Jeśli masz licznik przedpłatowy to zmień dostawcę. Zgłoszenie na doładowanie prądu musi obsłużyć pracownik w godzinach pracy 8-17 więc jeśli zamulisz możesz zostać bez prądu.
Nie ma to jak ustawić niesamowicie irytujący komunikat w pętli kiedy człowiek próbuje się dodzwonić + przekierowanie na infolinie dopiero po godzinie wyczekiwania. Ekipy wieczorem nie mozna wyslac, chyba ze mieszkają Państwo w miescie.
Polecam prezesom zapoznanie się z tym, co się dzieje w PGE Obrót w Konstancinie pod Warszawą. Wyłączenia prądu przez pomyłkę, chamskie traktowanie klientów, nie mówiąc o braku przeprosin. Chciałabym zapytać, czy takie standardy promujecie Państwo w spółce?
Firma porażka. W weekend nie ma żadnego wsparcia. Kody do licznika generowane są tylko w dni robocze, a nigdzie takiej informacji nie ma. Jeśli masz nadpłatę, to nie możesz wykorzystać środków do doładowania. Musisz zrobić kolejny przelew mimo, że masz środki na koncie. Mbook, który miał być przepustką do automatycznego serwisu zupełnie nie działa. W żabkach wbrew zapewnieniom też nie nie doładujesz konta. Fikcja goni fikcję.