Polecam. Profesjonalna i pomocna obsługa. Samochód był nowy, czysty i komfortowy. Cały proces wynajmu przebiegł szybko i bezproblemowo. Dodatkowo pracownik udzielił mi wskazówek dotyczących okolicy, co naprawdę ułatwiło podróż.
Nigdy nie wynajmuj z Sixt na lotnisku w Gdańsku. Ku mojemu zdziwieniu termin odbioru samochodu nagle się nie zgadzał, więc zapłaciłem o jeden dzień więcej i mój samochód nie był dostępny. Musiałem więc wybrać droższy samochód, ponieważ był to jedyny dostępny samochód. Parking był pełen tańszych samochodów, ale nie będziemy się o to kłócić, chociaż tę samą skargę czytałem w poprzednich recenzjach. Po przekazaniu samochodu otrzymasz niewielki protokół uszkodzeń, bez zdjęć. samochód był niemyty, ale nie było widocznych uszkodzeń. Następnie zwracasz samochód tydzień później i nie ma personelu, który mógłby ocenić szkody. Twój samolot odlatuje za godzinę, numer telefonu jest niedostępny, więc myślisz, że Sixt, duża firma, poradzi sobie. Następnego dnia kwota 800 euro zostaje nagle obciążona e-mailem zawierającym niewyraźne zdjęcia niewyraźnych zadrapań. Musiałem być za to odpowiedzialny. Potem czytasz recenzje i jedna po drugiej doświadczyła tego samego. Wydaje się, że wszyscy robią zadrapania i wszyscy wskazują, że nie ma mowy, żeby mogli to zrobić. Poza tym, jak robisz zadrapania? Na zdjęciach wyglądało to tak jakby rysy były zrobione białym ołówkiem i uchwycone aparatem z 2002 roku. Po prostu zapłać. Krótko mówiąc, to banda oszustów! Nie mogę zagwarantować, że inne wypożyczalnie na tym samym lotnisku będą zachowywać się bardziej uprzejmie.
Niedawno wynająłem samochód w tej lokalizacji i wszystko poszło gładko. Dostałem samochód w kategorii, którą zarezerwowałem. Samochód był w zasadzie nowy. Współpraca z panem za ladą była bardzo przyjemna. Upewnij się, że przeczytałeś drobny druk przed/po dokonaniu rezerwacji, a wszystko będzie dobrze. Nie zapomnij zabrać ze sobą międzynarodowego prawa jazdy!
Redagować:
Powyższe było z sierpnia 2023 r., a ta edycja jest z sierpnia 2024 r. Otrzymałem bardzo dobrą obsługę ze strony pana przy stanowisku na lotnisku. Gorąco polecam to miejsce na wynajem samochodu. Samochody są zawsze czyste i w pełni funkcjonalne, a wszystkie wyglądają jak nowe.
Po wynajmie dostałem obciążenie na kwote 1 900 PLN za rysę na zderzaku jak na zdjęciu. Uważam, ze to naciąganie klientów i zdecydowanie odradzam. Osobom z dobrym wzrokiem polecam test na znalezienie rysy na zdjęciu auta, które dokumentuje uszkodzenie :)
Dopiero teraz zobaczyłem, że Sixt na lotnisku Gdańsk ma najgorszą opinię że wszystkich wypożyczalni aut. Chyba wiem dlaczego. 3.4 vs wszystkie inne firmy 4.0 i powyżej. Chyba mają systemowy problem a moje doświadczenie nie jest wyjątkowe.
Totalny brak profesjonalizmu... przyjechalem na lotnisko dowiedziec sie ze nie wynajmę auta za 200zł tak jak pokazywalo to w aplikacji jako koszt całkowity BO doliczają sobie na miejscu ponad 800zł kaucji i bez karty kredytowej nie zaplqcisz.. nie kazdy jest na tyle chory zeby brac w banku karty kredytowe i jechać całe życie na ratach... czytajcie małym druczkiem co na kwitach wypisuje ta firma