Jestem interesantem od dawna i zawsze jestem miło, rzeczowo obsłuży. Panie zawsze pomocne.
Ostatnio wymieniałam książeczkę żeglarską - Pani z pokoju 18 przez telefon wszystko wyjaśniła co i jak, przyszedłem z kompletem dokumentów, cała procedura trwała może 10 min i po sprawie. Książeczkę dostałem w czasie krótszym niż przewidywany. Oby tak dalej - pozdrawiam zadowolony klient.
Rewelacja! Wpadłem o 13:50, Pani w okienku przemiła, profesjonalnie doradziła jaki wniosek złożyć i mimo moich wątpliwości że nie zdążę w 10 minut z jej pomocą zrobiliśmy to w 5 minut! Bardzo dziękuję i pozdrawiam, Bartłomiej Bartkiewicz
Może ktoś będzie miał szczęście. Ale poszło mi dobrze, napisali odpowiedź po przesłaniu dokumentów za pomocą e PUAP, wskazując, że należy dostarczyć więcej. Miesiąc później wykręciłem numer kontaktowy inspektora wskazany w liście, powiedziała, że wszystko jest gotowe. Następnego dnia rano wpadłem i odebrałem bez kolejek. Mówią po polsku, angielsku i rosyjsku. Certyfikat Ukr jest odpowiedni.
Urząd morski w Gdyni to jedna wielka pomyłka telefon podany ale nikt nie odbiera czy ktoś tam w ogóle pracuje?Jak już odbiorą to pan w słuchawce mówi ze dodzwoniłam się na portiernię żenada 21wiek
Ogólnie całkiem przyzwoity urząd. Mili urzędnicy, możliwość szybkiego załatwienia sprawy na miejscu. Dział dokumentów marynarskich funkcjonuje w porządku. Wniosek wysłany przez EPuap oraz po odbytej rozmowie telefonicznej dowiedziałem się o czasie realizacji wniosku o dyplom oficerski wynosi do około 3 tygodni. I rzeczywiście mimo kilku braków w dokumentach (kolejny telefon, bezpośrednio do mnie w celu ich uzupełnienia), dyplom był gotowy do odbioru dokładnie po 3 tygodniach.
Niestety jest też jeden zasadniczy problem, otóż do tego urzędu bardzo ciężko się dodzwonić. Albo mamy przysłowiowe szczęście i trafimy na urzędnika, bądź otrzymujemy głuchy telefon pod każdym numerem. Niezrozumiałym dla mnie było też przy odbiorze dyplomu, dlaczego po jego zalaminowaniu urzędnik próbował zagiąć dyplom jak książkę - ale to już tylko i wyłącznie walor estetyczny.
Straszna obsługa. Po co im numer kontaktowy, skoro nie można się do nich dodzwonić? Dzwonię już od miesiąca i nie mogę się dodzwonić... Nawet gdy dzwonisz do operatora na linii głównej i przechodzisz do działu dokumentów, to oczekiwanie trwa gdzieś w nieskończoność i nierealne jest czekanie na telefon do odebrania.
Wyjąć lenie telefon spod lady i do roboty ! Czwarty dzień dzwonienia . Kto tym zarządza tym całym bajzlem . Szkoda gadać ... Jedna pani jest bardzo miła jak zjawiłem się tam osobiście . Poza tym tragedia . Mam wrażenie załatwianie spraw w urzedzie jest jak : jeden krok w przód ,dwa kroki w tył ...
Dzwonie 2dni i niestety oprócz Pana w centrali nikt nie raczy odebrać. Tragedia, będąc na miejscu przebiegało wszystko sprawnie, ale infolinia jest bezsensowna. Prędzej chyba otrzymamy informacje poczta !