Nie kupujcie. Telefon A23 5g co prawda w dobrej cenie kupiony, ale Euro Agd Rtv nie poradziło sobie z reklamacjami. Ba, po ostatniej odesłali twierdząc, że wszystko ok. Będę żądać kasy albo pójdę do sądu, mimo że chodzi o 1000 zł „tylko”. Napiszę też do Samsung Korea, serio. Telefon wysłany do Euro Agd Rtv z żądaniem zwrotu pieniędzy. Na chwilę udało się uruchomić telefon i przegrać zdjęcia oraz zresetować, co było najważniejsze aby go odesłać. PS Euro Rtv Agd uwzględniło reklamację i szybko kasę oddali.
Obsługa klienta w temacie reklamacji bez komentarza. Lodówka kupiona 10.07.2025. dostarczona z uszkodzeniem. Odbiór 24.07.2025. info kiedy będzie nowy sprzęt bez uszkodzeń - żadne. Zero konkretnych informacji na infolinii. Porażka. Pierwszy i ostatni raz kupiony sprzęt, strącony czas, nerwy i zamrożone prawie 5000zł. Nie pozdrawiam.
Samsung niestety odrzuca wszystkie uszkodzenia wyświetlacza, kiedy telefon jest jeszcze na gwarancji, argumentując to błędami w użytkowaniu. Jeżeli wyświetlacz uszkodzi się np. poprzez korzystanie z funkcji always on display, kiedy pojawi się na ekranie wypalona godzina i data, to jest to wina użytkownika, pomimo tego, że sami zachęcają do korzytania z tej funkcji. W instrukcji obsługi dodali sobie zapis o prawidłowym użytkowaniu (co niby trzeba robić, aby wyświetlacz działał długo) i nawet jeśli dba się o wyświetlacz, to wszystko jest podpinane pod błędy w użytkowaniu i ten śmieszny zapis w instrukcji. Co ciekawe, kiedy zapytałem, co mam robić, aby nie doszło do uszkodzenia wyświetlacza w nowym telefonie, to zasugerowano mi regularne zmiany tapety i nie korzystanie cały czas z funkcji always on display. Gdy poprosiłem o rozwinięcie słowa "regularne", mianowicie co ile regularnie mam zmieniać tapetę, to nie potrafili podać mi konkretnego czasu. Nie wiadomo czy regularnie co tydzień, miesiąc, pół roku... z kolei na pytanie, dlaczego polecają korzystanie z funkcji always on display, jeśli może doprowadzić ona do wypalenia wyświetlacza, nie potrafili udzielić odpowiedzi. Na szczęscie udało mi się sprzedać stary telefon i szkoda tylko, że nie wiedziałem o takim podejściu do tematu przed zakupem nowego. Niemniej jednak, to mój ostatni zakup od tego producenta.
Odradzam zakupy z tej firmy. Po zakończeniu gwarancji na smartfon Galaxy A53 (2 lata!) awaria płyty głównej. Wymiana plus serwis (diagnoza dodatkowo płatna 45 zł) to koszt 1100 zł plus utrata danych. Żadnego poczucia winy z powodu sprzedaży takiego bubla. Zero gwiazdek.
Nie polecam produktów firmy Samsung, zakupiłem lodówkę firmy Samsung Side by Side i od pierwszego dnia są problemy z kompressorem który jest uszkodzony. Sklep jak i Samsung tłumaczą że wada wynika nie z ich winny i mogą naprawić odpłatnie. To jest po prostu kpina z klienta. Już nigdy nie zakupię produktu z tej firmy.
NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW W TEJ FIRMIE! Dałem się „kupić” na szyld wielkiej marki. Zmywarka przyjechała po trzech dniach od zamówienia. Po rozpakowaniu okazało się że jest uszkodzona, ale panowie dostarczający nie zabierają i trzeba zgłaszać. Od razu zgłosiłem załączając dokumentację foto i protokół. Po dwóch dniach i kilku telefonach dostałem info że serwis przyjedzie zweryfikować czy są uszkodzenia i jakie (drzwi były mocno pogięte tak, że nawet w środku były uszkodzenia, a obudowa z boku tak odkształcona że zmywarki nie dało się wsunąć pomiędzy meble). Po kolejnych 24h zadzwoniłem do tego serwisu i kazałem się pospieszyć. Przyjechali za kolejne 24h. Protokół, dokumentacja i gość przy mnie wysłał wszystko do sklepu. Po kolejnych 24h. zadzwoniłem i usłyszałem że muszą sprawdzić czy dostali dokumenty i że ktoś się zajmie sprawą. Po 2 dniach info o wymianie. Przez dwa dni cisza i nagle rano mail że tego samego dnia przyjadą po zmywarkę. Był to piątek nie końcu o 18:00 tel. od kierowców w sprawie odbioru. Poinformowałem że nie było info czy i jak mam spakować sprzęt więc będzie nie spakowany. Panowie już nie przyjechali i nie odebrali tel. Przez weekend spakowałem to dziadostwo i w poniedziałek rano mail, że przyjadą tego samego dnia. Zabrali grata. Jest czwartek, żadnej informacji, a nowa zmywarka ma przyjechać jak stara trafi na magazyn centralny (chyba w Korei qwa!!). Zakup 15.10 dziś jest 31.10. a ja już dwa tyg bez zmywarki. Intuicja podpowiadała by skorzystać z 14 dniowego prawa zwrotu, ale nie posłuchałem. Mogłem kupić w RTV Euro AGD lub w Media Markt, to kupiłem w Samsung - sklepie dla idiotów! Never again!! Chyba skończy się w sądzie!!
Nie polecam pralek firmy Samsung gdyż moja się zepsuła po 3 miesiącach a serwis uznał że to moja wina „No klient zjadł uszczelkę ! . I mam naprawić na własny koszt. Kłamią w gwarancjach i wszystko co się dzieje ze sprzętem firmy Samsung obarczajà klienta. Zdecydowanie UNIKAJ sprzętu tego producenta !!! NIE POLECAM. Ja zjadłem gumę z pralki hahaha kor. Jak?? SERWIS SAMSUNG WE WROCŁAWIU. Istnieje tylko
Na mapie bo od tygodni nie da się tam dodzwonić oraz na maile nie odpisują UWAGA !
UOKIK lubi to! Nigdy więcej sprzętu Samsunga obsługa klienta to dno. Dostarczono nam 3x droższy towar należący do innego klienta. Nachalnie prosili się o zwrot towaru. Oddaliśmy, bo jesteśmy uczciwi. No i na tym kontakt się urwał. Można pisać, dzwonić - nikt nie odpisuje, a na infolinii zgrywają, że nikt nic nie wie. Nasz towar do nas nie dotarł. Zostaliśmy bez pieniędzy (a 2 tysiące to nie mało) i bez towaru. UOKIK chętnie zainteresował się sprawą.
Nie polecam. Dlugie czasy oczekiwania plus nie potrafią pomoc. Warto także zastawić się czy wydyma hajs na flagowiec skoro oblauga posprzedazowa to zenada
Odebraliśmy nową zmywarkę, po miesiącu użytkowania zaczęła sie pojawiać rdza w środku. Technicy na infolini odrzucili zgłoszenie reklamacyjne, chociaż pojawiająca sie rdza jest ewidentnie z powodu wady fabrycznej.
Bardzo nie polecam samsunga, kupilismy wybrakowany produkt a firma umywa od tego rece!
Tragedia kontakt jak z debilami nikt nie chce pomóc telefon kupiony 18.01.24 przesylka nawet nie wysłana do dziś 09.02.24. Gdzie deklarowana wysyłka była do 05.02.... przesyłki niestety nie odbiorę bo wyjeżdżam po zwrocie środków chyba będzie czas przejść na iphone zobaczyć co daje konkurencja.
Mam bardzo źle doświadczenie z zamówieniem z samsung.pl i z firmą zadbano. Ogólnie to, nie mam pralki ani pieniędzy. Pralka przyjechała uszkodzoną (mechanicznie, mocno uderzona) i od tego momentu zaczął się cyrk. Nie wiadomo co będzie dalej, zadbano i samsung mówią coś innego. Samsung nowej pralki nie wyślę, o czy nie informuje, bo po co. Dopiero na infolinii dowiedziałem się, że będzie zwrot płatności. Kiedy, nie wiadomo? A zadbano robi cyrk, ze statusami i chce ode mnie odebrać coś czego nie mam, a samsung pieniędzy nie zwróci, bo nie ma swojej rozwalonej pralki.
Finalnie ja nie mam zwrotu pieniędzy, Samsung zwala wine na Zadbano.
Leci temat do UOKiK. Ja mam was dość i nigdy więcej sprzętu samsunga.
Pralkę kupiłem innej marki która ma 100 razy lepsza obsługę klienta.
Brawo Samsung! Brak części zamiennych do 8 letniego tv, który w swoim czasie był wysokim modelem. Żenada. Nie wspomnę o tym jak mnie potraktowano jak intruza na infolinii. "Kup se Pan nowy sprzęt"... tak kupie, ale Sony albo LG.