyła w drogę do paczkomatu....tam, gdzie mieszkam. Nie opłacili paczki weekendowej i nie zmienili paczkomatu. Wyjeżdżam, a moja przesyłka ma dotrzeć do paczkomatu. Nigdy więcej zakupów w tym sklepie! Każdy inny sklep jubilerski w internecie jest dużo bardziej rzetelny i odpowiedzialny. Nie ma co sugerować się znaną marką. Tragedia.
pokaż więcej...
Patryk
16 grudzień 2023 19:48
Do jakości produktów nigdy nie miałem zastrzeżeń. Zastrzeżenia mam do paczek które otrzymałem z yes. Spód kartonu nie zabezpieczony, bez problemu można tam włożyć rękę i wyjąć zawartość. Nigdy więcej nie skorzystam z opcji kupna przez internet, wolę zapłacić więcej u konkurencji i mieć pewność,że przesyłka będzie odpowiednio zabezpieczona.
pokaż więcej...
Andrzej B
16 grudzień 2023 14:56
pokaż więcej...
Łukasz Łukasz
17 czerwiec 2023 10:48
DNO !
pokaż więcej...
Beata R.
15 czerwiec 2023 19:13
YES? NO!

Pozłacana bransoletka po 2 miesiącach użytkowania stała się srebrna :D Reklamacja zakończyła się odmową. Pracownik, który ze mną rozmawiał zasugerował, że mogłam ją niewłaściwie użytkować ;D

Szkoda, że nie poinformowano mnie przy zakupie, że nie wolno jej nosić, a jedynie na nią patrzeć :D Zdecydowanie odradzam produkty tej firmy!
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про YES Biżuteria

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії YES Biżuteria
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości