Nie polecam. Jeżeli jednak już ktoś się zdecyduje na tę wypożyczalnię, to warto zrobić bardzo dokładną dokumentację fotograficzną przy odbiorze auta. Obciążają dodatkowymi kosztami za jakieś drobne zadrapanie, którego nawet nie zauważycie, bo mogło być następstwem uderzenia kamyka. Wypożyczałam już auta w różnych krajach z różnych wypożyczalni i z czymś takim się jeszcze nie spotkałam. Warto zapłacić odrobinę więcej i pożyczyć auto z renomowanej wypożyczalni.
Złodzieje! Ja zamówiłem samochód jako dodatkowa usługę do mojego lotu i po wylądowaniu o godzinie 10:45 (lot odbył się planowo) w punkcie odbioru kluczyków do auta otrzymałem informację że powniem odebrać go o godzinie 8:00 i miałem na to godzine czasu. Samochód przepad tak jak i pieniądze za jego wynajem. Jeśli jest tu ktoś kto czuje się okradziony w jakiś sposób przez tą firmę zapraszam do kontaktu ze mną, razem zdziałamy więcej. Ja napewno nie zamierzam odpuścić i będę dochodził swoich praw i otrzymanie zwrotu za tą "usługę"
Obsługa kompletnie nie rozumie czego sie od nich oczekuję, tragiczna obsługa, samochód brudny!!!, parking nie był oplacony przez co musiałem biegać od punktu obslugi parkingu do terminalu do stoiska sixt!! auto kiepsko wyposażone, ogólnie nigdy tak tragicznej obslugi nie trafiłem w Sixt, a mam gold karte wiec mam porównanie.... tragedia!!! Stanowczo nie polecam!@@@@