Gdybym tylko miała wybór i konkurencję to uciekłabym do innego operatora ze względu na obsługę klienta. Biurokracja, rozmowa jak z Botem, bezmyślne traktowanie klienta. Korzystam z usług firmy ( zmieniały się nazwy, spółki) od 26 lat a jedna nieżyczliwa, biurokratyczna pani z Obsługi potrafi zniszczyć lojalność klienta w 5 minut.
Firma może dobra ale żeby zwolnić dobrego pracownika nie podając dobrego powodu tylko tyle że komuś się nie spodobała ta osoba to żaden powód jeżeli koordynator czy inna osoba była zadowolona proszę dobrze kamery sprawdzać i mieć zastrzeżenia do tych osób którym się ktoś nie spodobał
W domu włączył się alarm, gdy byłam w czasie spotkania w pracy. Konsalnet dzwonił do mnie, ale nie odebrałam. Po wyjściu ze spotkania zadzowniłam najpierw do sąsiadki (dowiedziałam się, że obserwuje dom), z pytaniem co się dzieje, a później do konsalnet.
Dyspozytor okłamał mnie i powiedział, że ekipa interwencyjna już była, ale panowie odjechali, bo nic się nie działo. Jak powiedziałam o sąsiadce, to zmienił wersję na opóźnienie związane z rzekomą koniecznością innej interwencji, ale zapewnił mnie, że ekipa niebawem przyjedzie.
W międzyczasie ruszyłam sama z pracy do domu. Po drodze zadzwoniłam do Konsalnet ponownie i dowiedziałam, że ekipa jest w drodze. Panowie pojawili się po 55 minutach od alarmu, mówiąc mi, że mieli wezwanie napadowe w Biedronce. W międzyczasie złodzieje mogli wynieść połowę domu.
Najgorsze jest to, że ekipa, gdyby nie moja interwencja, wcale by nie przyjechała, a dyspozytor powiedział, że już byli.
Pracuję w firmie 5 lat, konkretnie w jednym z pod warszawskich marketów, płacą na czas, jedyny mankament, to mój koordynator mógłby u prezesa wywalczyć i dać podwyżkę, firma ok polecam wszystkim.
To jest standard u was by wasz pracownik mówi odczepno-chamskimi odzywkami w stylu "pana prawo?" "a co to pana interesuje"? "no i co? koniec już?" do obywatela? Oby to nie był wasz standard bo przecież to się do TVNu nadaje... nie wspominając o drobiazgowej kontroli waszej firmy przez odpowiednie służby państwowe czy wszystkie standardy dla firm ochroniarskich są zachowane, ochoniarze profesjonalnie przeszkoleni także w kwestii kultury. Oj zbieracie sobie zbieracie by się wami polskie służby zajęły. Kanał YouTube - AUDYT OBYWATELSKI.
Żenujące wręcz parkowanie, zatarasowanie całego przejścia dla pieszych i chodnika. Jeśli wasi pracownicy nie potrafią jeździć to nie dawajcie im samochodów tylko hulajnogi. Powinniście się wstydzić. Mój szacunek spadł do zera. WN 8022N - sprawa zgłoszona na policję do wydziału wykroczeń.
Jako pracownik ochrony fizycznej, z doświadczeniem pracy w trzech firmach, z czystym sumieniem polecam Seris Konsalnet. Pod względem stawki godzinowej, jak i terminów wynagrodzenia to z pewnością ścisła czołówka branży.
Dla wszystkich osób szukających pracy w tej firmie zatrudnienie na własną odpowiedzialność , zlepek tłumokow - super koordynatorów , wieśniaków z podwarszawskich wiosek indiańskich bez szkoły , kultury o manierach nie wspomnę. 10 umów , problemy z kasą itd kto na to pozwala oczywiście nasz super rząd jednym słowem maskara i jedna wielka porażka. Pozdrawiam
Niestety, ale rekruterka z którą miałam do czynienia jest szalenie nieprofesjonalna, dzwoni w odpowiedzi na moje wysłane CV do jednej z ofert pracy, umawia się na spotkanie o konkretnej godzinie po czym nie przychodzi a ja, za przeproszeniem, całuję klamkę a dlaczego? Rekruterka wyjaśnia bowiem, że ZAPOMNIAŁA o rozmowie kwalifikacyjnej i proponuje inny termin umówienia się na rozmowę po czym już wcale nie oddzwania. Nigdy nie spotkałam się z takim nieprofesjonalizmem, brakiem szacunku... oszczędzę już udostępniania personaliów szanownej Pani rekruterki, jedynie podsumuję to całe zamieszanie jednym właściwym słowem: KPINA!