Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona poziomem obsługi. Przywykłam, że w urzędach w PL poziom zorganizowania jest raczej niski, tymczasem w Wydziale Paszportowym wszystko jest jak należy. Czynne aż 6 stanowisk, sprawna obsługa interesantów składających wniosek, koordynacja kolejki do automatów płatniczych. Bardzo miła pani przy stanowisku, cierpliwie tłumacząca co należy zrobić. Widzę, ze większość opinii tutaj to tylko narzekanie, pewnie w niektórych sytuacjach słuszne - jednak zawsze miło jest podkreślić i pochwalić dobrze wykonywaną pracę! :)
Nigdy nie widziałam gorszej organizacji pracy!!! Kolejki gorsze jak za komuny. Jeśli chcesz się umówić przez internet to nie szybciej jak 4mc przed a jeśli chcesz coś załatwić idąc i czekając w kolejce to powodzenia do złożenia wniosku o paszport czekałam w kolejce od 8:20 do zamknięcia urzędu polecam odwiedzić inne miasto i tam złożyć wniosek jeszcze zostanie cały dzień na zwiedzanie
Wydział Paszportowy, przemiła Pani Iza, która przyjmowała wnioski na stanowisku nr 4 - dzięki tej Pani udało nam się sprawnie załatwić sprawę, pomimo niewielkiej trudności :)
Wiadomo - czas oczekiwania, system biletowy, to trwa… Ale uprzejmość i uśmiech osoby przyjmującej wnioski potrafią ten czas umilić :)
Zawsze łatwiej zostawić złą opinię, ale ja chcę zostawić dobrą. Cieszy ten fakt że są mniejsze kolejki niż kiedyś i super "5" dla tej osoby która wymyśliła parking na przeciwko. Szkoda że w informacji niezawsze siedzi osoba znająca na sprawie, ale nie wszyscy mogą wiedzieć wszystko, ważne że próbują pomóc.
Dziękuję Departamentowi Legalizacji Cudzoziemców. Karty stałego pobytu otrzymałyśmy bez żadnych problemów. Dziękuję! Podziękowania dla naszego inspektora i kierownika działu.
Dodzwonić się do tych dzbanów jest niemożliwe. Cały dzień siedzę na telefonie, i albo zajęty, albo nikt nie odbiera. Za co te łajzy biorą wypłaty? Chyba że robią jako wolontariusze, to wtedy przepraszam... Tragedia...
Podoba mi się ich praca. Zawsze szybko, w granicach możliwości. Wszyscy są bardzo przyjaźni i zawsze pomocni. Jest coś do porównania (Kraków). Ludzie, którzy pracują - odpowiedzialnie wykonują pracę z nieludzkim obciążeniem.
Na załatwienie sprawy czekałam zamiast 30 dni - właściwie dobę, co niewyobrażalnie ułatwiło ma dalsze działanie. Pragnę bardzo podziękować Pani, która przyjmuje wnioski o uzyskanie nr podmiotów medycznych. Jest to super miłe uczucie - uzyskanie czyjejś pomocy osoby, która ma na pewien bieg sprawy wpływ. Pozdrawiam Panią Urzędniczkę i dziękuję