Jedna gwiazdka to zdecydowanie za dużo. Wstyd, że firma tak funkcjonująca ma przymiotnik "polska" w nazwie. Widać, że prezesów (i wice) przyniesiono w teczce Kolesie a nie Kompetencje. Firma, która jeszcze nie przeszła w erę telefonizacji w XXI wieku. Odsyłają na infolinię obsługi klienta i przez tydzień TYDZIEŃ ani razu nie udało mi się połączyć z konsultantem. Kpiny i żenada. Omijać szerokim łukiem.
Uwaga na haczyki przy dynamicznej cenie prądu, dochodzi opłata handlowa ok. 50 zł, dodatkowo cena w górę nie jest ograniczona a w dół tak, kiedy cena na giełdzie jest ujemna PGE ma taryfę 0 plus oczywiście koszty dystrybucji. To co zyskasz gimnastykują się ze zużyciem energii w czasie niższej stawki stracisz na opłacie stałej.
Oto, jaką f-rę "prognozę" wystawiło PGE dla domku działkowego, który niemal cały rok stoi pusty -===5450,90== !!! To już nie drożyzna, to jakaś LICHWA czy może próba wyłudzenia(?
Nie mam prawie cały dzień prądu. 1/2 dnia infolinia zwyczajnie nie działa. „Nie możemy zrealizować połączenia” lub automat, który nigdy nie łączy nawet do kolejki. Drugie pół dnia stanie w kolejce do połączenia po to, żeby po godzinie stania rozłączyło połączenie ❤️
Zgłoszenie wysłane przez aplikację, ale automat twierdzi, że nie odnotowano żadnych awarii.
Jestem od 15 minut 34 w kolejce. Może kiedyś się jeszcze umyję w ciepłej wodzie….
Firma fatalna, gdybym mogła zmienić to bym zmieniła dostawcę, ale nie mogę bo w mojej kamienicy tylko oni. Od dwóch dni usprawniają system i jeszcze tego nie zrobili, może zrobią trzeciego dnia. Robili to w tamtym roku. Tragedia
Infolinia nie działa, na maila odpowiedz(jeśli wgl, bo na jedna odpowiedź czekam rok) koło miesiąca, windykacja działa już po jednym dniu opóźnienia. Jakikolwiek kontakt z firmą niemożliwy. Nie polecam. Nie pozdrawiam