Samsung Electronics Polska

40 ocen
Anna Czerska
11 sierpień 2023 18:28
3 tygodnie temu do serwisu zabrano moją lodówkę na gwarancji, ponieważ przewieziono mi poobijaną. Do dnia dzisiejszego nie dostałam nowej i musiałam zakupić nowa w sklepie. Samsung poinformował, że zwróci mi pieniądze na konto. Niestety minęło ponad 10 dni i nie otrzymałam formularza żeby podać konto. Ponadto, dzisiaj otrzymałam informację, że nie zwrócą mi pieniędzy za leki, które trzeba trzymać w lodówce np. Ozempic za 400 zł. ponieważ w lodówce nie można trzymać leków ich zdaniem! W instrukcji do lodówki tej informacji nie ma, natomiast jest w zaleceniach przy lekach! Żenada! Przestrzegam przed zakupami w samsungu czyli w szajsungu! Na infolinii też nikt przez 2 tygodnie nie umiał nic zrobić!
pokaż więcej...
Paweł Kowalski
09 sierpień 2023 10:58
Kolejny raz zawiodłem się na produktach marki Samsung. Zakupiłem telefon w przedsprzedaży do którego powinienem dostać darmowe słuchawki, niestety firma Samsung znalazła furtkę by nie wydać mi gratisu. To kolejna sytuacja w której firma ucieka od odpowiedzialności. Byłem zwolennikiem coraz bardziej staję się przeciwnikiem - i nie chodzi tu o produkt a podejście do klienta.
pokaż więcej...
User Google
05 sierpień 2023 08:36
Ostrzegam wszystkich w razie wady samsung będzie uciekał przed odpowiedzialnością tak jak to było w przypadku mojego galaxy S23 z zepsutym aparatem (wada fabryczna). Serwis tłumaczy że nie może go naprawić bo producent blokuje naprawę a samsung twierdzi że serwis blokuje. Nie dajcie się wpakować w to bagno.
pokaż więcej...
Rockes
04 sierpień 2023 12:45
Wydawałoby się, że Samsung będący potentatem w branży, powinien bezproblemowo rozwiązywać problemy reklamacyjne. Niestety, po mojej ostatniej reklamacji telefonu i absurdalnych moim zdaniem argumentach serwisu dotyczących odmowy naprawy, nigdy więcej produktów tej marki. 4 telefony wywalam do elektrośmieci, a telewizor psu do budy.
pokaż więcej...
Bartek Wojtkowski
06 lipiec 2023 14:46
Po niecałym roku użytkowania popsuła się płyta główna w lodówce - sprzęt na gwarancji. Kontakt z serwisantem w piątek. Piąteczek, piątunio, czyli "daj pan spokój". Pan łaskawca zgodził się uprzejmie dopiero przyjechać we wtorek.
pokaż więcej...
Angelina S
03 maj 2023 18:13
cały czas nie ma paneli w beżu do lodówki bespoke. jedyne, co zostało: kupić inny kolor i pomalować proszkowo. a jest to dodatkowy wydatek. samsung oszukał. dodam, że od początku nie chciałam nic samsunga, bo ufam bardziej zachodnim markom, ale dałam się nabrać na koncept wymiennych paneli i stąd pomysł na zakup lodówki samsunga. ech. porażka!
pokaż więcej...
Łukasz Rosa
19 kwiecień 2023 16:00
Nowy telewizor z badpixelami, wada na szczęście uznana, ale obsługa serwisu to jakiś żart. Wymiana nowego, wadliwego TV to miesiąc czekania.
pokaż więcej...
Marcin Nowak
03 kwiecień 2023 15:38
Nigdy więcej!!! Ostatnio dokonałem zakupu Samsunga S23 w promocji ze słuchawkami BUDS 2 PRO. O promocji zostałem poinformowany w salonie sprzedaży samsung. Powiedziano mi, że po zakupie /do 5.05.2023/ wystarczy zarejestrować się do promocji i słuchawki zostaną wysłane. Niestety w salonie nie posiadali wersji 256GB a był już 4.03.2023 więc nie było szans na zakup do zakończenia obowiązywania promocji. Udało mi się jednak kupić telefon na stronie jednego z elektromarketów. Zakup zarejestrowałem i pozostało czekać. ...właśnie /po upływie ponad miesiąca/ otrzymałem informację, że nie jestem objęty promocją, bo telefon zakupiłem na Sp. z o.o.. Szkoda, że sprzedawcy nie informują o takich wykluczeniach podczas namawiania do zakupu bo mogłem również kupić na jednoosobową działalność lub jako osoba prywatna. Oczywiście, w regulaminie można taką informację wyszukać więc SAMSUNG ma czyste sumienie :-) Niesmak pozostanie
pokaż więcej...
Andrej Klimas
01 kwiecień 2023 16:55
pokaż więcej...
Patryk Kołacki
24 marzec 2023 14:05
Samsung jest najgorszą firma z jaką miałem do czynienia gwarancji nie przyjmują argumentując uszkodzenie mechaniczne w zgięciu ekranu telefonu flip 3 gdzie ekran się składa mechanicznie brak słów człowiek płaci kilka tys. za telefon po czym firma wypina się bo dobrze wiedzą z jakimi problemami się borykają brak słów
pokaż więcej...
Mateusz Sobczak
09 luty 2023 20:12
Szanowni Państwo, miło mi zaprezentować jakość produktów firmy Samsung. Etui, które zakupiłem do swojego telefonu Samsung Galaxy S22 Ultra, po około pół roku zaczęło tracić kolor na rogach. Widać, że schodzi z etui warstwa lakieru lub innego tworzywa i odsłania inny kolor, co ewidentnie wskazuje iż jest to wada produktu. Postanowiłem zareklamować etui i otrzymałem odpowiedź odmowną. Reklamacja nie została uwzględniona ze względu na to że jest to etui i ma chronić telefon. Myśląc tymi kategoriami, można uznać, że kupując oryginalne etui koloru zielonego, po kilku miesiącach ma się etui koloru czarnego, ponieważ kolor się wyciera. Cieszę się drogi Samsungu, że tak traktujesz klientów, którzy kupili telefon za ponad 6 tysięcy złotych.

