Byłem tu już dwa razy i za każdym razem witali mnie naprawdę mili i empatyczni ludzie, którzy starali się mi pomóc we wszystkich trudnych procedurach biurokratycznych.
Jestem wdzięczny za ich miłą komunikację i nie rozumiem, dlaczego recenzje są tak złe w tym miejscu.
Chcę podziękować personelowi za serdeczne podejście do swojej pracy!
Mr. Hubert and the lady ( didn't catch her name) were very helpful all the way. They questioned and listened to understand my situation. They were very empathetic, understanding and they explained all the process step by step. And my situation was very complicated with a lot of paperwork but they were patient and professional.
I would advise people who don't speak Polish to look for someone who speaks and go with them.
Pan Hubert i pani (nie załapała jej imienia) byli bardzo pomocni przez całą drogę. Pytali i słuchali, aby zrozumieć moją sytuację. Byli bardzo empatyczni, wyrozumiali i krok po kroku wyjaśnili cały proces. A moja sytuacja była bardzo skomplikowana z mnóstwem papierkowej roboty, ale byli cierpliwi i profesjonalni.
Radziłbym osobom, które nie mówią po polsku, aby poszukały kogoś, kto mówi i pojechały z nimi.
Wizyta nie tylko nie przyprawia o ból głowy, ale wręcz przynosi pozytywne emocje :-)
Bardzo pomocni mężczyźni w oknach 2, 6. Jeden mówi po angielsku, drugi po rosyjsku, zdobycie biletu (B) i przyniesienie dokumentów zajęło 25 minut. Prawie pierwsze pozytywne doświadczenie interakcji z państwem. władze
Pozdrawiam Pani Kasię, Pani Anię (tłumacza j. rosyjskiego) i Pana Kamila z okienka nr 5! Serdecznie dziękuję państwu za pomoc i udzielenia informacji. Życzę żeby takich pracowników jak Państwo było o wiele więcej:)
Chce pozdrawiam pracownik tam w urzędzie. Od ochrony do pani Martina byłem 3 razy po moja sprawa i zawsze byli bardzo miłe i pomagą tyle co mogli dzisiaj skończyła moja sprawa i mi przykryłam niedzieje że wszyscy w innym rządu na ucieszą o pracownik w tę urząd. Pozdrawiam mocno dziękuję od cały serce