Czas reakcji - 8 godzin od uruchomienia się alarmu. Po informacji, że coś działa nieprawidłowo, została mi zaproponowana płatna usługa serwisowa. Niespełna 3 miesiące po płatnej usłudze montażu - bardzo nie polecam. Umowa na 3 lata, lepiej się w to nie wplątać.
SERIS Konsalnet Holding S.A. to absolutnie godny zaufania serwis samochodowy, który zasługuje na najwyższe pochwały. Korzystałam z ich usług kilkukrotnie i za każdym razem byłam zachwycona profesjonalizmem, dokładnością i szybkością obsługi.
Dramat jakich tam co po nie których ludzi zatrudniają! Jak można i nazwać takich ludźmi! W biedronce na Domaniewskiej trzeba uważać aby nie zostać napadniętym przez ochronę!
No cóż, czas zamknąć biuro, dokumenty, zdjęcia i filmy są gotowe do wysłania, powód jest banalny, nie wypłacanie wynagrodzeń pracownikom, wprowadzanie pracowników w błąd i oszustwo.
Obsługa klienta poniżej krytyki, umówienie technika do uszkodzonego alarmu trwa póki co 14dni a miał być telefon od niego w ciągu 2 dni, wciąż czekam. Do tej samej lokalizacji solid przyjechał 7 minut szybciej niż oni gdy już zadziałał alarm. Montaż był szybki ale obsługa po sprzedażowa to jest kpina z ich strony.
Właśnie mija 2 miesiąc jak wciąż nikt się nie odezwał w tej sprawie, faktury przychodzą a alarm nie działa i to według nich jest ok.