Samsung Electronics Polska

45 ocen
Kamil Cetnarowicz
13 listopad 2023 22:18
W warszawskim Samsung Poland R&D Center – największym po Korei, centrum rozwoju i badań – firma tworzy nowe standardy innowacyjności i dba, by rozwiązania tworzone przez polskich inżynierów były wykorzystywane do produkcji flagowych urządzeń marki dostępnych na wszystkich kontynentach. W nowoczesnej fabryce Samsung Electronics Poland Manufacturing we Wronkach, codziennie produkowane są pralki i lodówki, trafiające do domów w całej Europie. Samsung jest nie tylko jednym z najchętniej wybieranych producentów na rynku, lecz także cenionym pracodawcą, zatrudniającym w Polsce blisko 5 tysięcy osób.
pokaż więcej...
Paweł Dorosz
01 listopad 2023 14:47
Lodówka wyświetla serie błędów, dzwonię na infolinię, mówią żebym dzwonił do autoryzowanego serwisu, dzwonię... od tygodnia i nikt nie odbiera, na infolinii wysyłają monity do serwisu, nadal nic. Proszę się o pomoc i nic. Obsługa posprzedażna na tragicznym poziomie.
pokaż więcej...
Andrzej EnDrIu
24 październik 2023 10:01
Jedna gwiazdka za brak możliwości do dzwonienia się. Najpierw czeka się 20 min w kolejce a potem jak już się jest pierwszym to rozłączają.
pokaż więcej...
RADOSŁAW GŁOWACKI
19 październik 2023 15:01
Sposób w jaki traktujecie klienta to jest po prostu dno. Zero profesjonalizmu, pomimo informacji zwrotnych, że się skontaktujecie nikt się nie kontaktuje. Dotyczy zgłoszenia nr#129943256.
pokaż więcej...
Radosław Piasecki
11 październik 2023 14:43
pokaż więcej...
Anna Czerska
11 sierpień 2023 18:28
3 tygodnie temu do serwisu zabrano moją lodówkę na gwarancji, ponieważ przewieziono mi poobijaną. Do dnia dzisiejszego nie dostałam nowej i musiałam zakupić nowa w sklepie. Samsung poinformował, że zwróci mi pieniądze na konto. Niestety minęło ponad 10 dni i nie otrzymałam formularza żeby podać konto. Ponadto, dzisiaj otrzymałam informację, że nie zwrócą mi pieniędzy za leki, które trzeba trzymać w lodówce np. Ozempic za 400 zł. ponieważ w lodówce nie można trzymać leków ich zdaniem! W instrukcji do lodówki tej informacji nie ma, natomiast jest w zaleceniach przy lekach! Żenada! Przestrzegam przed zakupami w samsungu czyli w szajsungu! Na infolinii też nikt przez 2 tygodnie nie umiał nic zrobić!
pokaż więcej...
Paweł Kowalski
09 sierpień 2023 10:58
Kolejny raz zawiodłem się na produktach marki Samsung. Zakupiłem telefon w przedsprzedaży do którego powinienem dostać darmowe słuchawki, niestety firma Samsung znalazła furtkę by nie wydać mi gratisu. To kolejna sytuacja w której firma ucieka od odpowiedzialności. Byłem zwolennikiem coraz bardziej staję się przeciwnikiem - i nie chodzi tu o produkt a podejście do klienta.
pokaż więcej...
User Google
05 sierpień 2023 08:36
Ostrzegam wszystkich w razie wady samsung będzie uciekał przed odpowiedzialnością tak jak to było w przypadku mojego galaxy S23 z zepsutym aparatem (wada fabryczna). Serwis tłumaczy że nie może go naprawić bo producent blokuje naprawę a samsung twierdzi że serwis blokuje. Nie dajcie się wpakować w to bagno.
pokaż więcej...
Rockes
04 sierpień 2023 12:45
Wydawałoby się, że Samsung będący potentatem w branży, powinien bezproblemowo rozwiązywać problemy reklamacyjne. Niestety, po mojej ostatniej reklamacji telefonu i absurdalnych moim zdaniem argumentach serwisu dotyczących odmowy naprawy, nigdy więcej produktów tej marki. 4 telefony wywalam do elektrośmieci, a telewizor psu do budy.
pokaż więcej...
Bartek Wojtkowski
06 lipiec 2023 14:46
Po niecałym roku użytkowania popsuła się płyta główna w lodówce - sprzęt na gwarancji. Kontakt z serwisantem w piątek. Piąteczek, piątunio, czyli "daj pan spokój". Pan łaskawca zgodził się uprzejmie dopiero przyjechać we wtorek.
pokaż więcej...
Angelina S
03 maj 2023 18:13
cały czas nie ma paneli w beżu do lodówki bespoke. jedyne, co zostało: kupić inny kolor i pomalować proszkowo. a jest to dodatkowy wydatek. samsung oszukał. dodam, że od początku nie chciałam nic samsunga, bo ufam bardziej zachodnim markom, ale dałam się nabrać na koncept wymiennych paneli i stąd pomysł na zakup lodówki samsunga. ech. porażka!
pokaż więcej...
Łukasz Rosa
19 kwiecień 2023 16:00
Nowy telewizor z badpixelami, wada na szczęście uznana, ale obsługa serwisu to jakiś żart. Wymiana nowego, wadliwego TV to miesiąc czekania.
pokaż więcej...
Marcin Nowak
03 kwiecień 2023 15:38
Nigdy więcej!!! Ostatnio dokonałem zakupu Samsunga S23 w promocji ze słuchawkami BUDS 2 PRO. O promocji zostałem poinformowany w salonie sprzedaży samsung. Powiedziano mi, że po zakupie /do 5.05.2023/ wystarczy zarejestrować się do promocji i słuchawki zostaną wysłane. Niestety w salonie nie posiadali wersji 256GB a był już 4.03.2023 więc nie było szans na zakup do zakończenia obowiązywania promocji. Udało mi się jednak kupić telefon na stronie jednego z elektromarketów. Zakup zarejestrowałem i pozostało czekać. ...właśnie /po upływie ponad miesiąca/ otrzymałem informację, że nie jestem objęty promocją, bo telefon zakupiłem na Sp. z o.o.. Szkoda, że sprzedawcy nie informują o takich wykluczeniach podczas namawiania do zakupu bo mogłem również kupić na jednoosobową działalność lub jako osoba prywatna. Oczywiście, w regulaminie można taką informację wyszukać więc SAMSUNG ma czyste sumienie :-) Niesmak pozostanie
pokaż więcej...
Andrej Klimas
01 kwiecień 2023 16:55
pokaż więcej...
Patryk Kołacki
24 marzec 2023 14:05
Samsung jest najgorszą firma z jaką miałem do czynienia gwarancji nie przyjmują argumentując uszkodzenie mechaniczne w zgięciu ekranu telefonu flip 3 gdzie ekran się składa mechanicznie brak słów człowiek płaci kilka tys. za telefon po czym firma wypina się bo dobrze wiedzą z jakimi problemami się borykają brak słów
pokaż więcej...
Mateusz Sobczak
09 luty 2023 20:12
Szanowni Państwo, miło mi zaprezentować jakość produktów firmy Samsung. Etui, które zakupiłem do swojego telefonu Samsung Galaxy S22 Ultra, po około pół roku zaczęło tracić kolor na rogach. Widać, że schodzi z etui warstwa lakieru lub innego tworzywa i odsłania inny kolor, co ewidentnie wskazuje iż jest to wada produktu. Postanowiłem zareklamować etui i otrzymałem odpowiedź odmowną. Reklamacja nie została uwzględniona ze względu na to że jest to etui i ma chronić telefon. Myśląc tymi kategoriami, można uznać, że kupując oryginalne etui koloru zielonego, po kilku miesiącach ma się etui koloru czarnego, ponieważ kolor się wyciera. Cieszę się drogi Samsungu, że tak traktujesz klientów, którzy kupili telefon za ponad 6 tysięcy złotych.

Mam nadzieję, że moja krótka wiadomość, uchroni kolejnych potencjalnych klientów i nie zdecydują się na zakup, tragicznych jakościowo produktów marki Samsung.

Sprawę kieruję do rzecznika praw konsumenta, aby bronić swoich praw.
pokaż więcej...
Iza Ryś
26 styczeń 2023 15:29
Bardzo dobry serwis, twierdzą że w zegarku Galaxy 5, najwyższym modelu to normalne.



Edit.

Kierownik jest genialny, pyskuje do klientaxd jakim cudem to robi cokolwiek poza zamiataniem ulic?
pokaż więcej...
Wrzuć Luz
26 styczeń 2023 08:53
Omijajcie produkty samsung szerokim łukiem! Od 20.12.2022 czekam na naprawę pralki! Jest 26.01.2022 a oni nadal nie potrafią udzielić żadnej informacji.
pokaż więcej...
Konrad Bałdyga
25 styczeń 2023 06:43
Nigdy więcej nic samsunga !

Dwie rzeczy kupione do nowego domu i dwie rzeczy od razu na serwis... Samsung powinno być wam wstyd jak traktujecie klienta , zresztą opinie tutaj mówią same za siebie...
pokaż więcej...
Julian Korzeniowski
20 styczeń 2023 11:10
Oszuści! Gwarancja 10 lat… ale nie to co się psuje po dwóch latach, koszt naprawy = zakupowi nowego produktu…
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Samsung Electronics Polska

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Samsung Electronics Polska
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości