Zakup Flix Boxa okazał się być niewypałem. Netflix? Nie działa, ale to wiedziałem przed zakupem i się na to zgodziłem. Disney+ i Hbo Max? Działały przez miesiąc, później przestały odtwarzać dźwięk. Bez tych aplikacji produkt jest dla mnie bezużyteczny. Zresztą, co to za TV box, który nie jest kompatybilny z ŻADNYM wiodącym serwisem streamingowym? Biuro Obsługi Klienta udziela lakonicznych odpowiedzi i nie wykazuje żadnej woli i chęci rozwiązania problemu. Krótko mówiąc chowa głowę w piasek. Nie polecam
Dzwoniłem w sprawie złożenia reklamacji dotyczącej smartphone'a Hammer Watch zalanego w trakcie kąpieli w jeziorze - załatwiono wszystko za mnie, dostałem e-maila z nalepką na paczkę, kurier ją odebrał, reklamację uwzględniono i dostałem nowy cyferblat z "moimi" nieuszkodzonymi akcesoriami. Szok! Nie wydałem ani grosza, nie musiałem nigdzie iść czy jechać, dowiadywać się itd. Full service z najlepszym możliwym skutkiem. Jestem fanem tej firmy i jej marki Hammer. Nigdy żaden usługodawca nie obsługiwał mnie na takim kosmicznym poziomie, i to już po raz drugi (wymieniałem też stary zużyty smartphone na nowy z atrakcyjnym rabatem i wszystko odbyło się identycznie i równie wspaniale) - szczerze polecam tę firmę i jej wyroby.
Posiadam Hamera blade 3. Telefon użytkowany na budowie. Często zakurzony w kieszeni z innymi przedmiotami. Po roku użytkowania w telefonie pojawiły się pewne usterki.
+Obudowa zaczęła się odklejać
+Zaczął pojawiać się problem z ładowaniem aż w końcu całkiem przestał się łasować
Telefon wysłany na serwis w poniedziałek a w piątek już był z powrotem. Powymieniane części, Wygląda jak nowy i na razie działa bez zarzutów.
Pierwszy raz spotkałem się z tak dobrze działającym serwisem.
Polecam firmę z czystym sumieniem. Widać że podchodzą profesjonalnie do klienta.
Telefon został wymieniony na nowy na razie działa bez zarzutu .
Jeden mały minus to odesłali mi w przesyłce pęknięte szkło ochronne które zostało zerwane z poprzedniego telefonu ale co tak kupię nowe .
Kupiłem Nowy Smarfon Hammer Explorer PRO Orange 6 GB - 6 Grudnia 2021 roku okazało się że telefon jest wadliwy : sam się wyłącza kilkukrotnie w ciągu dnia . Odesłałem do serwisu wrócił usterka nadal się pojawia , kolejny raz odesłałem do serwisu z tą samą usterką wrócił usterka nie została usunięta . Dziś wysyłam telefon po raz piąty z nadzieją że w końcu zostanie naprawiony . ( naprawy gwarancyjne )
Zobaczymy ?
Przez ostatnie 4 miesiące telefon używałem najwyżej 2 tygodnie resztę czasu spędził w drodze do serwisu i z serwisu
Odnoszę wrażenie że nie robią nic . Zasięgnąłem informacji w innym serwisie jaka może być przyczyna takiej wady i usłyszałem informację że najprawdopodobniej uszkodzona jest płyta główna która jest dość droga .
Wniosek jest taki że nie warto naprawiać bo może klient da sobie spokój.
Jestem rozczarowany podejściem firmy do klienta .
Nadmienię że jest to mój 4 telefon tej firmy z poprzednimi nie było żadnych problemów . Przed następnym zakupem zastanowię się dwa razy .
Kupiłem przez siec sklepów biedronka soundbar. Następnego dnia, oryginalnie zapakowany w stanie nienaruszony, zwróciłem, gdyż jakość dźwięku była daleka od satysfakcjonującej. Po powrocie z serwisu, głośnik soundbar przyszedł zapakowany niepoprawnie, wgnieciony, w rozerwanym kartonie. Lewy głośnik grał dużo ciszej bez basu. Po ponownej reklamacji, soundbar przyszedł w jeszcze gorszym stanie z połamanymi zaczepami, i nie można już połączyć ze sobą głośników. Serwis nagle stwierdził uszkodzenie mechaniczne (gdzie wcześniej sam serwis stwierdził brak usterek, a soundbar został odesłany tego samego dnia) sprawa zostanie zgłoszona do radcy prawnego oraz do uokik na serwis, który uszkodził moj sprzęt i nie chce przyjąć reklamacji.
Aktualizacja - po komentarzu firma zgłosiła się sama, przysłała kuriera i reklamacja została uwzględniona, zwrot gotówki. Do 3 razy sztuka