Mam nadzieję, że moja krótka wiadomość, uchroni kolejnych potencjalnych klientów i nie zdecydują się na zakup, tragicznych jakościowo produktów marki Samsung.

Sprawę kieruję do rzecznika praw konsumenta, aby bronić swoich praw.
pokaż więcej...
Iza Ryś
26 styczeń 2023 15:29
Bardzo dobry serwis, twierdzą że w zegarku Galaxy 5, najwyższym modelu to normalne.



Edit.

Kierownik jest genialny, pyskuje do klientaxd jakim cudem to robi cokolwiek poza zamiataniem ulic?
pokaż więcej...
Wrzuć Luz
26 styczeń 2023 08:53
Omijajcie produkty samsung szerokim łukiem! Od 20.12.2022 czekam na naprawę pralki! Jest 26.01.2022 a oni nadal nie potrafią udzielić żadnej informacji.
pokaż więcej...
Konrad Bałdyga
25 styczeń 2023 06:43
Nigdy więcej nic samsunga !

Dwie rzeczy kupione do nowego domu i dwie rzeczy od razu na serwis... Samsung powinno być wam wstyd jak traktujecie klienta , zresztą opinie tutaj mówią same za siebie...
pokaż więcej...
Julian Korzeniowski
20 styczeń 2023 11:10
Oszuści! Gwarancja 10 lat… ale nie to co się psuje po dwóch latach, koszt naprawy = zakupowi nowego produktu…
pokaż więcej...
Paweł Rac
19 lipiec 2022 15:59
Ta firma nie czuje się odpowiedzialna za swoje produkty! Z telefonów lepiej wybrać Apple lub Chińczyka byle nie samsunga. Handlowi partnerzy i ich serwisy robią, co chcą z klientami, którzy na nie szczęście wybrali produkt samsunga. Oddałem nowy telefon na reklamację i otrzymałem inf. zwrotną, że telefon jest brudny i wymaga czyszczenia! Kiedy sprawę zgłosiłem do Samsunga, ci powiedzieli mi, że nie mogą się tym zająć gdyż sprzedawca na karcie reklamacyjnej nie podał nr serwisowego ani NR IMEI. Nie mamy Twoje płaszcz i co nam zrobisz!
pokaż więcej...
Anna Demkoiwicz
29 maj 2022 22:01
Jestem bardzo zadowalona ze stacji oczyszczającej VCA-SAE90A/GE Jest niezawodna bardzo łatwa w obsłudze.Odkurzacz bez tej stacji nie był by taki fajny razem stanowia całość. Zajmuje miało miejsca jest poręczna. Łatwo wpasować ją w wystrój wnętrza. Jest nowoczesa idealna dla mnie. Jest naprawdę warta swojej ceny. Ma fajne filtry nie kurzy się .,nie lataja żadne pyły w pomieszczeniu bardzo skutecznie utrzymuje wszystkie zanieczyszczenia wewnatrz, bardzo łatwa w obsłudze. Nowoczesność w domu i zagrodzie. #akcjasamsungjet.
pokaż więcej...
Maz3LT0v
17 maj 2022 15:33
Za karygodne uważam standardy gwarancyjne AGD waszej firmy. Czekałem 29 dni od momentu zgłoszenia serwisu pralko-suszarki na załatwienie sprawy. Urządzenie serwisowano 6 razy przez ostatnie pół roku, więc jakość pralko-suszarek w stosunku do pozostałych AGD (a mam wszystko Samsunga) jest DRAMATYCZNA. 2 gwiazdki tylko ze względu na miłą obsługę która robiła co mogła ale idiotycznych procedur nie przeskoczy. I tym bardziej pozostaje niesmak gdy 3 lata temu wymianę telewizora załatwiliacie w 4 dni, mimo że urządzenie dużo mniej ważne w domu niż pralka.
pokaż więcej...
Kuba Myszkowski
21 kwiecień 2022 14:56
Po 1,5 miesiącu nikt nic nie wie co się dzieje ze sprzętem na gwarancji (naprawa miała trwać maksymalnie 14 dni). Widać ze dla Samsunga liczą się tylko Ci co coś maja kupić lecz potem jest się już nie ważnym. Nie dość że sprzedali wadliwy sprzęt to jeszcze mają pretensje że ktoś się pyta co się dzieje z tym sprzętem i kiedy będzie możliwy jego odbiór. Po porostu totalne olewanie klienta. Kompromitacja
pokaż więcej...
jaroslaw szybowski
28 październik 2021 15:26
Ja zwykle po zakupie MAX rozczarowanie urządzeniem. Nie polecam ich produktów i sam więcej nic nie kupie firmy SAMSUNG. Kupiłem płytę grzewczą gazową , użytkuję ja od mniej więcej 2 miesięcy. Zaczyna odchodzić farba z oznaczeń palników jak i samo logo SAMSUNG zaczyna się łuszczyć, oczywiście zgłoszenie gwarancyjne było miłe tylko przez chwilę jak zgłaszałem Pan przez telefon powiedział , ze przyjedzie technik itd. bo to urządzenie gazowe itd. to było wczoraj, dziś już na email dostałem odmowę bo za oznaczenia gwarancja nie odpowiada. Mimo, iż w trakcie rozmowy zapytałem czy jest z tym problem , czy jestem jedyny , który zgłasza z tym problem, Pan powiedział ,ze jest problem znany im. Druga kwestia zakup przez Media Markt jedni odsyłają do drugich i takie zamknięte koło. Nie wyobrażam sobie zakupu droższego sprzętu firmy SAMSUNG i problemów z gwarancją. Analogiczna sytuacja koleżanki tylko, że za granicą...po dwóch dniach wymienili płytę grzewczą. NIE POLECAM , NIE KUPUJCIE LUDZIE URZADZEŃ SAMSUNGA SAME OPINIE DAJĄ WIELE DO MYŚLENIA 2,2.... SZKODA ZE WCZESNIEJ NIE SPRAWDZIŁEM JAKI POTENCJAŁ TEN SAMSUNG...
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Samsung Electronics Polska

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Samsung Electronics Polska
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości