Cześć, Revolut ograniczył moje konto bez powodu. Używam go od prawie 4 lat i pierwszy raz mi się to zdarzyło. Nie mogę teraz wypłacić ani wydać pieniędzy. Obecnie podróżuję po Kanadzie i korzystałem z pieniędzy na moim koncie Revolut, aby zapłacić za Airbnb i wypożyczony samochód. Po prostu kazali mi czekać, a ja otrzymuję tylko automatyczne wiadomości. Może jutro będę musiał spać na ulicy. Pieniądze zaoszczędzone na opłacenie czesnego na uniwersytecie również znajdują się na moim koncie Revolut i jeśli nie zapłacę ich przed 20 maja, stracę status studenta. Proszę pomóż mi.
Usługa buntu to wstyd strata czasu Jestem klientem buntu, ale aplikacja wcześniej była w porządku, ale wiem, jak zrobić coś w dawce aplikacji, nie akceptując niektórych ludzi specjalnych europejskich, nawet po to, aby pożyczyć aplikację, kiedy z nimi rozmawiałem powiedzieli, że nie możemy ci pomóc, nie akceptujemy niektórych krajów, aby pomóc im w naszej buntowniczej aplikacji do pożyczki, to wstyd. Nie polecam, naw. Usunąłem tę aplikację, ponieważ nie akceptują wszystkich ludzi, ale niektóre osoby, które oni lubię pomagać lubię preferencje
Witam Wszystkich, interesuje mnie jedna rzecz, po jakiego ptaka wpłacaliście tam pieniądze ? Teraz macie gorzkie żale do fujarki. Nie sprawdzaliście Revolut a wcześniej. Tak bezmyślnie wpłacacie swoje zarobione ciężko pieniądze ? O co tu chodzi ? Potężna ilość negatywów. Ja się boję tam lokować pieniądze, nawet jak bym miał 200 zł. Proszę wytłumaczcie.
Firma zgubiła przelew, nie oddaje pieniędzy przez prawie 2 miesiące, te same teksty tylko nowe osoby załatwiające sprawę plus spychologia i zwalanie na banki partnerskie które kuerują do Revolut. Firma nie dotrzymuje ustaleń. To kpina a nie obsługa klienta, zero odpowiedzialności, Bardzo uważajcie!
Brak możliwości jakiego kolwiek kontaktu meilem czy telefonicznie.Mam zblokowane konto a wy mnie wysyłacie na czat który jak było aktywne konto to nie działał.
W dniu 03.04.2022 skradziono pieniadze z mojego konta i przelano na konto w revolut. Proszę o informację jak mogę się skontaktować z firmą z siedzibą w Polsce a nie na Litwie czy Wielkiej Brytanii
Założyłem konto, przelałem pieniądze po czym mi je zablokowano. Przekazane dokumenty świadczące o moich dochodach weryfikują ponad 3 tygodnie. Co jakiś czas informują mnie ze konto jest odblokowane co okazuje się nieprawdą, po czym przekazywany jestem kolejnemu konsultantowi. Przestali odpowiadać na moje zapytania w aplikacji. Po 15 dniach po złożeniu formalnej skargi poinformowali mnie, że konto jest odblokowane, co również nie było prawdą. Brak możliwości kontaktu telefonicznego. Czekam tylko na zwrot moich środków i zamykam konto.
Przelałam pieniądze z aplikacji na konto sklepu , dostałam wiadomość, że pieniądze dotrą drugiego dnia. Ku mojemu zdziwieniu, po pięciu dniach dostaje wiadomość od beneficjenta, że pieniądze nadal nie widnieją na jego końcu... Próbowałam wyjaśnić sytuację z kimś z obsługi.
Niestety telefonicznie jest to nie możliwe, odesłana zostałam do aplikacji i użycia czatu.
Oczywiście trafienie na kogoś kto posługuje siej polskim utrudnione. Ok, rozmawiajmy po angielsku.
W kółko jedno i to samo na chacie, że bardzo im przykro, ale nie widzą transakcji. O tym nikt nie musi mi mówić, ponieważ sama jej nie widzę. To nie było istota mojego problemu.
Generalnie po 8 godzinach rozmow na chat, jedyne czego się dowiedziałam, to że nic się nie dowiedziałam a im jest przykro. Prawie tysiąc złotych poszedł jak krew w piach! Pies was je...ał