Revolu zamknęło moje konto bez podania powodu, na którym znajdowały się pieniądze. Potem miałem ograniczone możliwości korzystania z aplikacji. Minęły 4 długie dni, próbując dotrzeć do nich na kilka sposobów. Podali powód, dla którego anulowali moje konto, ale moim zadaniem było rozwiązanie problemu. Dlaczego nie wysłać po prostu e-maila z informacją o zamknięciu konta, aby ludzie mogli łatwo wypłacić pieniądze, nie sprawiając im wielu problemów. Zaufanie do Revoluta spada do 0.
Czy jest możliwość odzyskania u państwa dostępu do konta Revolut po przez okazanie dowodu osobistego? Nie pamiętam ani numeru, na który jest założony, ani nie mam do niego dostępu, pinu ani hasła też nie pamiętam, dosłownie nic a nic, a pilnie potrzebuje odzyskać konto.
Przestali tolerować zakup lub sprzedaż kryptowalut. Jeżeli będziecie chcieli robić przelewy P2P na giełdach kryptowalut (nawet na bardzo małe kwoty), i bank się dowie że inwestujecie w krypto, to raniej czy później zablokują wam konto i wypowiedzą umowę tak jak to było w moim przypadku (argument że inwestycje w krypto nie są zgodne z ich wewnętrzną polityką). Mimo spełnionych wymagań KYC, AML, Bank Revolut stał się anty-krypto, wypowiedział umowe bez podania przyczyny, dlatego nie polecam.
Revolut ograniczył moje konto bez podania wyraźnego powodu. Za każdym razem, gdy wysyłam im SMS-a, proszą o „trochę więcej czasu”. Teraz każą mi czekać do 3 lub sierpnia czyli 2 tygodnie bez dostępu do konta. To ogromne rozczarowanie.