Revolut

35 ocen
Alireza Safarpoor
10 maj 2023 00:24
Cześć, Revolut ograniczył moje konto bez powodu. Używam go od prawie 4 lat i pierwszy raz mi się to zdarzyło. Nie mogę teraz wypłacić ani wydać pieniędzy. Obecnie podróżuję po Kanadzie i korzystałem z pieniędzy na moim koncie Revolut, aby zapłacić za Airbnb i wypożyczony samochód. Po prostu kazali mi czekać, a ja otrzymuję tylko automatyczne wiadomości. Może jutro będę musiał spać na ulicy. Pieniądze zaoszczędzone na opłacenie czesnego na uniwersytecie również znajdują się na moim koncie Revolut i jeśli nie zapłacę ich przed 20 maja, stracę status studenta. Proszę pomóż mi.
pokaż więcej...
B W
04 maj 2023 14:41
Jako firma są całkowicie niewiarygodni, działają ponad prawem i kradną fundusze swoich klientów. Nie ufaj im imprezie z groszem.
pokaż więcej...
G M
03 maj 2023 12:44
Usługa buntu to wstyd strata czasu Jestem klientem buntu, ale aplikacja wcześniej była w porządku, ale wiem, jak zrobić coś w dawce aplikacji, nie akceptując niektórych ludzi specjalnych europejskich, nawet po to, aby pożyczyć aplikację, kiedy z nimi rozmawiałem powiedzieli, że nie możemy ci pomóc, nie akceptujemy niektórych krajów, aby pomóc im w naszej buntowniczej aplikacji do pożyczki, to wstyd. Nie polecam, naw. Usunąłem tę aplikację, ponieważ nie akceptują wszystkich ludzi, ale niektóre osoby, które oni lubię pomagać lubię preferencje
pokaż więcej...
Ahmed Ahmed sawfi
15 kwiecień 2023 09:01
Uciekaj okropna firma okropna obsługa i tylko wściekli niezadowoleni klienci z milionami reklamacji.
pokaż więcej...
Pierre Escobar
10 kwiecień 2023 11:43
Co tydzień wysyłają nam e-maile z prośbą o dołączenie do ich banku i nie rozumieją, że nie jesteśmy zainteresowani!
pokaż więcej...
Daniel Kow
09 luty 2023 22:04
Witam Wszystkich, interesuje mnie jedna rzecz, po jakiego ptaka wpłacaliście tam pieniądze ? Teraz macie gorzkie żale do fujarki. Nie sprawdzaliście Revolut a wcześniej. Tak bezmyślnie wpłacacie swoje zarobione ciężko pieniądze ? O co tu chodzi ? Potężna ilość negatywów. Ja się boję tam lokować pieniądze, nawet jak bym miał 200 zł. Proszę wytłumaczcie.
pokaż więcej...
Piotr Malec
07 luty 2023 08:54
pokaż więcej...
Justyna Piesiewicz
28 styczeń 2023 09:53
Firma zgubiła przelew, nie oddaje pieniędzy przez prawie 2 miesiące, te same teksty tylko nowe osoby załatwiające sprawę plus spychologia i zwalanie na banki partnerskie które kuerują do Revolut. Firma nie dotrzymuje ustaleń. To kpina a nie obsługa klienta, zero odpowiedzialności, Bardzo uważajcie!
pokaż więcej...
Rad Klokosinski (onechaos)
05 styczeń 2023 15:26
pokaż więcej...
Vinay Singh
03 grudzień 2022 00:40
pokaż więcej...
Paweł Nowakiewicz
20 lipiec 2022 11:43
Brak procedur anty Scam. Duży opór w pomocy w związku z afera Juicy Fields
pokaż więcej...
sebastian dziengel
19 maj 2022 12:51
Brak możliwości jakiego kolwiek kontaktu meilem czy telefonicznie.Mam zblokowane konto a wy mnie wysyłacie na czat który jak było aktywne konto to nie działał.
pokaż więcej...
Małgorzata Barnas
05 kwiecień 2022 08:05
W dniu 03.04.2022 skradziono pieniadze z mojego konta i przelano na konto w revolut. Proszę o informację jak mogę się skontaktować z firmą z siedzibą w Polsce a nie na Litwie czy Wielkiej Brytanii
pokaż więcej...
Artur Wyszyński
17 wrzesień 2021 20:43
Założyłem konto, przelałem pieniądze po czym mi je zablokowano. Przekazane dokumenty świadczące o moich dochodach weryfikują ponad 3 tygodnie. Co jakiś czas informują mnie ze konto jest odblokowane co okazuje się nieprawdą, po czym przekazywany jestem kolejnemu konsultantowi. Przestali odpowiadać na moje zapytania w aplikacji. Po 15 dniach po złożeniu formalnej skargi poinformowali mnie, że konto jest odblokowane, co również nie było prawdą. Brak możliwości kontaktu telefonicznego. Czekam tylko na zwrot moich środków i zamykam konto.
pokaż więcej...
papierosik kawka
07 maj 2021 23:47
Przelałam pieniądze z aplikacji na konto sklepu , dostałam wiadomość, że pieniądze dotrą drugiego dnia. Ku mojemu zdziwieniu, po pięciu dniach dostaje wiadomość od beneficjenta, że pieniądze nadal nie widnieją na jego końcu... Próbowałam wyjaśnić sytuację z kimś z obsługi.

Niestety telefonicznie jest to nie możliwe, odesłana zostałam do aplikacji i użycia czatu.

Oczywiście trafienie na kogoś kto posługuje siej polskim utrudnione. Ok, rozmawiajmy po angielsku.

W kółko jedno i to samo na chacie, że bardzo im przykro, ale nie widzą transakcji. O tym nikt nie musi mi mówić, ponieważ sama jej nie widzę. To nie było istota mojego problemu.

Generalnie po 8 godzinach rozmow na chat, jedyne czego się dowiedziałam, to że nic się nie dowiedziałam a im jest przykro. Prawie tysiąc złotych poszedł jak krew w piach! Pies was je...ał
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Revolut

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Revolut
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości