W warszawskim Samsung Poland R&D Center – największym po Korei, centrum rozwoju i badań – firma tworzy nowe standardy innowacyjności i dba, by rozwiązania tworzone przez polskich inżynierów były wykorzystywane do produkcji flagowych urządzeń marki dostępnych na wszystkich kontynentach. W nowoczesnej fabryce Samsung Electronics Poland Manufacturing we Wronkach, codziennie produkowane są pralki i lodówki, trafiające do domów w całej Europie. Samsung jest nie tylko jednym z najchętniej wybieranych producentów na rynku, lecz także cenionym pracodawcą, zatrudniającym w Polsce blisko 5 tysięcy osób.
Lodówka wyświetla serie błędów, dzwonię na infolinię, mówią żebym dzwonił do autoryzowanego serwisu, dzwonię... od tygodnia i nikt nie odbiera, na infolinii wysyłają monity do serwisu, nadal nic. Proszę się o pomoc i nic. Obsługa posprzedażna na tragicznym poziomie.
Sposób w jaki traktujecie klienta to jest po prostu dno. Zero profesjonalizmu, pomimo informacji zwrotnych, że się skontaktujecie nikt się nie kontaktuje. Dotyczy zgłoszenia nr#129943256.
3 tygodnie temu do serwisu zabrano moją lodówkę na gwarancji, ponieważ przewieziono mi poobijaną. Do dnia dzisiejszego nie dostałam nowej i musiałam zakupić nowa w sklepie. Samsung poinformował, że zwróci mi pieniądze na konto. Niestety minęło ponad 10 dni i nie otrzymałam formularza żeby podać konto. Ponadto, dzisiaj otrzymałam informację, że nie zwrócą mi pieniędzy za leki, które trzeba trzymać w lodówce np. Ozempic za 400 zł. ponieważ w lodówce nie można trzymać leków ich zdaniem! W instrukcji do lodówki tej informacji nie ma, natomiast jest w zaleceniach przy lekach! Żenada! Przestrzegam przed zakupami w samsungu czyli w szajsungu! Na infolinii też nikt przez 2 tygodnie nie umiał nic zrobić!
Kolejny raz zawiodłem się na produktach marki Samsung. Zakupiłem telefon w przedsprzedaży do którego powinienem dostać darmowe słuchawki, niestety firma Samsung znalazła furtkę by nie wydać mi gratisu. To kolejna sytuacja w której firma ucieka od odpowiedzialności. Byłem zwolennikiem coraz bardziej staję się przeciwnikiem - i nie chodzi tu o produkt a podejście do klienta.
Ostrzegam wszystkich w razie wady samsung będzie uciekał przed odpowiedzialnością tak jak to było w przypadku mojego galaxy S23 z zepsutym aparatem (wada fabryczna). Serwis tłumaczy że nie może go naprawić bo producent blokuje naprawę a samsung twierdzi że serwis blokuje. Nie dajcie się wpakować w to bagno.
Wydawałoby się, że Samsung będący potentatem w branży, powinien bezproblemowo rozwiązywać problemy reklamacyjne. Niestety, po mojej ostatniej reklamacji telefonu i absurdalnych moim zdaniem argumentach serwisu dotyczących odmowy naprawy, nigdy więcej produktów tej marki. 4 telefony wywalam do elektrośmieci, a telewizor psu do budy.
Po niecałym roku użytkowania popsuła się płyta główna w lodówce - sprzęt na gwarancji. Kontakt z serwisantem w piątek. Piąteczek, piątunio, czyli "daj pan spokój". Pan łaskawca zgodził się uprzejmie dopiero przyjechać we wtorek.
cały czas nie ma paneli w beżu do lodówki bespoke. jedyne, co zostało: kupić inny kolor i pomalować proszkowo. a jest to dodatkowy wydatek. samsung oszukał. dodam, że od początku nie chciałam nic samsunga, bo ufam bardziej zachodnim markom, ale dałam się nabrać na koncept wymiennych paneli i stąd pomysł na zakup lodówki samsunga. ech. porażka!
Nigdy więcej!!! Ostatnio dokonałem zakupu Samsunga S23 w promocji ze słuchawkami BUDS 2 PRO. O promocji zostałem poinformowany w salonie sprzedaży samsung. Powiedziano mi, że po zakupie /do 5.05.2023/ wystarczy zarejestrować się do promocji i słuchawki zostaną wysłane. Niestety w salonie nie posiadali wersji 256GB a był już 4.03.2023 więc nie było szans na zakup do zakończenia obowiązywania promocji. Udało mi się jednak kupić telefon na stronie jednego z elektromarketów. Zakup zarejestrowałem i pozostało czekać. ...właśnie /po upływie ponad miesiąca/ otrzymałem informację, że nie jestem objęty promocją, bo telefon zakupiłem na Sp. z o.o.. Szkoda, że sprzedawcy nie informują o takich wykluczeniach podczas namawiania do zakupu bo mogłem również kupić na jednoosobową działalność lub jako osoba prywatna. Oczywiście, w regulaminie można taką informację wyszukać więc SAMSUNG ma czyste sumienie :-) Niesmak pozostanie
Samsung jest najgorszą firma z jaką miałem do czynienia gwarancji nie przyjmują argumentując uszkodzenie mechaniczne w zgięciu ekranu telefonu flip 3 gdzie ekran się składa mechanicznie brak słów człowiek płaci kilka tys. za telefon po czym firma wypina się bo dobrze wiedzą z jakimi problemami się borykają brak słów
Szanowni Państwo, miło mi zaprezentować jakość produktów firmy Samsung. Etui, które zakupiłem do swojego telefonu Samsung Galaxy S22 Ultra, po około pół roku zaczęło tracić kolor na rogach. Widać, że schodzi z etui warstwa lakieru lub innego tworzywa i odsłania inny kolor, co ewidentnie wskazuje iż jest to wada produktu. Postanowiłem zareklamować etui i otrzymałem odpowiedź odmowną. Reklamacja nie została uwzględniona ze względu na to że jest to etui i ma chronić telefon. Myśląc tymi kategoriami, można uznać, że kupując oryginalne etui koloru zielonego, po kilku miesiącach ma się etui koloru czarnego, ponieważ kolor się wyciera. Cieszę się drogi Samsungu, że tak traktujesz klientów, którzy kupili telefon za ponad 6 tysięcy złotych.
Mam nadzieję, że moja krótka wiadomość, uchroni kolejnych potencjalnych klientów i nie zdecydują się na zakup, tragicznych jakościowo produktów marki Samsung.
Sprawę kieruję do rzecznika praw konsumenta, aby bronić swoich praw.
Omijajcie produkty samsung szerokim łukiem! Od 20.12.2022 czekam na naprawę pralki! Jest 26.01.2022 a oni nadal nie potrafią udzielić żadnej informacji.
Dwie rzeczy kupione do nowego domu i dwie rzeczy od razu na serwis... Samsung powinno być wam wstyd jak traktujecie klienta , zresztą opinie tutaj mówią same za siebie...