a więc tak. nie mam szczególnych uwag do tego konkretnego salonu, ale tutaj kupiłem, więc tu komentuję.
na pewno można kupić biżuterię w dość przystępnych cenach. jednak(!) trzeba bezwzględnie pamiętać, że na wystawie znajdują się najbardziej okazałe egzemplarze pierścionków. ja zamówiłem pierścionek w innym rozmiarze, którego mniejszy egzemplarz z gabloty wyglądał obłędnie, a i ilość złota była dość pokaźna. niestety zamówiony przeze mnie egzemplarz wyglądał już o wiele gorzej zarówno pod względem masy (porównałem wagę na metkach i była to różnica prawie 40%, - 1,65 vs 1,18 - mimo, że mój zamówiony egzemplarz był rozmiarem większym) i pod względem jakości wykonania. ten, który przyszedł był krzywy, niesymetryczny, a spaw przy kamieniu był nieudolny i bardzo widoczny. mój egzemplarz wyglądał dość komicznie bo złota obrączka bardziej przypominała cienką żyłkę, niż pierścionek zaręczynowy.
na szczęście nie trafiłem z rozmiarem więc mogłem wymienić na inny, który był już nieco lepszy, choć nadal znacznie odbiegający od egzemplarza z gabloty.
jeśli więc coś kupujecie, to tylko z gabloty, a potem zmieńcie sobie rozmiar u innego jubilera, bo tutaj tylko wymieniają i nie wiesz, co dostaniesz.
ps. i oczywiście rozumiem, że trudno oczekiwać, by każdy pierścionek miał taką samą wagę i był idealny, ale takie różnice to już przesada i kontrola jakości powinna być lepsza, szczególnie gdy w kasie zostawiamy kilka, kilkanaście tysięcy.
Serdecznie polecam! Cudowne podejście do klienta, mnie obsługiwała Pani Iwona, która wykazała się dużą cierpliwością w znalezieniu dla mnie odpowiedniej biżuterii, ale też w dobraniu odpowiedniego naszyjnika! Byłam bardzo dobrze obsłużona, jeszcze raz dziękuję!
Człowiek chciał wesprzeć polską firmę. Zaufał. Wiadomo, że W. Kruk to nie jubiler, a handlarz. Nie posiadają własnych złotników, ani jubilerów. Jakość wykonania niestety szybko demaskuje swój niski poziom, za każdą naprawę (trzecia w ciągu 4 lat - wypadające z pierścionka diamenty) należy płacić - nie ma wiecznej gwarancji, jak u prawdziwych, szanujących się złotników. Wysyłka do centrali zbiorczej kilku innych "firm", skąd biżuteria wraca po tygodniach. Uwaga, nowo wprawione kamienie są mniejsze niż oryginalne. Człowiek żałuje, smuci się, a biżuteria zamiast cieszyć frustruje i ląduje w szufladzie. Seria przykrych doświadczeń skłoniła mnie do tego komentarza w ramach przestrogi dla innych.
Profesjonalne podejscie do klienta. Pani, która pomagała mi i narzeczonemu wybrać obrączki (niestety nie pamiętam imienia) bardzo cierpliwa i pomocna. Z pewnością tam wrócimy
Bardzo polecam ten salon. Świetna obsługa! Zwłaszcza pani Natalia, która pomagała mi przy zakupie pierścionka zaręczynowego oraz pani Wiktoria, która w bardzo profesjonalny sposób zaprezentowała nam obrączki i sprawiła, że zdecydowaliśmy się na ich zakup właśnie w tym salonie. Polecam raz jeszcze i pozdrawiam obie panie.
Tragiczna obsługa, chcieliśmy wymienić pierścionek na mniejszy rozmiar, poinformowano Nas, ze pierścionek jest gotowy do odbioru po czym wymiana nie nastąpiła ze względu na różnice cen przy zakupie i aktualnie. Otrzymaliśmy informacje ze kolejnego dnia uda się dokonać wymiany. Po wielu nieudanych połączeniach dnia kolejnego ktoś z obsługi zadzwonił , ze nie uda się tego zrobić i trzeba zaczekać kolejny dzień lub dwa. Zmarnowany czas i fatalne podejście do obsługi klienta.