Witam. W dniu dzisiejszym wykonałem połączenie telefoniczne do rejestracji przychodni. Po odsłuchaniu dwa razy melodi rozłączyłem się. Za niecałe 15 sekund otrzymałem telefon zwrotny z rejestracji i w miłej atmosferze umówiłem się na teleporadę do swojego doktora. Biorąc pod uwagę ogromną zmianę na plus w telefonicznym funkcjonowaniu rejestracji ( wspominając lata wstecz i próby telefonicznego kontaktu zakonczone fiaskiem), wystawiam pozytywną ocenę. Oby tak dalej. Pozdrawiam.
Panie w rejestracji są nieprzyjemne,zachowują się jakby pacjent musiał sam wszystko wiedzieć i nie pytać pan o nic.Bylam umówiona z mężem na badanie.Po pr,yjezdzie okazało się, że wizyta jest odwołana.Zapisujac męża na wizytę,nikt mnie nie zapytał o nr telefonu.Dzwoniono do mnie na stary nr.Ja z tym chorym niechodzacym czlowiekiem jeżdżę po piętrach od 2 na parter.Zglosilam się i zapisano męża na wizytę.Przyjezdzamy ponownie na wizytę i okazuje się,że skierowanie nie jest z tej przychodni i wyników nie może nam dać, mimo,że już zostały zrobione.Lepiej wyrzucić do śmieci.Jestem rozgoryczona ta sytuacja.Moze ,żeby chodziło o mnie,nie byłoby problemu.Ale musiałam ściągać chorego ,który nie chodzi,żeby iść na badania.Ta przychodnia kiedyś inaczej funkcjonowała,a teraz to żenada. Pozdrawiam personel.
dzisiaj mialem zrobic badanie krwi zlecone przez diabetologa.wszystko niby ok sympatyczne Panie w gab 17.po rozpatrzeniu zlecenia okazalo sie ze powinienem miec swoja glukoze[co to jest nawet nie wiem] a w zwiazku z tym nie moga mi zrobic tych badan,.stanelo na tym ze pobraly krew na badanie bez okreslenia tej _glukozy''Pewnie mialem i tak szczescie bo igly mialy swoje.nie wyczytalem nigdzie w informacji ze przed badaniem na cukier musze miec swoja glukoze.Moglem to badanie przelozyc na inny dzien tyle ze dojazd z Zawad do tej poradni na Nowowiejskiej stwarza mi ogromny problem/niepelnosprawnosc/ i powtorzyc na drugi dzien bylo ponad moje mozliwosci.Mam nadzieje ze dr.diabetolog uzna te wyniki badan
Przychodni nie ocenię, ale rejestracja jest tragiczna. Pani, która odbiera telefony na infolinii odwołania wizyty, uważa się chyba za najważniejszą osobę na świecie. Nie wyrejestrowują wizyty i nie odblokowują skierowania, a potem mają pretensje do pacjenta, który dzwoni kolejny raz bo nie może zapisać się gdzie indziej. Tragedia. Szkoda, że po kontakcie nie wysyłają ankiety. A powinni. Bo w 21 wieku obsługa gorzej niż w PRL.
Rejestracja online została zlikwidowana na początku pandemii. Obecnie jedyną realną możliwością zarezerwowania/odwołania wizyty jest odwiedzenie placówki fizycznie, bo dodzwonienie się graniczy z cudem.
Najgorsza przychodnia w Warszawie. Do zabiegowego po 1,5 h oczekiwaniu zrezygnowałam, panie (3)pielęgniarki załatwiły chyba 4 osoby. Panie z rejest. umawiają do lekarza po 3 osoby na tą samą godz.
To niesamowite jak pacjenci są traktowani. Byłam dziś odebrać wyniki badań moich 90-letnich sąsiadów - zostawili w przychodni dla mnie. upoważnienie. Okazało się że upoważnienie to za mało, powinni złożyć jeszcze "wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej" ale o tym już nie zostali poinformowani bo wg Pani w rejestracji - powinni o tym wiedzieć!!!!! Bo samo upoważnienie wg pracownika tej przychodni nie upoważnia do odbioru badań. To pracownicy przychodni są od udzielania PEŁNEJ I WYCZERPUJĄCEJ informacji. Żenująca postawa, brak empatii, znieczulica na problemy osób starszych. Nikomu nie polecam tej przychodni.
Chciałem zrobić badania kontrolne, na wstępie przywitała mnie pani z trzeciego okienka (o królewskim nazwisku). odesłała mnie do zabiegowego nr 17 bez żadnej weryfikacji ani zakladania karty(na pacjent.gov.pl była informacja o konieczności wcześniejszej rejestracji).
Po oczekiwaniu do gab. 17 (mocno opalona pani z czarnymi długimi włosami) poprosiła abym przeszedł do gab. 19, bo oni nie pobierają.
W gab. 19 pani nie potrafiła wykonać badań ze skierowania 40+, ponownie skierowano mnie do 17.
Dowiedziałem się, że muszę mieć skierowanie na papierze, mimo że wcześniej nikt nie pytał ani nie informował. Po powrocie do pani z Trzeciego okienka była tragedia. Pani kazała skasować moje e-skierowanie, gdyż ona nie będzie w stanie wystawić dokumentów. Zrobiła się bardzo niemiła przy tym. Zero empatii do klienta.
Generalnie personel bezmyślnie odsyła między sobą pacjenta, jak piłeczkę pingpongową.
Chciałam bardzo podziękować Panu dr. Janusz Grzywacz za dzisiejszą szybką udzieloną pomoc, jestem bardzo wdzięczna. Wspaniały lekarz. Również dziękuję Paniom z rejestracji za pozytywne rozwiązanie problemu. A tak ogólnie to wspaniali pracownicy tej przychodni
Może być. Uprzejme panie w rejestracji, dość szybko idzie kolejka. Sporo specjalistów tu przyjmuje. Tyle, że dla osób ograniczonych ruchowo może być pewien problem z dostępem. Są schody i platforma, którą trzeba uruchomić, czego senior np z chodzikiem sam nie zrobi.
Zero szacunku. Jakaś czarna nawiedzona od EKG zamiast przyjmować pacjentów to się gdzieś chowa. Od 3 godzin nie przyjęła żadnego pacjenta. Tylko jednego przyprowadziła po znajomości i jemu zrobiła EKG resztę ludzi olewając.
wtorek, godz. 9:00. Nikt nie odbiera telefonów, "aktualnie państwa rozmowa jest pierwsza w kolejce, dziękujemy za cierpliwość". Po 15 min. zrezygnowałem. Masakra
Witam chciałbym z tego miejsca przestrzec wszystkie osoby poszukujące pracy w tej przychodni o szczególną rozwagę i trzy krotne zastanowienie się nad tym czy na pewno zdają sobie sprawę że chciały by podjąć pracę w tej przychodni pracują tam osoby szczególnie Pani Oddzialowa i jaj zastępca które e żadnym wypadku nie powinny pracować z pacjentami iani rekrutować osoby poszukujące pracy Praca z nimi dla pewnych osób skaczyla się wizytami u psychologa tak potrafią doprowadzić swoich podwładnych w bardzo krótkim czasie to takiego stanu NIE POLECAM I ODRADZAM przyszłym pracownikom którzy starają się o pracę w Danej Przychodni