Profesjonalna obsługa na najwyższym poziomie! Pani Daria, która mnie obslugiwała wykazała się ogromną wiedzą i cierpliwością, pomagając mi wybrać idealną biżuterię. Doradztwo było fachowe, a atmosfera, którą stworzyła bardzo przyjazna. Czułam się naprawdę zaopiekowna, a zakup był czystą przyjemnością. Zdecydowanie polecam i na pewno tu wrócę!
Stanowczo odradzam zakupy czegokolwiek w tym sklepie. Jeśli jakiś przedmiot przypadł Ci do gustu, lepiej zamów go online, aby mieć możliwość zwrotu pieniędzy, bo gdy kupisz go w sklepie, lepiej będzie, jeśli zapomnisz o swoich pieniądzach!
Kupiliśmy parę kolczyków na rocznicę naszych matek z okazji 60. rocznicy. Jakość jest bardzo zła, zamek kolczyka był początkowo zepsuty, a część szafki jest tak cienka, że dosłownie wygina się w dłoniach. Poprosiłem w sklepie o zwrot pieniędzy, nie ma takiej możliwości. To nie jest „specjalne” zamówienie, którego nikt nie kupi, to Twój model, który produkujesz masowo, więc nie rozumiem, dlaczego nie możesz oddać mi pieniędzy. Mówi się, że W.Kruk to jeden z najlepszych sklepów jubilerskich w Polsce, skoro tak, to dlaczego nie można zwrócić pieniędzy i nie oszukać ludzi?
Fatalny sklep, jakość złota jest po prostu okropna, wygina się jak drut, przyjechaliśmy do sklepu w ciągu 10 dni i powiedzieli nam, że złota nie zmieniają, pytanie co zrobić, jeśli jakość złota produkty są okropne, kupiliśmy diamentowe kolczyki i są po prostu okropne, jestem wściekła na te pieniądze
Zdecydowanie odradzam odwiedzanie tego sklepu. Doświadczyłam wraz z mamą skandalicznie niskiego poziomu obsługi, który wręcz zniechęca do jakichkolwiek zakupów. Po wejściu do pustego sklepu, w którym były dwie ekspedientki, jedna z nich zajęła się moim prostym zakupem wybranych wcześniej kolczyków. W międzyczasie moja mama grzecznie poprosiła drugą ekspedientkę, starszą brunetkę, o pokazanie biżuterii z gabloty. Niestety, spotkała się z niechętną i wręcz arogancką odmową.
Pani ta stwierdziła, że nie obsłuży mojej mamy, bo "jedna osoba już się nami zajmuje", co nie było prawdą – młodsza ekspedientka w tym czasie kasowała mój zakup. Moja mama próbowała wyjaśnić, że jest osobnym klientem i chce dokonać zakupu, ale usłyszała, że "ta pani jest tu dla klientów, a nie dla niej". Tego typu zachowanie jest niedopuszczalne w miejscu, które aspiruje do sprzedaży biżuterii – przedmiotów luksusowych, gdzie kultura osobista i profesjonalizm powinny być podstawą.
Finalnie zakup kolczyków zakończył się w bardzo nieprzyjemnej atmosferze, a moja mama, która chciała wydać 1500 zł na komplet biżuterii, zrobiła zakupy w innym oddziale tej samej sieci w Serenadzie, gdzie obsługa była na nieporównywalnie wyższym poziomie. Jako mieszkaniec okolicy mogłabym być stałą klientką tego sklepu, ale po takim doświadczeniu nigdy więcej tam nie wrócę. Zdecydowanie nie polecam.
(Chodzi o punkt znajdujący się przy wyjściu nie obok sklepu Apple)
a więc tak. nie mam szczególnych uwag do tego konkretnego salonu, ale tutaj kupiłem, więc tu komentuję.
na pewno można kupić biżuterię w dość przystępnych cenach. jednak(!) trzeba bezwzględnie pamiętać, że na wystawie znajdują się najbardziej okazałe egzemplarze pierścionków. ja zamówiłem pierścionek w innym rozmiarze, którego mniejszy egzemplarz z gabloty wyglądał obłędnie, a i ilość złota była dość pokaźna. niestety zamówiony przeze mnie egzemplarz wyglądał już o wiele gorzej zarówno pod względem masy (porównałem wagę na metkach i była to różnica prawie 40%, - 1,65 vs 1,18 - mimo, że mój zamówiony egzemplarz był rozmiarem większym) i pod względem jakości wykonania. ten, który przyszedł był krzywy, niesymetryczny, a spaw przy kamieniu był nieudolny i bardzo widoczny. mój egzemplarz wyglądał dość komicznie bo złota obrączka bardziej przypominała cienką żyłkę, niż pierścionek zaręczynowy.
na szczęście nie trafiłem z rozmiarem więc mogłem wymienić na inny, który był już nieco lepszy, choć nadal znacznie odbiegający od egzemplarza z gabloty.
jeśli więc coś kupujecie, to tylko z gabloty, a potem zmieńcie sobie rozmiar u innego jubilera, bo tutaj tylko wymieniają i nie wiesz, co dostaniesz.
ps. i oczywiście rozumiem, że trudno oczekiwać, by każdy pierścionek miał taką samą wagę i był idealny, ale takie różnice to już przesada i kontrola jakości powinna być lepsza, szczególnie gdy w kasie zostawiamy kilka, kilkanaście tysięcy.
Serdecznie polecam! Cudowne podejście do klienta, mnie obsługiwała Pani Iwona, która wykazała się dużą cierpliwością w znalezieniu dla mnie odpowiedniej biżuterii, ale też w dobraniu odpowiedniego naszyjnika! Byłam bardzo dobrze obsłużona, jeszcze raz dziękuję!
Człowiek chciał wesprzeć polską firmę. Zaufał. Wiadomo, że W. Kruk to nie jubiler, a handlarz. Nie posiadają własnych złotników, ani jubilerów. Jakość wykonania niestety szybko demaskuje swój niski poziom, za każdą naprawę (trzecia w ciągu 4 lat - wypadające z pierścionka diamenty) należy płacić - nie ma wiecznej gwarancji, jak u prawdziwych, szanujących się złotników. Wysyłka do centrali zbiorczej kilku innych "firm", skąd biżuteria wraca po tygodniach. Uwaga, nowo wprawione kamienie są mniejsze niż oryginalne. Człowiek żałuje, smuci się, a biżuteria zamiast cieszyć frustruje i ląduje w szufladzie. Seria przykrych doświadczeń skłoniła mnie do tego komentarza w ramach przestrogi dla innych.
Profesjonalne podejscie do klienta. Pani, która pomagała mi i narzeczonemu wybrać obrączki (niestety nie pamiętam imienia) bardzo cierpliwa i pomocna. Z pewnością tam wrócimy
Bardzo polecam ten salon. Świetna obsługa! Zwłaszcza pani Natalia, która pomagała mi przy zakupie pierścionka zaręczynowego oraz pani Wiktoria, która w bardzo profesjonalny sposób zaprezentowała nam obrączki i sprawiła, że zdecydowaliśmy się na ich zakup właśnie w tym salonie. Polecam raz jeszcze i pozdrawiam obie panie.