Zamówiłem buty, dotarły praktycznie następnego dnia po złożeniu zamówienia. Niestety rozmiar nie przypadł mi do gustu (ponieważ był mniejszy niż zamawiałam, patrz metka na butach vs. same buty). Jednak zwróciłem buty do Zásilkovnej, zamówiłem takie same, były już w porządku, a eobuv zwrócił mi pieniądze w ciągu około tygodnia. Więc ogólnie pozytywne doświadczenie.
Kupiłem 2 pary butów i po prostu po otrzymaniu e-maila z informacją o terminie dostawy z kodem do śledzenia zamówienie nie dotarło. Minęły 3 dni od podanej daty i po prostu kod śledzenia zmienia się każdego dnia. Zostawiam go tutaj zarejestrowanego, aby zachować ostrożność przy zakupach w sklepie, idealny do przejrzenia komentarzy w Internecie i sprawdzenia, czy podobnych reklamacji jest wiele. Mam nadzieję, że się mylę, jeśli tak, to przyjdę tutaj, aby edytować ten komentarz
Jestem zawiedziona , zakup ok przebiegł pomyślnie , niestety jeżeli chodzi o reklamację to jest totalna porażka. Najpierw mieli Państwo wymienić produkt po kilku telefonach i e-maili stwierdzono że nie mają na wymianę i dostanę zwrot gotówki, minął kolejny tydzień na e-mail brak odpowiedzi a przez tel stwierdzono , że dostałam zwrot gotówki gdzie niestety środków na koncie brak. W dalszym ciągu czekam na zwrot
Wypróbowałem 2 kapcie z północnej strony i wysłali mi 2 brązowe sandały, okłamali mnie, że wyślą mi te, które zamówiłem, nigdy ich nie wysłali, nie odbierają mojego telefonu, oszuści, wstydźcie się, modląc się za wasze spadajcie, skurwysyny
Це якийсь кошмар, мені не підійшли мокасини, повернула через офлайн магазин, наступного дня прийшло підтвердження, що прийнято, чекайте повернення грошей, і все, товар вони отримали, а я свої гроші ні, 260 злотих, спілкування на сайті результату не дало. Шахраї!
Із рекомендацій - то беріть тільки з приміркою на магазині і післяплатою, ніяких передплат. А краще замовляти в інших магазинах, їх багато.
Тепер в пошуках, як забрати свої гроші і покарати цей нахабний бізнес.
Dostałem w paczce buty z dwóch różnych par. Jesteście beznadziejni. Infolinia nie odbiera telefonów. Nigdy u was już nic nie kupię i wszyscy moi znajomi zostaną uprzedzeni jak beznadziejną obsługą klienta dysponujecie. Jakim cymbałem trzeba być żeby spakować różne buty w jedno pudełko....?
Nie polecam kupowania z wyprzedzeniem przez internet. Po odesłaniu produktu nie otrzymałem pieniędzy, minęło 14 dni, płatność pshez BLIK. Teraz w ogóle nie chcę od nich kupować.
Sklep nie przestrzega ustawowych terminów na rozpatrzenie reklamacji. Podaje nieprawdziwe informacje na temat jej przebiegu. Odpowiada na meile dopiero po kilku monitach pod groźbą zawiadomienia UOKiK. Nie polecam.
Zawiedziony sklepem. Obrzydliwe warunki. Nie idą na ustępstwa wobec klienta, nie chcą rozwiązać problemu. Zmień błąd w opłaconym zamówieniu tylko poprzez zwrot pieniędzy. A następnie utwórz nowe zamówienie. Zachwycać się. Muszę czekać ponad tydzień na zwrot pieniędzy, aby poprawić błąd w zamówieniu. Przerażenie. Nie zadawaj się z tym sklepem, bardzo niemiła obsługa