SIXT rent a car

46 ocen
Marta
10 luty 2025 13:52
Polecam. Profesjonalna i pomocna obsługa. Samochód był nowy, czysty i komfortowy. Cały proces wynajmu przebiegł szybko i bezproblemowo. Dodatkowo pracownik udzielił mi wskazówek dotyczących okolicy, co naprawdę ułatwiło podróż.
pokaż więcej...
Kasia Sz.
10 luty 2025 10:20
Polecam! Obsługa miła i fachowa! Dzięki i do ponownego zobaczenia!
pokaż więcej...
Ivan Borys
10 luty 2025 10:18
Zawsze czyste i zadbane samochody, doskonała obsługa i personel. Często korzystam z usług tej firmy, polecam!
pokaż więcej...
Bogumiła Łoniewska
10 luty 2025 10:11
Wszystko przebiegło prawidłowo. Dziękuję!
pokaż więcej...
Ewa Lach
10 luty 2025 10:06
Serdecznie polecam. Sprawna obsługa, praktycznie nowe auto. Będę korzystać :)
pokaż więcej...
Seba T.
14 listopad 2024 16:04
Megaprofesjonalnie! Prawidłowy. Szybko!
pokaż więcej...
Nico A
04 listopad 2024 15:28
Nigdy nie wynajmuj z Sixt na lotnisku w Gdańsku. Ku mojemu zdziwieniu termin odbioru samochodu nagle się nie zgadzał, więc zapłaciłem o jeden dzień więcej i mój samochód nie był dostępny. Musiałem więc wybrać droższy samochód, ponieważ był to jedyny dostępny samochód. Parking był pełen tańszych samochodów, ale nie będziemy się o to kłócić, chociaż tę samą skargę czytałem w poprzednich recenzjach. Po przekazaniu samochodu otrzymasz niewielki protokół uszkodzeń, bez zdjęć. samochód był niemyty, ale nie było widocznych uszkodzeń. Następnie zwracasz samochód tydzień później i nie ma personelu, który mógłby ocenić szkody. Twój samolot odlatuje za godzinę, numer telefonu jest niedostępny, więc myślisz, że Sixt, duża firma, poradzi sobie. Następnego dnia kwota 800 euro zostaje nagle obciążona e-mailem zawierającym niewyraźne zdjęcia niewyraźnych zadrapań. Musiałem być za to odpowiedzialny. Potem czytasz recenzje i jedna po drugiej doświadczyła tego samego. Wydaje się, że wszyscy robią zadrapania i wszyscy wskazują, że nie ma mowy, żeby mogli to zrobić. Poza tym, jak robisz zadrapania? Na zdjęciach wyglądało to tak jakby rysy były zrobione białym ołówkiem i uchwycone aparatem z 2002 roku. Po prostu zapłać. Krótko mówiąc, to banda oszustów! Nie mogę zagwarantować, że inne wypożyczalnie na tym samym lotnisku będą zachowywać się bardziej uprzejmie.
pokaż więcej...
Robert M
01 listopad 2024 04:23
Niedawno wynająłem samochód w tej lokalizacji i wszystko poszło gładko. Dostałem samochód w kategorii, którą zarezerwowałem. Samochód był w zasadzie nowy. Współpraca z panem za ladą była bardzo przyjemna. Upewnij się, że przeczytałeś drobny druk przed/po dokonaniu rezerwacji, a wszystko będzie dobrze. Nie zapomnij zabrać ze sobą międzynarodowego prawa jazdy!



Redagować:

Powyższe było z sierpnia 2023 r., a ta edycja jest z sierpnia 2024 r. Otrzymałem bardzo dobrą obsługę ze strony pana przy stanowisku na lotnisku. Gorąco polecam to miejsce na wynajem samochodu. Samochody są zawsze czyste i w pełni funkcjonalne, a wszystkie wyglądają jak nowe.
pokaż więcej...
Marko Kupila
25 październik 2024 12:17
Cześć.

Nie korzystajcie z tej firmy w Gdańsku, bo....



- Do mojej faktury dodano kwotę 20,33 € z powodu braku biletu parkingowego.

- Jaki bilet parkingowy, kiedy go wynajmowałem, w samochodzie nie było biletu parkingowego

- Aby wyjechać z parkingu nie potrzeba żadnych biletów, bo.....

- Możesz mieć bilet z automatu przy bramce parkingowej wypożyczalni przy wyjeździe, tak jak ja to zrobiłem, gdy opuściłem parking

- Na lusterku nie wisiały żadne naklejki, a w samochodzie nie było żadnych biletów.

- Ta dodatkowa opłata to bzdura

- Patrzyłem na Wasze recenzje, było dużo krytyki, nic dziwnego



Nigdy nie miałem problemu z Sixt w innych miastach w Europie
pokaż więcej...
Marek Joniec
14 październik 2024 10:12
pokaż więcej...
Michał P
18 sierpień 2024 14:39
pokaż więcej...
Marek Kulis
16 sierpień 2024 10:11
Byliśmy bardzo dobrze poinformowani.

Wynajem samochodu bezpośrednio przy terminalu oddalonym o niecałe 200m.

Pojazd bardzo czysty.

Fotelik dziecięcy dobrze utrzymany i bardzo bezpieczny.

Kontakt telefoniczny lub elektroniczny bez czasu oczekiwania.
pokaż więcej...
Pawel Przewiezlikowski
15 sierpień 2024 17:34
Po wynajmie dostałem obciążenie na kwote 1 900 PLN za rysę na zderzaku jak na zdjęciu. Uważam, ze to naciąganie klientów i zdecydowanie odradzam. Osobom z dobrym wzrokiem polecam test na znalezienie rysy na zdjęciu auta, które dokumentuje uszkodzenie :)

Dopiero teraz zobaczyłem, że Sixt na lotnisku Gdańsk ma najgorszą opinię że wszystkich wypożyczalni aut. Chyba wiem dlaczego. 3.4 vs wszystkie inne firmy 4.0 i powyżej. Chyba mają systemowy problem a moje doświadczenie nie jest wyjątkowe.
pokaż więcej...
O O
11 sierpień 2024 10:25
pokaż więcej...
Moe Boh
06 sierpień 2024 08:05
Po prostu perfekcyjnie.
pokaż więcej...
Artur Trojańczyk
21 maj 2024 21:59
Korzystałem wielokrotnie. Profesjonalna i miła obsługa, auto zawsze czyste i zatankowane :D
pokaż więcej...
Zuzanna Kawa
17 maj 2024 17:18
Obsługa to dno.
pokaż więcej...
Błażej Trawczyński
17 maj 2024 14:58
Totalny brak profesjonalizmu... przyjechalem na lotnisko dowiedziec sie ze nie wynajmę auta za 200zł tak jak pokazywalo to w aplikacji jako koszt całkowity BO doliczają sobie na miejscu ponad 800zł kaucji i bez karty kredytowej nie zaplqcisz.. nie kazdy jest na tyle chory zeby brac w banku karty kredytowe i jechać całe życie na ratach... czytajcie małym druczkiem co na kwitach wypisuje ta firma
pokaż więcej...
Magdalena Marczak
14 maj 2024 14:41
Sprawne podpisanie umowy i wydanie auta. Bez ukrytych kosztów zatem polecam!
pokaż więcej...
Daniel Nowak
14 maj 2024 14:40
Świetna obsługa! Wyjaśnili mi wszystko dokładnie. Dostałem nowe auto z bardzo dobrym wyposażeniem. Polecam!
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про SIXT rent a car

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії SIXT rent a car
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości