Pewnie nie wszyscy wiedzą, Terma poza produkcją nowych grzejników, zajmuje się też profesjonalną renowacją grzejników starych. Nie byliśmy pewni, czy to się uda. Kaloryfery wydawały się bardzo zaniedbane i stare (zostały wyprodukowane w 1959 roku). Podesłaliśmy zdjęcia i ekipa Termy zpewniła nas, że będzie dobrze. Okazało się że było lepiej niż dobrze, bo prawie 70-letnie kaloryfery wróciły do nas w stanie... jak nowe. To jest genialna jakość renowacji grzejników! One nie są tylko czyszczone z wierzchu i płukane od środka, ale rozkręcane na pojedyncze żeberka i następnie odnowione do core'u i poziomu nowego kaloryfera. Później są skręcane, wstawiane są nowe uszczelki, odpowietrzniki, malowane (czarny mat wygląda znakomicie) itd. Efekt jest niezwykły. Bardzo warto i chociaż nie jest to najtańsza usługa to i tak koszt jest zdecydowanie niższy niż zakup nowego, żeliwnego kaloryfera. Proszę mi wierzyć, żaden ze mnie fotograf i zdjęcie zdecydowanie nie oddaje efektu na żywo. Jest pięknie i kaloryfery stały się wyjątkowym, ozdobnym meblem w mieszkaniu. Dzięki Terma, bardzo polecamy!
Dodano 11.10.2024 : Prosze poniżej zrzut ekranu z poczty - teraz to ja już dziękuję za kontakt zakupiłem innego producenta
Stara treść :
Kontakt porażka - proste pytanie o sposób działania grzałki tzw "hotelowej" 8 prób kontaktu tel. albo nikt nie odbiera albo informacja kontaktować się z serwisem który też nie odbiera albo emailem - ok kontakt email 22.08 z pytaniem , autoresponder odpowiada uprzejmą formułką że się skontaktujemy i cisza ... mamy 02.09 kompletny bak kontaktu - zainteresowania klientem ...
Bardzo nie polecam. Dostawa grzejników opieszała. Ale to nie byłby największy problem. Największy problem jest taki że grzejniki za kilka tysiecy złotych są wadliwe, a producent zainteresował się reklamacją dopiero po grubo ponad miesiącu od złożenia reklamacji. W środku zimy, miesiąc się dopominałam o rozpatrzenie reklamację, przysłanie serwisu itd. Dopiero jak zarzadalam zwrotu pieniędzy i zagroziłam kontaktem z rzecznikiem praw konsumenta to się łaskawie zainteresowali reklamacją.
Obsługa klienta tragiczna. Wybierzcie jakiegokolwiek innego profesjonalnego dostawcę.
Nie polecam firmy. Zakupiony grzejnik okazał się wadliwy - rdzewieje w wielu miejscach! Po złożeniu reklamacji czekam już 3 miesiące na nowy grzejnik! To jakiś zart a nie poważne podejście do klienta.