PROSERVICE FINTECO SP ZOO

30 ocen
Anna Rzepkowska
05 kwiecień 2025 17:07
pokaż więcej...
Ashvin Asani
02 kwiecień 2025 14:14
0 gwiazdek, gdyby to było możliwe. To jest usługa oszustwa. Jeśli Twój pracodawca zapisuje Cię do PPK dla tej organizacji w ramach NNTFI lub GSTFI, nie rób tego. Robią wszystko, co w ich mocy, abyś skakał przez przeszkody tylko po to, aby uzyskać dostęp do własnych pieniędzy. Akceptują wyłącznie formularze pisemne i nie wykonują na nich żadnych działań. Czekałem na dostęp prawie rok i nadal go nie mam. Spędziłem 2 godziny czekając na kontakt telefoniczny z kimś i poddałem się. Pomoc e-mailowa jest równie bezużyteczna i nie może nic zrobić. Mój pracodawca podał im tak wiele danych osobowych, a oni w jakiś sposób uznali, że nie, to nie wystarczy.



Udają, że są Goldman Sachs itp., aby dać ci pozory autentyczności, ale tak naprawdę są złodziejami. Ich usługi są tak złe, że poziom mojej „inwestycji” jest w rzeczywistości niższy niż mój wkład, a to oznacza, że ​​nie mam możliwości zrobienia czegokolwiek innego. Jeśli chcesz stracić pieniądze na zawsze, wybierz tych gości, jedno z największych oszustw korporacyjnych w Polsce.



Lepiej zrezygnować z PPK, niż trafić do tych ludzi. Wystarczy spojrzeć na wszystkie inne recenzje tutaj, a zobaczysz, jak okropny jest ten tak zwany „fintech”. Fintech, w którym nie można nawet skonsolidować kont. Wyobraź sobie, że nazywasz się fintech i nie potrafisz nawet opanować podstawowego IDAM-u.
pokaż więcej...
Lis Pustyni
29 marzec 2025 21:33
Tragedia, rozwiązywanie problemów z tą firmą to koszmar.
pokaż więcej...
Prod.Monte
01 styczeń 2025 12:19
pokaż więcej...
Marta
09 grudzień 2024 21:18
pokaż więcej...
Standard User
06 grudzień 2024 13:02
To coś obok profesjonalizmu nawet nie leżało. Aplikacja gstfi24.pl jedno wielkie niedopracowane gòwno z najniższej półki. Omijać aplikacje to całą stronę. Udzielenie precyzyjnej odpowiedzi na pytanie przewyższa możliwości intelektualne.
pokaż więcej...
J
26 listopad 2024 09:57
pokaż więcej...
Łukasz J.
17 listopad 2024 19:14
Nie mam pojęcia jak to jest możliwe, ale każde moje PPK jest prowadzone przez inne towarzystwo, ale obsługiwane przez tą, pożal się boże, "firmę". Pracownicy tej "firmy" są niekompetentni, nie potrafią ustalić jednej wersji zdarzeń i za każdym razem kiedy pytam, dostaję inną odpowiedź. Próba wypłaty moich środków PPK na wkład własny skończyła się przybyciem kilku siwych włosów.

Przykłady:

1. dopytuję, czy aby na pewno dobrze zrozumiałem i czy na pewno tak wygląda procedura - usłyszałem potwierdzenie. Do czasu aż 2 tygodnie później otrzymuję wiadomość o anulowaniu wniosku ponieważ jest inaczej niż usłyszałem i jak zostałem zapewniany na infolinii.

2. Będąc nauczony doświadczeniem, chciałem już normalnie wypłacić pieniądze z innego towarzystwa (dokonać zwrotu). Otóż znowu zostałem okłamany! Towarzystwo konsolidowało portfele inwestycyjne, przez co moja dyspozycja została anulowana! Mimo zapewnień! Usłyszałem od kobiety na infolinii, że była informacja na stronie przecież o tym. Taaak, ciekawe której?

Trzymać się z daleka. Jeżeli PSF jest Twoim operatorem, uciekaj.
pokaż więcej...
Beata Pietrucha
08 październik 2024 12:11
Ta firma współpracuje z bankiem BGż Paribas. Współpraca polega głównie na przetrzymywaniu wpłacanych do banku BGŻ środków, na przykład na IKZE. Dlatego trzeba jak najszybciej opuścić ten bank. Nie dajcie się nabrać. Chyba koledzy Glapy.
pokaż więcej...
Marcin Pawluk
05 czerwiec 2024 17:18
Najgorsza praca ever, nigdy więcej!!!
pokaż więcej...
Alicja Łukaszewicz
07 maj 2024 21:27
pokaż więcej...
Michal Kaczmarczyk
29 styczeń 2024 20:03
Trudno nie odnieść wrażenia, że głównym celem tej firmy jest utrudnianie inwestorom życia. I niech ktoś mnie zapyta, dlaczego Polacy nie chcą inwestować.
pokaż więcej...
Arek Pietrzyk
17 styczeń 2024 14:17
Otrzymuję e-maile niezwiązane z moimi działaniami, np. wyciągi z transakcji dla Funduszy Inwestycyjnych Santander. Nie zweryfikowali adresu e-mail swojego klienta.
pokaż więcej...
NGC0 Music
23 grudzień 2023 21:07
1 gwiazdka, bo nie mogę dać 0. Najbardziej nieprofesjonalne doświadczenie, jakie kiedykolwiek miałem z jakąkolwiek firmą zajmującą się finansami. Poza tym, że trudno jest się z nimi skontaktować przez telefon, przekazują również niedokładne lub brakujące informacje. Kupiłem mieszkanie i chciałem przeznaczyć środki z PPK na kaucję, wszystkie pisma wysłaliśmy do nich na czas, powiedzieli, że zajmie to kilka dni, czekaliśmy, a po prawie 2 tygodniach odpowiedzieli e-mailem, że my trzeba było im przesłać inny dokument, ale z podpisem poświadczonym przez notariusza, nie ma problemu, ale skoro tak to wygląda, to dlaczego nigdzie o tym nie wspomniano? Nawet w formularzu zgłoszeniowym? Tak czy inaczej, list wysłaliśmy TEGO SAMEGO DNIA. Otrzymali go po 2 dniach. Napisałam do Pani mailem (Maria Jarosz) z informacją, że list został doręczony. Bez odpowiedzi. Czekaliśmy, minęło wiele dni (1 tydzień), wysłałem kolejnego maila z pytaniem, czy wszystko w porządku (byliśmy blisko terminu wpłaty zadatku), a oni odpowiedzieli: „Jaki list? Nic nie otrzymaliśmy…”. Hahah, poza tym, że prawie dostałem zawału serca, to już pokazało, że nic ich nie obchodzi, to jak pisanie do wersji beta chapGPT. Pokazałem im dowód, że list został wysłany i doręczony tydzień wcześniej, a 10 minut później odpowiedzieli ponownie, mówiąc, że otrzymali list (cudem) i TYLKO TERAZ przesłali go do Goldman Sachs…, 2 dni wcześniej nasz termin wpłaty depozytu i powiedziała, że ​​otrzymanie odpowiedzi zajmie kolejne 7 dni (co oznacza, że ​​po 7 dniach będą mogli odpowiedzieć, że będzie potrzebne coś innego).

Nadal nie wiem, co zrobili z moim listem przez tydzień, albo nie sprawdzili swojej skrzynki pocztowej, albo otrzymali, ale celowo nie kontynuowali procesu, nigdy się nie dowiem. Przez to przeżyłem najbardziej stresujące dni w życiu, uzbierałem w krótkim czasie kilka tysięcy złotych, bo nie mogłem już liczyć w PPK. Po tym doświadczeniu mam poważne wątpliwości, czy uda mi się łatwo odzyskać te pieniądze, jeśli dożyję starości i otrzymam tam niezłą sumkę, więc prawdopodobnie złożę wniosek o zwrot środków. Co ciekawe, tracimy część pieniędzy, dobrze rozegrane :)
pokaż więcej...
Jarek Zeniuk
06 grudzień 2023 15:43
Bardzo sprawna obsługa, przyjazne podejście do klienta, polecam.
pokaż więcej...
Paweł Rodak
12 wrzesień 2023 09:59
Kontakt z ta firma jest dramatycznie słaby, próby komunikacji przez email

(jedyna droga jeśli chodzi o złożone wnioski dotyczące PPK) nie dawały żadnego rezultatu.
pokaż więcej...
K K
17 lipiec 2023 18:34
pokaż więcej...
Paweł C
06 czerwiec 2023 16:06
Dno i metr mułu
pokaż więcej...
Michał Owczarek
25 maj 2023 17:44
Tragedia nie polecam nikomu brak kontaktu giną im papiery z danymi klientów
pokaż więcej...
Kamil Boda
25 maj 2023 17:30
Nie polecam!!!! To nie jest firma tylko jeden wielki bałagan ,oświadczenie klienta zgubione.Dodzwonic się graniczy z cudem ,każdy kto odbiera telefon przekierowuje na inny dział kpina !!!!

To nadaje się do telewizji co się tam wyprawia !!!!
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про PROSERVICE FINTECO SP ZOO

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії PROSERVICE FINTECO SP ZOO
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości