PGE Polska Grupa Energetyczna

37 ocen
Bartosz B
09 październik 2023 14:27
Jakość świadczonych "usług" i podejście do Klienta poniżej DNA...
pokaż więcej...
Suudoo
08 sierpień 2023 14:41
Kobieta w ciąży (z moich domnieman) z dzieckiem w rękach (około roczne dziecko) była dziś u Państwa w oddziale Konstancin Jeziorna. Zastała kolejkę 40 osób więc zapytała Panią z obsługi czy może wejść w kolejkę z uwagi na fakt (jakby się zdawało) oczywisty. Pani odmówiła mówiąc że ona nie jest od ustawiania kolejki i że ta kobieta w ciąży ma to skonsultować z grupą osób oczekujących (przypomne było ich około 40 osób, cięzko określic z uwagi na to że niektórzy przychodzili parami).



Jestem zażenowany tym co zaszło, przykro mi że jesteście Państwo tak bardzo znieczuleni na takie sytuację.

Uważam że tak samo jak np na pocztach tak samo w takich oddziałach powinna być jasna informacja o pierwszeństwie dla kobiet z dziećmi lub w ciąży. Nie akceptując tego niestety, ale narażacie Państwo zdrowie a czasami i życie takich kobiet i dzieci.
pokaż więcej...
Piotr Kreft
20 lipiec 2023 20:56
Pełen profesjonalizm, zaangażowanie, wysoka jakość obsługi klienta. Pewnie gdzieś są… ale na pewno nie w PGE. Pol godziny (30min) i wciąż proszą mnie o czekanie na połączenie, choć informacje o rządowych tarczach spiesznie podane na samym początku. Tak się robi propagandę, zamiast obsługi klientów. Nie pozdrawiam
pokaż więcej...
Karolina Charyło GUGA Trucks
07 lipiec 2023 14:37
pokaż więcej...
Czekoladowaa91
17 maj 2023 15:41
pokaż więcej...
Wla Dow
02 maj 2023 21:03
Fatalny kontakt

Brak kompetencji
pokaż więcej...
Iwo Herka
26 kwiecień 2023 18:07
pokaż więcej...
Sławomir A.
08 marzec 2023 07:44
pokaż więcej...
Khrystofor Motylevych
02 marzec 2023 12:27
Najgorszy servis który był w życiu
pokaż więcej...
Henryk
15 listopad 2022 18:17
Srednio
pokaż więcej...
Adam Pustelnik
31 październik 2022 17:38
Dobra energia
pokaż więcej...
Paulina Kisiołek
27 wrzesień 2022 11:19
pokaż więcej...
Piotrek Kowalczyk
30 sierpień 2022 10:31
Jeśli masz licznik przedpłatowy to zmień dostawcę. Zgłoszenie na doładowanie prądu musi obsłużyć pracownik w godzinach pracy 8-17 więc jeśli zamulisz możesz zostać bez prądu.
pokaż więcej...
poeT
21 luty 2022 06:13
Nie ma to jak ustawić niesamowicie irytujący komunikat w pętli kiedy człowiek próbuje się dodzwonić + przekierowanie na infolinie dopiero po godzinie wyczekiwania. Ekipy wieczorem nie mozna wyslac, chyba ze mieszkają Państwo w miescie.
pokaż więcej...
Grzegorz Gromadzki
19 luty 2022 16:53
Firma widmo , numery awaryjne nie działają , prędzej dodzwonię się do Emmetta Browna z Powrotu do Przyszłości niż ktokolwiek od Was odbierze telefon
pokaż więcej...
Magda Szczepaniak
20 styczeń 2021 17:04
Polecam prezesom zapoznanie się z tym, co się dzieje w PGE Obrót w Konstancinie pod Warszawą. Wyłączenia prądu przez pomyłkę, chamskie traktowanie klientów, nie mówiąc o braku przeprosin. Chciałabym zapytać, czy takie standardy promujecie Państwo w spółce?
pokaż więcej...
Urszula Rąbkowska
17 październik 2020 13:12
Firma porażka. W weekend nie ma żadnego wsparcia. Kody do licznika generowane są tylko w dni robocze, a nigdzie takiej informacji nie ma. Jeśli masz nadpłatę, to nie możesz wykorzystać środków do doładowania. Musisz zrobić kolejny przelew mimo, że masz środki na koncie. Mbook, który miał być przepustką do automatycznego serwisu zupełnie nie działa. W żabkach wbrew zapewnieniom też nie nie doładujesz konta. Fikcja goni fikcję.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про PGE Polska Grupa Energetyczna

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії PGE Polska Grupa Energetyczna
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości