Wakacje.pl

45 ocen
Andreas Kardziejonek
07 sierpień 2025 02:32
Nie polecam! Doplaty za bagaze przy wycieczkach za kilkadziesiat tysiecy zlotych! Odradzam zdecydowanie!!!
pokaż więcej...
Kornelia Młynarczyk
18 lipiec 2025 17:55
Omijacie to biuro! Zostałyśmy oszukane i zostajemy bez wakacji! Kupiłam ofertę, która 5 dni przed wylotem została odwołana bo hotel nie potwierdził… Także kupując nie macie pewności, że gdziekolwiek polecicie. Obecnie w terminie mojego urlopu możemy polecieć do hoteli których nich nie chce, gdzie są np robaki, nie zabiorę tam mojego maleńkiego dziecka. Ciekawe kiedy dostanę zwrot pieniędzy, porażka.
pokaż więcej...
Marcin Sarna
16 lipiec 2025 09:38
Zdecydowanie odradzam



W maju 2025 kupiłem przez Wakacje.pl wakacje na Korfu. Na miejscu okazało się, że hotel, który był częścią oferty, nie został w pełni ukończony. Hotel sam zaoferował pełny zwrot kosztów i potwierdził to pisemnie.



Próbuję przez Wakacje.pl odzyskać pieniądze, ale otrzymuję tylko sprzeczne informacje, ciągłe zmiany terminów i puste obietnice.



Najpierw miało być „w ciągu 48 godzin”, potem „jutro”, później „do 14 dni”. I nic. Wakacje.pl zasłania się tym, że Grecos (organizator) nie przekazał im jeszcze środków. A Grecos twierdzi, że sprawa została dawno zgłoszona.



Zamiast reprezentować klienta, Wakacje.pl pełni bierną rolę pośrednika, który tylko przekazuje maile i rozkłada ręce.



Finalnie – zapłaciłem za nie w pełni wykonaną usługę, mam potwierdzenie zwrotu od hotelu, a firma od tygodni nie potrafi ani pomóc, ani wziąć odpowiedzialności.



Sprawa została zgłoszona do UOKiK.



Jeśli szukasz firmy, która realnie zadba o Twój interes w razie problemów – to nie tutaj.
pokaż więcej...
Андрей Фоминов
14 lipiec 2025 10:26
Jestem bardzo rozczarowany pracą biura podróży. Wykupiliśmy wycieczkę z biletami Ryanair, ale nie wyjaśniono nam zasad przewozu bagażu (że +10 kg to bagaż podręczny, który jest płatny i ma określone wymiary), w rezultacie musieliśmy dopłacić 20 koron za walizkę, i to po zawyżonych cenach.



Mam wrażenie, że sami konsultanci nie znają i nie rozumieją zasad przewozu bagażu. Złożyliśmy skargę do działu reklamacji. Korespondencja trwała miesiąc. Po otrzymaniu standardowych decyzji negatywnych, zrezygnowaliśmy z usług tego operatora.
pokaż więcej...
Kamil Zadlo
26 czerwiec 2025 11:23
Nie polecam. Kontakt przez maila tragiczny. Brak odpowiedzi od 12 dni po wielu prośbach o odpowiedź. Brak szacunku do klienta.



Edit.



Mail opiekuna który zadał mi jedno pytanie na które otrzymał odpowiedź po czym już odpowiedzi nie uzyskałem do dnia dzisiejszego (14 dni).



google blokuje podanie maila osoby z którą korespondowałem.
pokaż więcej...
Bartek Chilinski
02 luty 2025 12:03
Rezerwacja polecona przez stronę Wakacje.pl okazała się niezgodna z umową. Jedno z Nas nie miało rezerwacji pokoju w dniu przyjazdu do hotelu w Egipcie o 24:00 i musieliśmy zapłacić za dobę z własnych pieniędzy, które pomimo złożenia reklamacji i kilkunastu ponawianych maili nie otrzymaliśmy do dziś. Tylko dostajemy maile że Wakacje.pl nie odpowiada za jakość usług biura podróży Goin Up, które samo poleca i pewnie bierze spore prowizje. Szczerze nie do pomyślenie takie traktowanie klientów w dzisiejszych czasach. NIE POLECAM cały wyjazd popsuli w dniu przyjazdu.
pokaż więcej...
Michał Mieczkowski
14 styczeń 2025 09:33
Wysłano nas na wakacje do Tunezji, do nie sprawdzonego hotelu. Wszechobecny brud, smród i grzyb. Biuro olewa reklamacje broniąc się, że nie jest organizatorem. Kupiłem wycieczkę u nich i uważam, że powinni egzekwować standard w obiektach, które sprzedają ze swojego portfolio.
pokaż więcej...
Grzegorz R.
10 styczeń 2025 19:59
Rozsądna cena , dobry kontakt .
pokaż więcej...
Kazimierz Krzewski
08 styczeń 2025 12:56
Miła obsługa. Ciasne pomieszczenie.
pokaż więcej...
Jola Waszkiewicz
28 grudzień 2024 00:02
Szybka i sprawna obsługa rezerwacji. Polecam
pokaż więcej...
LAUFI
07 listopad 2024 14:25
Uwaga na tych oszustów ! Kliknąłem wycieczkę przez wakacje.pl po 2 godzinach bez potwierdzenia jeszcze! poprosiłem o odwołanie ponieważ hotel w Tajlandii pełen jest karaluchów ! Otrzymałem informację że to kosztuje 29%
pokaż więcej...
Jarosław K.
27 październik 2024 16:23
Miłe doświadczenie, dobra komunikacja wszystko na czas .Pobyt również przepiękny
pokaż więcej...
Joanna Trzcionka
20 październik 2024 20:41
Pierwszy raz dokonałam zakupu wycieczki na stronie internetowej Wakacje.pl. Jestem pod dużym wrażeniem - mogłam sama wybrać interesujące mnie opcje - miejsce, data, cena i opinie osób, które tam spędziły już swój wypoczynek. Jest to najlepsza opcja - można spokojnie w zaciszu domowym przeglądać oferty, a nie tylko liczyć na sprzedającego - bo czasem trudno jest nam wystarczająco dobrze opisać o co nam chodzi. I co jest bardzo istotne - można kupić wakacje po bardzo atrakcyjnej cenie - tylko trzeba być cierpliwym, bo jak zauważyłam oferty dość szybko się zmieniają. Jest też fajna opcja wykupienia od razu ubezpieczenia zdrowotnego i rezygnacji z powodów życiowych, których nie jesteśmy przewidzieć, a nawet wykupić miejsce parkingowe nawet rok wcześniej.
pokaż więcej...
Michał Siejek
11 październik 2024 21:12
Dzisiaj rezerwowałem urlop z wakacje.pl, po ustaleniu warunków, płatności, akceptacji itd przelałem pieniądze za wyjazd ( umownie rezerwacja na 2h). Czas na przelew był do godziny 13:40, a ja faktycznie późno ale cały czas w terminie wysłałem przelew ekspresowy przez ich bramkę do płatności ( 13:39 potwierdzenie z banku o zrealizowanym przelewie). Po jakimś czasie zadzwonili do mnie ze muszę dopłacić 500 pln bo cena uległa zmianie ( nie zgodziem się), następnie wystąpiłem o zwrot pieniędzy który podobno otrzymałem, jednak pieniędzy na konto mi nie zwrócili. Z racji, że jest piątek to nie zwrócą mi ich przynajmniej do poniedziałku. W związku z tym, że data wylotu planowana jest na poniedziałek gdybym nie posiadał środków na rezerwacje przez inne biuro ( ich nie polecam) spędziłbym urlop w deszczowej Polsce.
pokaż więcej...
Rita
07 październik 2024 00:20
Omijajcie szerokim łukiem. Sprzedają wycieczki, a przy tym oszukują ludzi. Zarezerwowałam wycieczkę dla trzech osób na Teneryfę, wyjazd z rodzicami, więc zwracam uwagę na takie szczegóły jak odległość plaży od hotelu. Znalazłam ofertę, gdzie było napisane "plaża - 200 metrów". Super, pomyślałam. Jak się później okazało, od czterech miesięcy w całym mieście Puerto de la Cruz wszystkie plaże są zamknięte z powodu zanieczyszczenia wody oraz skażenia jej bakteriami z grupy koków.



Oczywiście zadzwoniłam do biura, aby wyjaśnić sytuację i dowiedzieć się, dlaczego nikt mnie o tym nie poinformował. Absolutnie nie stanowiłoby problemu, gdyby najbliższa plaża była 20 minut pieszo zamiast tych obiecanych 200 metrów, ale najbliższa otwarta plaża znajduje się 50 minut jazdy samochodem w jedną stronę, co całkowicie zmienia charakter wyjazdu. Odpowiedź, którą uzyskałam, była w stylu: "Nie odpowiadamy za nic". Oto część maila, którego otrzymałam od konsultantki z infolinii:



„Rezerwacja dotyczyła pokoju w hotelu wraz z wyżywieniem, transferem i lotem. W umowie nie ma nigdzie informacji, aby plaża również należała do zarezerwowanych usług. Gdyby tak było, taki zapis znalazłby się w umowie. W opisie oferty jest tylko ogólna informacja o plaży, podobnie jak na przykład informacja o odległości hotelu od lotniska i innych atrakcji.”



HIT! Czyli według biura podróży, kiedy wybieram wycieczkę, to rezerwuję jedynie pokój, bilet lotniczy i transfer, a reszta informacji w ofercie jest "dla zabawy". Czytasz sobie, że w ofercie jest dostęp do morza, SPA oraz basenu, a na miejscu okazuje się, że nic z tego nie istnieje, i biuro podróży nie ponosi za to odpowiedzialności. Bo przecież „kupujesz tylko pokój i bilet”. Halo? Piszą maile, nawet nie znając podstaw prawa cywilnego odpowiedzialności organizatora imprezy turystycznej.



To wszystko jest po prostu śmieszne. Nieodpowiednie podejście, brak kompetencji pracowników – wszystko to w jednym "flakonie" na wakacje.pl.



UPD:

Cztery dni przed lotem powrotnym zakupiłam dodatkowy bagaż podręczny. Otrzymałam e-mailem karty pokładowe, oczywiście bez informacji o dodatkowym bagażu. Zadzwoniłam na infolinię i otrzymałam informację, że organizator nie dodał bagażu. Nie rozumiem, po co w ogóle istniejecie, skoro nawet takich spraw nie potraficie dopilnować. Nie możecie przynajmniej potwierdzić dodania bagażu z organizatorem albo sprawdzić kart pokładowych i poinformować klienta? To dramat — zamiast pomagać w rozwiązywaniu problemów, tylko je dokładacie‍♀️
pokaż więcej...
Łukasz G.
06 luty 2024 16:21
Ostrzegam przed tym nieuczciwym pośrednikiem. Kupiłem ofertę przez stronę wakacje.pl po tygodniu okazało się, że w hotelu jednak nie ma już miejsc a w zamian zaproponowano mi dużo gorszy standardem hotel, który normalnie kosztuje 1/3 mniej niż zapłaciłem, na który się oczywiście nie zgodziłem. Efekt jest taki, że obecnie wakacje.pl wyłudziło ode mnie 8k PLN sprzedając ofertę której nie miało w zamian naciąga mnie na tańszą i gorszą ofertę ale w cenie tej pierwszej, którą zapłaciłem, czyli droższej. Nie polecam i ostrzegam!
pokaż więcej...
Paweł Zagrodniczek
29 styczeń 2024 16:53
Totalna porażka. Kupiłem wycieczkę przez portal, na miejscu hotel był niezgodny z opisem. Dodałem opinie na portalu, która nie została opublikowana, dlatego, że nie byli w stanie stwierdzić czy opinia pochodzi od klienta (dodałem numer rezerwacji WAK143427997).. Po prostu zwykła cenzura nic więcej.



Nie polecam ze względu na podejście do klienta!
pokaż więcej...
Bozenkabozenka1990 Bozenka
17 styczeń 2024 13:08
pokaż więcej...
Agnieszka Waloszczyk
11 styczeń 2024 10:11
Byłem teraz drugi raz na wczasach z wakacjami pl i powiem nie ma lepszego niż wakacje pl w marcu lecę znowu i tylko z wakacje pl wszystko na czas załatwione dokumenty platnosci i doratcy też wspaniali
pokaż więcej...
Jarosław
07 styczeń 2024 11:12
Polecam firmę Wakacje. Pl
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Wakacje.pl

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Wakacje.pl
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości