Remont ku końcowi, a firma Terma przesuwa sobie termin dostarczenia zamówienia tak o, na 6 listopada, bez podania przyczyny, że o przepraszam nie wspomnę. Zamówienie złożone 29.08! Miało być zrealizowane 22.10. Przesunęli dostawę o kilka dni, a dzisiaj nowy termin na listopad...Czy można się dodzwonić do firmy? No skąd! Będzie "cieplutko" w łazience...
Zdecydowanie odradzam. Otrzymaliśmy grzejnik z otworem 9mm, który wygląda, jak by sobie na magazynie tudzież w hali produkcyjnej urządzano mniej lub bardziej legalne zabawy. Podejrzewaliśmy nawet, iż może to być efekt transportu zza wschodniej granicy, ale podobno grzejnik nie był na Ukrainie. Niestety produkt został zakupiony ponad 3 lata temu jeszcze w trakcie budowy, ale z uwagi na przedłużającą się budowę i terminy wykonawców dopiero niedawno rozpakowaliśmy grzejnik. Opakowanie wymiennika nie nosiło śladów uszkodzeń, więc paczkę z wymiennikiem i obudową włożyliśmy na strych. Po rozpakowaniu produktu wyglądającego na przestrzelony skontaktowaliśmy się z firmą TERMA, ale nasze zgłoszenie z prośbą o wymianę zostało odrzucone. Napisaliśmy ponownego maila, ponieważ sprawa nie tyczy się standardowej gwarancji, a odpowiedzialności za produkt niebezpieczny (art. 449 KC), która nie jest uzależniona od 2-letniej rękojmi, ani od sprawdzenia stanu towaru przy kurierze. Menedżer serwisu odpisał, iż "ze względu na charakter powstałego uszkodzenia naprawa produktu nie jest technicznie możliwa a jedynym rozwiązaniem pozostaje zakup nowego wymiennika". Czyli naprawić nawet odpłatnie nie da się. Nie zaproponowano nawet preferencyjnej opcji zakupu nowego wymiennika, a z ewentualnym znaleziskiem tkwiącym wewnątrz grzejnika i jego zabezpieczeniem mamy sami się zgłosić do odpowiednich organów państwowych.
PS. W tym samym okresie zakupiliśmy 2 tanie grzejniki marketowe oraz 1 bardzo drogi, ozdobny, kilkuczęściowy grzejnik TERMA. Wszystkie wstawiliśmy na strych i te 2 tanie działają bez problemu. Może w warunkach gwarancji TERMA powinna gdzieś dopisać, że udziela 12 lat gwarancji na wymienniki, o ile zostały do klienta dostarczone bez dziur wyglądających na otwory po pociskach 9mm?
PPS. My nie posiadamy broni i nikt u nas w domu do tego grzejnika nie strzelał. Skoro my nie, TERMA twierdzi, że nie oni to kto? Kurier? Czy może w transporcie doszło do przebicia grubej stali/żeliwa czymś innym niż pocisk 9mm? Kpina.
PPPS. Po sposobie rozwiązywania problemów widać, dlaczego TERMA ma tak słabą ocenę w Google.
Dostawy uszkodzonych grzejników z powodu złego opakowania. Do Indie Profile brakowało dołączonych elementów mocujących. Brak odpowiedzi i rozwiązania ze strony Termy. Bardzo frustrujące dla wszystkich zaangażowanych.
Pewnie nie wszyscy wiedzą, Terma poza produkcją nowych grzejników, zajmuje się też profesjonalną renowacją grzejników starych. Nie byliśmy pewni, czy to się uda. Kaloryfery wydawały się bardzo zaniedbane i stare (zostały wyprodukowane w 1959 roku). Podesłaliśmy zdjęcia i ekipa Termy zpewniła nas, że będzie dobrze. Okazało się że było lepiej niż dobrze, bo prawie 70-letnie kaloryfery wróciły do nas w stanie... jak nowe. To jest genialna jakość renowacji grzejników! One nie są tylko czyszczone z wierzchu i płukane od środka, ale rozkręcane na pojedyncze żeberka i następnie odnowione do core'u i poziomu nowego kaloryfera. Później są skręcane, wstawiane są nowe uszczelki, odpowietrzniki, malowane (czarny mat wygląda znakomicie) itd. Efekt jest niezwykły. Bardzo warto i chociaż nie jest to najtańsza usługa to i tak koszt jest zdecydowanie niższy niż zakup nowego, żeliwnego kaloryfera. Proszę mi wierzyć, żaden ze mnie fotograf i zdjęcie zdecydowanie nie oddaje efektu na żywo. Jest pięknie i kaloryfery stały się wyjątkowym, ozdobnym meblem w mieszkaniu. Dzięki Terma, bardzo polecamy!
Dodano 11.10.2024 : Prosze poniżej zrzut ekranu z poczty - teraz to ja już dziękuję za kontakt zakupiłem innego producenta
Stara treść :
Kontakt porażka - proste pytanie o sposób działania grzałki tzw "hotelowej" 8 prób kontaktu tel. albo nikt nie odbiera albo informacja kontaktować się z serwisem który też nie odbiera albo emailem - ok kontakt email 22.08 z pytaniem , autoresponder odpowiada uprzejmą formułką że się skontaktujemy i cisza ... mamy 02.09 kompletny bak kontaktu - zainteresowania klientem ...