W.KRUK S.A.

29 ocen
Dorota Chramiec
07 luty 2025 20:56
⭐⭐⭐⭐⭐



Profesjonalna obsługa na najwyższym poziomie! Pani Daria, która mnie obslugiwała wykazała się ogromną wiedzą i cierpliwością, pomagając mi wybrać idealną biżuterię. Doradztwo było fachowe, a atmosfera, którą stworzyła bardzo przyjazna. Czułam się naprawdę zaopiekowna, a zakup był czystą przyjemnością. Zdecydowanie polecam i na pewno tu wrócę!
pokaż więcej...
Arkadiusz Gaweł
27 styczeń 2025 13:14
Jeżeli można ominąć ten sklep i wybrać jakikolwiek inny to polecam to rozwiązanie
pokaż więcej...
Влад Приходський
14 styczeń 2025 15:03
Stanowczo odradzam zakupy czegokolwiek w tym sklepie. Jeśli jakiś przedmiot przypadł Ci do gustu, lepiej zamów go online, aby mieć możliwość zwrotu pieniędzy, bo gdy kupisz go w sklepie, lepiej będzie, jeśli zapomnisz o swoich pieniądzach!



Kupiliśmy parę kolczyków na rocznicę naszych matek z okazji 60. rocznicy. Jakość jest bardzo zła, zamek kolczyka był początkowo zepsuty, a część szafki jest tak cienka, że ​​dosłownie wygina się w dłoniach. Poprosiłem w sklepie o zwrot pieniędzy, nie ma takiej możliwości. To nie jest „specjalne” zamówienie, którego nikt nie kupi, to Twój model, który produkujesz masowo, więc nie rozumiem, dlaczego nie możesz oddać mi pieniędzy. Mówi się, że W.Kruk to jeden z najlepszych sklepów jubilerskich w Polsce, skoro tak, to dlaczego nie można zwrócić pieniędzy i nie oszukać ludzi?
pokaż więcej...
Алина Демченко
09 grudzień 2024 14:04
Fatalny sklep, jakość złota jest po prostu okropna, wygina się jak drut, przyjechaliśmy do sklepu w ciągu 10 dni i powiedzieli nam, że złota nie zmieniają, pytanie co zrobić, jeśli jakość złota produkty są okropne, kupiliśmy diamentowe kolczyki i są po prostu okropne, jestem wściekła na te pieniądze
pokaż więcej...
M Łypaczewska
25 listopad 2024 15:33
Zdecydowanie odradzam odwiedzanie tego sklepu. Doświadczyłam wraz z mamą skandalicznie niskiego poziomu obsługi, który wręcz zniechęca do jakichkolwiek zakupów. Po wejściu do pustego sklepu, w którym były dwie ekspedientki, jedna z nich zajęła się moim prostym zakupem wybranych wcześniej kolczyków. W międzyczasie moja mama grzecznie poprosiła drugą ekspedientkę, starszą brunetkę, o pokazanie biżuterii z gabloty. Niestety, spotkała się z niechętną i wręcz arogancką odmową.



Pani ta stwierdziła, że nie obsłuży mojej mamy, bo "jedna osoba już się nami zajmuje", co nie było prawdą – młodsza ekspedientka w tym czasie kasowała mój zakup. Moja mama próbowała wyjaśnić, że jest osobnym klientem i chce dokonać zakupu, ale usłyszała, że "ta pani jest tu dla klientów, a nie dla niej". Tego typu zachowanie jest niedopuszczalne w miejscu, które aspiruje do sprzedaży biżuterii – przedmiotów luksusowych, gdzie kultura osobista i profesjonalizm powinny być podstawą.



Finalnie zakup kolczyków zakończył się w bardzo nieprzyjemnej atmosferze, a moja mama, która chciała wydać 1500 zł na komplet biżuterii, zrobiła zakupy w innym oddziale tej samej sieci w Serenadzie, gdzie obsługa była na nieporównywalnie wyższym poziomie. Jako mieszkaniec okolicy mogłabym być stałą klientką tego sklepu, ale po takim doświadczeniu nigdy więcej tam nie wrócę. Zdecydowanie nie polecam.

(Chodzi o punkt znajdujący się przy wyjściu nie obok sklepu Apple)
pokaż więcej...
Michał Pp
29 październik 2024 19:30
Naprawdę jestem pod wrażeniem obsługi w zakresie profesjonalnego doradztwa w zakupie zegarka Tissot
pokaż więcej...
Fan Fara
20 październik 2024 17:25
a więc tak. nie mam szczególnych uwag do tego konkretnego salonu, ale tutaj kupiłem, więc tu komentuję.



na pewno można kupić biżuterię w dość przystępnych cenach. jednak(!) trzeba bezwzględnie pamiętać, że na wystawie znajdują się najbardziej okazałe egzemplarze pierścionków. ja zamówiłem pierścionek w innym rozmiarze, którego mniejszy egzemplarz z gabloty wyglądał obłędnie, a i ilość złota była dość pokaźna. niestety zamówiony przeze mnie egzemplarz wyglądał już o wiele gorzej zarówno pod względem masy (porównałem wagę na metkach i była to różnica prawie 40%, - 1,65 vs 1,18 - mimo, że mój zamówiony egzemplarz był rozmiarem większym) i pod względem jakości wykonania. ten, który przyszedł był krzywy, niesymetryczny, a spaw przy kamieniu był nieudolny i bardzo widoczny. mój egzemplarz wyglądał dość komicznie bo złota obrączka bardziej przypominała cienką żyłkę, niż pierścionek zaręczynowy.

na szczęście nie trafiłem z rozmiarem więc mogłem wymienić na inny, który był już nieco lepszy, choć nadal znacznie odbiegający od egzemplarza z gabloty.

jeśli więc coś kupujecie, to tylko z gabloty, a potem zmieńcie sobie rozmiar u innego jubilera, bo tutaj tylko wymieniają i nie wiesz, co dostaniesz.

ps. i oczywiście rozumiem, że trudno oczekiwać, by każdy pierścionek miał taką samą wagę i był idealny, ale takie różnice to już przesada i kontrola jakości powinna być lepsza, szczególnie gdy w kasie zostawiamy kilka, kilkanaście tysięcy.
pokaż więcej...
Mariusz Bałut
16 sierpień 2024 18:31
pokaż więcej...
Дарина Андреева
14 sierpień 2024 16:21
Bardzo mili konsultanci!
pokaż więcej...
Jessica
10 sierpień 2024 23:45
Super obsługa Pani w krótkich, ciemnych włosach❤️ Piękny pierścionek!
pokaż więcej...
Alicja Mętel
08 luty 2024 15:59
Serdecznie polecam! Cudowne podejście do klienta, mnie obsługiwała Pani Iwona, która wykazała się dużą cierpliwością w znalezieniu dla mnie odpowiedniej biżuterii, ale też w dobraniu odpowiedniego naszyjnika! Byłam bardzo dobrze obsłużona, jeszcze raz dziękuję!
pokaż więcej...
sun nawia
05 luty 2024 21:15
Człowiek chciał wesprzeć polską firmę. Zaufał. Wiadomo, że W. Kruk to nie jubiler, a handlarz. Nie posiadają własnych złotników, ani jubilerów. Jakość wykonania niestety szybko demaskuje swój niski poziom, za każdą naprawę (trzecia w ciągu 4 lat - wypadające z pierścionka diamenty) należy płacić - nie ma wiecznej gwarancji, jak u prawdziwych, szanujących się złotników. Wysyłka do centrali zbiorczej kilku innych "firm", skąd biżuteria wraca po tygodniach. Uwaga, nowo wprawione kamienie są mniejsze niż oryginalne. Człowiek żałuje, smuci się, a biżuteria zamiast cieszyć frustruje i ląduje w szufladzie. Seria przykrych doświadczeń skłoniła mnie do tego komentarza w ramach przestrogi dla innych.
pokaż więcej...
Oskar Staszak
21 grudzień 2023 15:06
pokaż więcej...
Aleksandra Wiktoria
11 grudzień 2023 11:43
Profesjonalne podejscie do klienta. Pani, która pomagała mi i narzeczonemu wybrać obrączki (niestety nie pamiętam imienia) bardzo cierpliwa i pomocna. Z pewnością tam wrócimy
pokaż więcej...
Josh DaysOf
02 październik 2023 23:15
Fatalna obsługa, zarozumiałe panie nie zachęcają do powrotu, na pewno się nie skuszę kolejnym razem
pokaż więcej...
Marcin Marcin
10 czerwiec 2023 13:58
OMIJAC Z DALEKA!

Bardzo żałuję, że nie czytałem opinii w internecie sugerując się długim działaniem firmy na rynku - jakość fatalna a podejście do reklamacji okropne.



Jak się kogoś nie lubi a wypada coś kupić to można w kruku - tak mu sprawisz przykrość w białych rękawiczkach...
pokaż więcej...
Grzegorz Kosek
04 kwiecień 2023 13:42
Bardzo polecam ten salon. Świetna obsługa! Zwłaszcza pani Natalia, która pomagała mi przy zakupie pierścionka zaręczynowego oraz pani Wiktoria, która w bardzo profesjonalny sposób zaprezentowała nam obrączki i sprawiła, że zdecydowaliśmy się na ich zakup właśnie w tym salonie. Polecam raz jeszcze i pozdrawiam obie panie.
pokaż więcej...
Artur Czernich
28 marzec 2023 21:22
Miła i profesjonalna obsługa polecam
pokaż więcej...
Adam Walega
17 luty 2023 12:43
Super profesjonalna obsługa.

Bardzo miła Pani Ania kierownik ,doradztwo na najwyższym poziomie .

Polecam !!!!!! 100%
pokaż więcej...
Elson Silveira
30 styczeń 2023 17:27
Mówią ci, że dostarczają w ciągu 7 dni. Czekasz na 15! Nie obchodzi ich to.

Przegapiłem specjalną randkę z żoną i nie mam jeszcze obrączek. Nie ufaj W.KRUK!!!
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про W.KRUK S.A.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії W.KRUK S.A.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości