Ten urząd to chyba najgorsze województwo w Polsce.
Niektórzy inspektorzy przetwarzają twój dokument jak ślimaki. Twierdzą, że zajmuje to 6-9 miesięcy (Warszawa około 2 miesięcy). Ale proces trwa co najmniej 1 rok. Niektórzy inspektorzy są szybsi, ale istnieje większe prawdopodobieństwo, że będzie wolny. Ponadto nie poproszą cię JAK NAJSZYBCIEJ, gdy twój TRC będzie dostępny, w moim przypadku musiałem zatrudnić prawnika, aby go uzyskać w tym roku. Ominęło mnie przez to wiele ważnych spotkań za granicą.
Ponadto, kiedy odnowisz swój TRC, będziesz przechodzić ten sam proces, co nowi kandydaci, więc wrócisz do zera.
Jeśli możesz ich uniknąć, zrób to. Zaoszczędź sobie dużo czasu, pieniędzy i wysiłku.
Z pozytywnego punktu widzenia zauważyłem, że mają więcej osób mówiących po angielsku niż 3 lata temu, a teraz mają także portal internetowy.
Mimo to bardzo słaba obsługa biura. Potrzebuje więcej szkoleń, automatyzacji, standaryzacji i internacjonalizacji.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona poziomem obsługi. Przywykłam, że w urzędach w PL poziom zorganizowania jest raczej niski, tymczasem w Wydziale Paszportowym wszystko jest jak należy. Czynne aż 6 stanowisk, sprawna obsługa interesantów składających wniosek, koordynacja kolejki do automatów płatniczych. Bardzo miła pani przy stanowisku, cierpliwie tłumacząca co należy zrobić. Widzę, ze większość opinii tutaj to tylko narzekanie, pewnie w niektórych sytuacjach słuszne - jednak zawsze miło jest podkreślić i pochwalić dobrze wykonywaną pracę! :)
Nigdy nie widziałam gorszej organizacji pracy!!! Kolejki gorsze jak za komuny. Jeśli chcesz się umówić przez internet to nie szybciej jak 4mc przed a jeśli chcesz coś załatwić idąc i czekając w kolejce to powodzenia do złożenia wniosku o paszport czekałam w kolejce od 8:20 do zamknięcia urzędu polecam odwiedzić inne miasto i tam złożyć wniosek jeszcze zostanie cały dzień na zwiedzanie
Wydział Paszportowy, przemiła Pani Iza, która przyjmowała wnioski na stanowisku nr 4 - dzięki tej Pani udało nam się sprawnie załatwić sprawę, pomimo niewielkiej trudności :)
Wiadomo - czas oczekiwania, system biletowy, to trwa… Ale uprzejmość i uśmiech osoby przyjmującej wnioski potrafią ten czas umilić :)
Zawsze łatwiej zostawić złą opinię, ale ja chcę zostawić dobrą. Cieszy ten fakt że są mniejsze kolejki niż kiedyś i super "5" dla tej osoby która wymyśliła parking na przeciwko. Szkoda że w informacji niezawsze siedzi osoba znająca na sprawie, ale nie wszyscy mogą wiedzieć wszystko, ważne że próbują pomóc.