Byłam na wizycie po urazie u ortopedy - Pana Doktora Michała Szoszkiewicza. Zapisałam się do tego lekarza, gdyż wcześniej słyszałam bardzo dobre opinie wśród pacjentów.
Pan Doktor przeprowadził dokładny wywiad, badania, postawił diagnozę i wydał zalecenia. Jest to człowiek konkretny, który ma bardzo dużą wiedzę i umiejętności komunikacyjne.
Zapisałam się w tym tygodniu na wizytę kontrolną w rejestracji przy ul. Nowowiejskiej 31. Przede mną była długa kolejka pacjentów. Trzy Panie Rejestratorki pracujące przy okienku szybko i profesjonalnie pomagały pacjentom w załatwieniu ich spraw, w tym mi. Jestem bardzo zadowolona i polecam innym pacjentom!
Właśnie dzisiaj zadzwoniła jkaś paniusia i z dnia 09.10.24r.pszeniosła mi wizytę na 27. 11. 2024r,oraz momentalnie rołączyła się, a ja oczekiwałem od zeszłego rok na tę wizytę, pewnie wsadziła koleżankę na moje miejsce, ale ja i tak przyjdę 09,10,24r, zobaczę jak był powód przeniesienia wizyty do Doktor Jaszczuk.
Jestem zachwycona obsługą pacjenta zarówno w recepcji, jak również w gabinecie diagnostycznym. Panie uczynne, sympatyczne i bardzo profesjonalne. Dziękuję:)
Ps. Opinia dotyczy dzisiejszej wizyty w przychodni na Nowowiejskiej 5.
Jestem po zabiegu usunięcia zaćmy i powinnam zrobić badania kontrolne. Po zabiegu pierwszego oka, wizytę miałam odwołaną. Pani Doktor była ponoć na zwolnieniu. Zabieg miałam na początku roku. Poprosiłam o wizytę u innego okulisty. Termin był zbyt odległy więc poszłam na wizytę prywatną . Zresztą u Pani Doktor u której wizytę mi odwołano. Podobna sytuacja powtórzyła się ponownie po zabiegu drugiego oka.
Teraz kolejną wizytę miałam mieć w sierpniu i wizytę poraz kolejny mi odwołano. Uprzejma Pani w recepcji zaproponowała mi wizytę w styczniu 2025r.
Czyli przez ponad rok nie mogę dostać się na wizytę kontrolną po zabiegu.
Witam. W dniu dzisiejszym wykonałem połączenie telefoniczne do rejestracji przychodni. Po odsłuchaniu dwa razy melodi rozłączyłem się. Za niecałe 15 sekund otrzymałem telefon zwrotny z rejestracji i w miłej atmosferze umówiłem się na teleporadę do swojego doktora. Biorąc pod uwagę ogromną zmianę na plus w telefonicznym funkcjonowaniu rejestracji ( wspominając lata wstecz i próby telefonicznego kontaktu zakonczone fiaskiem), wystawiam pozytywną ocenę. Oby tak dalej. Pozdrawiam.
Panie w rejestracji są nieprzyjemne,zachowują się jakby pacjent musiał sam wszystko wiedzieć i nie pytać pan o nic.Bylam umówiona z mężem na badanie.Po pr,yjezdzie okazało się, że wizyta jest odwołana.Zapisujac męża na wizytę,nikt mnie nie zapytał o nr telefonu.Dzwoniono do mnie na stary nr.Ja z tym chorym niechodzacym czlowiekiem jeżdżę po piętrach od 2 na parter.Zglosilam się i zapisano męża na wizytę.Przyjezdzamy ponownie na wizytę i okazuje się,że skierowanie nie jest z tej przychodni i wyników nie może nam dać, mimo,że już zostały zrobione.Lepiej wyrzucić do śmieci.Jestem rozgoryczona ta sytuacja.Moze ,żeby chodziło o mnie,nie byłoby problemu.Ale musiałam ściągać chorego ,który nie chodzi,żeby iść na badania.Ta przychodnia kiedyś inaczej funkcjonowała,a teraz to żenada. Pozdrawiam personel.
dzisiaj mialem zrobic badanie krwi zlecone przez diabetologa.wszystko niby ok sympatyczne Panie w gab 17.po rozpatrzeniu zlecenia okazalo sie ze powinienem miec swoja glukoze[co to jest nawet nie wiem] a w zwiazku z tym nie moga mi zrobic tych badan,.stanelo na tym ze pobraly krew na badanie bez okreslenia tej _glukozy''Pewnie mialem i tak szczescie bo igly mialy swoje.nie wyczytalem nigdzie w informacji ze przed badaniem na cukier musze miec swoja glukoze.Moglem to badanie przelozyc na inny dzien tyle ze dojazd z Zawad do tej poradni na Nowowiejskiej stwarza mi ogromny problem/niepelnosprawnosc/ i powtorzyc na drugi dzien bylo ponad moje mozliwosci.Mam nadzieje ze dr.diabetolog uzna te wyniki badan
Przychodni nie ocenię, ale rejestracja jest tragiczna. Pani, która odbiera telefony na infolinii odwołania wizyty, uważa się chyba za najważniejszą osobę na świecie. Nie wyrejestrowują wizyty i nie odblokowują skierowania, a potem mają pretensje do pacjenta, który dzwoni kolejny raz bo nie może zapisać się gdzie indziej. Tragedia. Szkoda, że po kontakcie nie wysyłają ankiety. A powinni. Bo w 21 wieku obsługa gorzej niż w PRL.
Rejestracja online została zlikwidowana na początku pandemii. Obecnie jedyną realną możliwością zarezerwowania/odwołania wizyty jest odwiedzenie placówki fizycznie, bo dodzwonienie się graniczy z cudem.
Najgorsza przychodnia w Warszawie. Do zabiegowego po 1,5 h oczekiwaniu zrezygnowałam, panie (3)pielęgniarki załatwiły chyba 4 osoby. Panie z rejest. umawiają do lekarza po 3 osoby na tą samą godz.
To niesamowite jak pacjenci są traktowani. Byłam dziś odebrać wyniki badań moich 90-letnich sąsiadów - zostawili w przychodni dla mnie. upoważnienie. Okazało się że upoważnienie to za mało, powinni złożyć jeszcze "wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej" ale o tym już nie zostali poinformowani bo wg Pani w rejestracji - powinni o tym wiedzieć!!!!! Bo samo upoważnienie wg pracownika tej przychodni nie upoważnia do odbioru badań. To pracownicy przychodni są od udzielania PEŁNEJ I WYCZERPUJĄCEJ informacji. Żenująca postawa, brak empatii, znieczulica na problemy osób starszych. Nikomu nie polecam tej przychodni.
Chciałem zrobić badania kontrolne, na wstępie przywitała mnie pani z trzeciego okienka (o królewskim nazwisku). odesłała mnie do zabiegowego nr 17 bez żadnej weryfikacji ani zakladania karty(na pacjent.gov.pl była informacja o konieczności wcześniejszej rejestracji).
Po oczekiwaniu do gab. 17 (mocno opalona pani z czarnymi długimi włosami) poprosiła abym przeszedł do gab. 19, bo oni nie pobierają.
W gab. 19 pani nie potrafiła wykonać badań ze skierowania 40+, ponownie skierowano mnie do 17.
Dowiedziałem się, że muszę mieć skierowanie na papierze, mimo że wcześniej nikt nie pytał ani nie informował. Po powrocie do pani z Trzeciego okienka była tragedia. Pani kazała skasować moje e-skierowanie, gdyż ona nie będzie w stanie wystawić dokumentów. Zrobiła się bardzo niemiła przy tym. Zero empatii do klienta.
Generalnie personel bezmyślnie odsyła między sobą pacjenta, jak piłeczkę pingpongową.
Chciałam bardzo podziękować Panu dr. Janusz Grzywacz za dzisiejszą szybką udzieloną pomoc, jestem bardzo wdzięczna. Wspaniały lekarz. Również dziękuję Paniom z rejestracji za pozytywne rozwiązanie problemu. A tak ogólnie to wspaniali pracownicy tej przychodni