Uzhond działa bardzo dobrze! Wszyscy pracownicy pomagają! Ale medycyna jest tam okropna: starsza pielęgniarka, która czasami wychodzi do pacjentów (sam nie możesz wejść) nienawidzi ludzi w ogóle, a jeszcze bardziej Ukraińców i obcokrajowców. Cały czas marszczy brwi i mówi do Ciebie: „No dalej, kto Cię tu wezwał?” System przyjęć jest dziwny: im mniej, tym lepiej, zdarza się, że jedziesz do Taborowa na pół dnia i nie zostajesz wpuszczony, chociaż do końca zostało jeszcze pół godziny, a w kolejce jest tylko jedna osoba. Przyjmują dziennie około 5 pacjentów, nie pracują. Ogólnie rzecz biorąc, podejście jest niegrzeczne, za każdym razem, gdy idziesz i upokarzasz, pytając: „Czego potrzebujesz?” Słuchanie ludzi rozmawiających przez telefon za drzwiami, picie herbaty podczas przyjęcia jest w ogóle nieprzyjemne, delikatnie mówiąc. Przepraszam, ale to prawda
Byłem tu już dwa razy i za każdym razem witali mnie naprawdę mili i empatyczni ludzie, którzy starali się mi pomóc we wszystkich trudnych procedurach biurokratycznych.
Jestem wdzięczny za ich miłą komunikację i nie rozumiem, dlaczego recenzje są tak złe w tym miejscu.
Chcę podziękować personelowi za serdeczne podejście do swojej pracy!
Mr. Hubert and the lady ( didn't catch her name) were very helpful all the way. They questioned and listened to understand my situation. They were very empathetic, understanding and they explained all the process step by step. And my situation was very complicated with a lot of paperwork but they were patient and professional.
I would advise people who don't speak Polish to look for someone who speaks and go with them.
Pan Hubert i pani (nie załapała jej imienia) byli bardzo pomocni przez całą drogę. Pytali i słuchali, aby zrozumieć moją sytuację. Byli bardzo empatyczni, wyrozumiali i krok po kroku wyjaśnili cały proces. A moja sytuacja była bardzo skomplikowana z mnóstwem papierkowej roboty, ale byli cierpliwi i profesjonalni.
Radziłbym osobom, które nie mówią po polsku, aby poszukały kogoś, kto mówi i pojechały z nimi.
Wizyta nie tylko nie przyprawia o ból głowy, ale wręcz przynosi pozytywne emocje :-)
Bardzo pomocni mężczyźni w oknach 2, 6. Jeden mówi po angielsku, drugi po rosyjsku, zdobycie biletu (B) i przyniesienie dokumentów zajęło 25 minut. Prawie pierwsze pozytywne doświadczenie interakcji z państwem. władze
Codziennie pojawiają się nowe odpowiedzi na to samo pytanie. Każdy operator odpowiada według własnego uznania na pytanie, jak widzi tę sytuację na dzień dzisiejszy. A jutro dostanę nową odpowiedź na to samo pytanie, choć sytuacja się nie zmieni.