Od 30 dni próbuje zrobić prosty transfer z 1 PPK do 2, wiele maili, w końcu kontakt na infolinie, bo sa bezradni, infolinia ProService nie działa, ponoć była awaria, ok, w końcu ktoś odbiera: na infolinii Pani próbowała mi wmówić (a mam 30 lat pracy w IT), że nie złożyłem wniosku przez stronę www który złożyłem kilka razy w ciągu miesiąca. Na stronie NN, na której go składałem nie było żadnej informacji o poprawności złożenia bądź jego odrzuceniu, brak załącznika, etc, strona mogła być nie działająca poprawnie ale nie udało się doprowadzić rozmowy do końca bo Pani się rozłączyła, taka firma, gratulacje.
Zbiorowisko niekompetentnych ludzi, udające firmę, zajmującą się finansami. Na maila odpowiadają tygodniami albo wcale, na infolinii można usłyszeć tylko "Nie wiem". Współpracują z Nationale Nederlanden PTE i robią wszystko co w ich mocy, aby zepsuć renomę tej firmy.
DRAMAT!!! Oni chyba tylko ściągają pieniądze od klientów a nie istnieją nawet! telefonów nikt nie odbiera, emaile są ignorowane, messenger odczytywany ale bez reakcji. Od roku nie mogę wypłacić pieniędzy z funduszu! Może ktoś z Państwa wie do jakiego organu kontrolnego można zgłosić tą firmę, bo oni chyba nawet nie istnieją, firma widmo!
TRAGEDIA, przez tydzień czasu nie idzie się dodzwonić do działu PPK, maile które są przekierowywane do tego działu również są ignorowane. Wybrałem pieniądze z mojego PPK i przelew się nie zgadzał o kilkaset złoty, nie mam jak tego wyjaśnić.
EDIT - Na szczęście w końcu Pani się ze mną skontaktowała i wyjaśniła niekompletny przelew.
Przestrzegam przed tą instytucją. Pomimo teoretycznej możliwości obsługi online, w praktyce nie jest to możliwe. Po rozmowie telefonicznej prosili mnie o skan dowodu - co jest sprzeczne z ostatnim prawem (dowody elektroniczne). Musiałem się zwalniać z pracy i jechać wiele km do siedziby. Tam, po wypełnieniu dokumentów, dowiedziałem się, że dostanę maila z linkiem aktywacyjnym. Niestety, po 4 tygodniach go nie otrzymałem. Telefonów, z uporem godnej lepszej sprawy, nikt nie odbiera. UNIKAĆ