Najgorsza firma elektroniczna jaką znam, może Kiano jeszcze zaliczyć do tej grupy, co więcej firma posuwa się ze swoimi kłamstwami do tego stopnia że wstrzymuje w google maps negatywne opinie. ABSOLUTNIE NIE POLECAM, gdyż poza oszukaństwem produkcja bubli i szajsu.
Jeśli opinia nie zostanie załączona sprawa trafia do sądu
Myślę że to tak jak w fabryce: produkcja jakiegoś sprzętu i na 1000 jest kilka lipnych jak wszędzie to jest normalne że nie ma produktów bez wad. każdy chce swoje uzyskać konsument swoje, a firma jak najmniej stracić. Ludzie powinni brać czasem poprawki na to że przyjmujesz pracownika i jeden wykona rzetelnie, a drugi odbębni osiem godzin i nie każdego konsumenta zadowoli.
Zero odpowiedzi na e-maile.Po wykonaniu telefonu Pani na infolinii i jej zachowanie jest poniżej krytyki.Jedyne co potrafi to krzyczeć do słuchawki.
Nie jest kompletna a wiedza jaką posiada to niestety wstyd dla firmy.
Nie rozumie co znaczy naprawa pogwarancyjna a wręcz jej odmawia tłumacząc że jeżeli zdjęłam jedynie pokrywę odkurzacza to nie naprawią.
W odpowiedzi firmy proszę pokazać zasady i procedury na piśmie w firmie.Pierwszy raz się spotykam że firma nie naprawia po gwarancji i mało tego nie udziela informacji gdzie można ewentualnie kupić części zamienne
Dzwoniłem w sprawie złożenia reklamacji dotyczącej smartphone'a Hammer Watch zalanego w trakcie kąpieli w jeziorze - załatwiono wszystko za mnie, dostałem e-maila z nalepką na paczkę, kurier ją odebrał, reklamację uwzględniono i dostałem nowy cyferblat z "moimi" nieuszkodzonymi akcesoriami. Szok! Nie wydałem ani grosza, nie musiałem nigdzie iść czy jechać, dowiadywać się itd. Full service z najlepszym możliwym skutkiem. Jestem fanem tej firmy i jej marki Hammer. Nigdy żaden usługodawca nie obsługiwał mnie na takim kosmicznym poziomie, i to już po raz drugi (wymieniałem też stary zużyty smartphone na nowy z atrakcyjnym rabatem i wszystko odbyło się identycznie i równie wspaniale) - szczerze polecam tę firmę i jej wyroby. Ale to nie koniec - po trzech miesiącach smartwatch znów mi się zalał i wszystko odbyło się lepiej, niż rewelacyjnie, bo tym razem wymieniono mi wszystko włącznie z pudełkiem - brak słów, dotąd jestem w szoku. Gdyby można było dać firmie dziesięć gwiazdek, to bym dał bez wahania!