W.KRUK S.A.

24 oceny
Ewelina Domagała
09 wrzesień 2021 11:14
Pierścionek zaręczynowy zamówiony online z odbiorem osobistym w salonie w Bonarce. Pierścionek okazuje się za luźny, więc wiadomo że należy go zmniejszyć. 3 wizyty w salonie, podczas których każdy z pracowników mówi co innego a na koniec odsyła na infolinię, gdzie też słyszymy jeszcze coś innego :)

Wizyta nr 1: tak, pierścionek można zmniejszyć o max 2 rozmiary na podstawie samego certyfikatu.

Wizyta nr 2: certyfikat jest, ale bez paragonu nie mogą, pierścionek można zmniejszyć w cenie zakupu o wybraną ilość rozmiarów (jeśli jest zmniejszany pierwszy raz)

Wizyta nr 3: certyfikat jest, paragon jest ale nie zmniejszą bo to było zamówienie online. Zaznaczono również, że może to kosztować 170zł.

Rozmowa z kimś na infolinii: proszę odesłać pierścionek, może wymienimy na nowy w mniejszym rozmiarze o ile jeszcze będą, może zmniejszymy ale złotnik musi określić czy się da. MOŻE.



Za każdym razem rozmawiał z nami nowy pracownik (każdego dnia inny). Słysząc pytanie (praktycznie każde), na które nie znał odpowiedzi szedł na zaplecze zapytać kierowniczki. Kierowniczka nie wystawiła nosa zza drzwi.



Czy to jest norma w salonie o takiej marce???



Ja rozumiem, że pracownik nie wiedział, bo był nowy ale dlaczego nie wyszła do nas kierowniczka i nie pokierowała odpowiednio co gdzie i jak?



Po tak "precyzyjnych i dokładnych wytycznych pozwolę sobie pierścionek zanieść do zaufanego złotnika, który zrobi mi to od ręki. Liczę się z tym, że stracimy gwarancję, ale jeżeli już na początku wielkim problemem jest zwykłe zmniejszenie pierścionka o 1-2 rozmiary, to nawet nie chcę myśleć ile by było kombinacji i nerwów jeśli faktycznie coś by się z nim stało.



Sądziłam, że serwis i obsługa klienta przy zakupie za kilka tysięcy złotych będzie na wysokim poziomie, jak na przykład u konkurencji, ale okazuje się, że jednak nie. Gdyby nie to, że to pierścionek zaręczynowy i to, że jest przepiękny, nie wahalibyśmy się ze zwrotem.
pokaż więcej...
Mila C.
17 luty 2021 12:44
Niestety po wielu latach bycia zadowolonym klientem, będę odradzała zakupy w tej sieci. Po pierwsze, sprzedano mi już uszkodzone fabrycznie kolczyki i wymiana ich (chwilę po zakupie) trwała ponad pół godziny, bo panie nie były w stanie odszukać nieuszkodzoną parę. Nawet nie usłyszałam słowa "przepraszamy". Po drugie, kolejna zakupiona w tym samym dniu para kolczyków uszkodziła się po jednokrotnym założeniu (wypadła cyrkonia). Renoma sieci przestaje iść w parze z jakością!
pokaż więcej...
Michał Kruk
10 luty 2020 17:55
Nie polecam zakupów w tym sklepie. Obsługa zawsze niemiła, zero uśmiechu na twarzy i podejścia do klienta.
pokaż więcej...
Wiktoria Gajda
12 grudzień 2019 19:23
Masakra.

Nie polecam.

Przyszłam z zamiarem kupienia kompletu biżuterii ale byłam w sklepie traktowana jak. Powietrze.

O pomoc musiałam pytać 3 razy a gdy personalnie poprosiłam o pomoc jednej z kobiet była ona udzielona z wielką łaską

I niezadowoleniem.

Zostałam potraktowana jak dziecko, które chce sobie pooglądać świecidełka.

Nigdy już tam nie wrócę.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про W.KRUK S.A.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії W.KRUK S.A.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości