MODIVO S.A.

45 ocen
Stepan Rezek
10 listopad 2023 14:18
Zamówiłem buty, dotarły praktycznie następnego dnia po złożeniu zamówienia. Niestety rozmiar nie przypadł mi do gustu (ponieważ był mniejszy niż zamawiałam, patrz metka na butach vs. same buty). Jednak zwróciłem buty do Zásilkovnej, zamówiłem takie same, były już w porządku, a eobuv zwrócił mi pieniądze w ciągu około tygodnia. Więc ogólnie pozytywne doświadczenie.
pokaż więcej...
Kátia Braga
09 listopad 2023 16:40
Kupiłem 2 pary butów i po prostu po otrzymaniu e-maila z informacją o terminie dostawy z kodem do śledzenia zamówienie nie dotarło. Minęły 3 dni od podanej daty i po prostu kod śledzenia zmienia się każdego dnia. Zostawiam go tutaj zarejestrowanego, aby zachować ostrożność przy zakupach w sklepie, idealny do przejrzenia komentarzy w Internecie i sprawdzenia, czy podobnych reklamacji jest wiele. Mam nadzieję, że się mylę, jeśli tak, to przyjdę tutaj, aby edytować ten komentarz
pokaż więcej...
Jamal
08 listopad 2023 11:27
Straszna obsługa klienta.
pokaż więcej...
Maria Kryżek
06 listopad 2023 20:13
pokaż więcej...
Oko
04 listopad 2023 10:31
pokaż więcej...
Jakub Karon
12 sierpień 2023 09:53
Miesiac od zamowienia i dalej w trakcie realizacji. Kontakt wielokrotnie i zlewka totalna. Nie chca oddac pieniedzy ani wyslac towaru. Nigdy wiecej
pokaż więcej...
Girlie Radan
12 sierpień 2023 09:25
kupiłem bagaż Guess przez Internet i dotarł bezpiecznie ... zaufany sklep
pokaż więcej...
Dominika Zmuda
09 sierpień 2023 11:20
Jestem zawiedziona , zakup ok przebiegł pomyślnie , niestety jeżeli chodzi o reklamację to jest totalna porażka. Najpierw mieli Państwo wymienić produkt po kilku telefonach i e-maili stwierdzono że nie mają na wymianę i dostanę zwrot gotówki, minął kolejny tydzień na e-mail brak odpowiedzi a przez tel stwierdzono , że dostałam zwrot gotówki gdzie niestety środków na koncie brak. W dalszym ciągu czekam na zwrot
pokaż więcej...
Ivana Konečná
08 sierpień 2023 20:51
Nie polecam, wprost ostrzegam. Reklamacja nierozpatrzona po ustawowym terminie. Absolutny brak zainteresowania klientem. Nie odpowiadają na maile!!
pokaż więcej...
sniffarw depon
08 sierpień 2023 20:41
Wypróbowałem 2 kapcie z północnej strony i wysłali mi 2 brązowe sandały, okłamali mnie, że wyślą mi te, które zamówiłem, nigdy ich nie wysłali, nie odbierają mojego telefonu, oszuści, wstydźcie się, modląc się za wasze spadajcie, skurwysyny
pokaż więcej...
Barbara k
15 maj 2023 14:22
pokaż więcej...
Adam C
14 maj 2023 16:22
Szybka wysyłka tak trzymać.Czesto korzystam ze sklepu i nie mam żadnych zastrzeżeń.
pokaż więcej...
Nikita Nikitosova
12 maj 2023 18:29
Це якийсь кошмар, мені не підійшли мокасини, повернула через офлайн магазин, наступного дня прийшло підтвердження, що прийнято, чекайте повернення грошей, і все, товар вони отримали, а я свої гроші ні, 260 злотих, спілкування на сайті результату не дало. Шахраї!

Із рекомендацій - то беріть тільки з приміркою на магазині і післяплатою, ніяких передплат. А краще замовляти в інших магазинах, їх багато.

Тепер в пошуках, як забрати свої гроші і покарати цей нахабний бізнес.
pokaż więcej...
adi kotar
12 maj 2023 13:23
Dostałem w paczce buty z dwóch różnych par. Jesteście beznadziejni. Infolinia nie odbiera telefonów. Nigdy u was już nic nie kupię i wszyscy moi znajomi zostaną uprzedzeni jak beznadziejną obsługą klienta dysponujecie. Jakim cymbałem trzeba być żeby spakować różne buty w jedno pudełko....?
pokaż więcej...
Ольга
11 maj 2023 21:46
Nie polecam kupowania z wyprzedzeniem przez internet. Po odesłaniu produktu nie otrzymałem pieniędzy, minęło 14 dni, płatność pshez BLIK. Teraz w ogóle nie chcę od nich kupować.

N 129221903
pokaż więcej...
Marta Kulpińska
13 luty 2023 21:58
Sklep nie przestrzega ustawowych terminów na rozpatrzenie reklamacji. Podaje nieprawdziwe informacje na temat jej przebiegu. Odpowiada na meile dopiero po kilku monitach pod groźbą zawiadomienia UOKiK. Nie polecam.
pokaż więcej...
Tasty Flowers
13 luty 2023 18:32
Zawiedziony sklepem. Obrzydliwe warunki. Nie idą na ustępstwa wobec klienta, nie chcą rozwiązać problemu. Zmień błąd w opłaconym zamówieniu tylko poprzez zwrot pieniędzy. A następnie utwórz nowe zamówienie. Zachwycać się. Muszę czekać ponad tydzień na zwrot pieniędzy, aby poprawić błąd w zamówieniu. Przerażenie. Nie zadawaj się z tym sklepem, bardzo niemiła obsługa
pokaż więcej...
TI ART
13 luty 2023 00:24
Bardzo dobry sklep
pokaż więcej...
Jakub Poznański
08 luty 2023 00:17
Miłe zakupy
pokaż więcej...
Rafal S
07 luty 2023 07:38
Zamówienie po tygodniu oczekiwania wróciło do nadawcy bez słowa wyjaśnienia. Opakowanie przesyłki w postaci papierowego worka.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про MODIVO S.A.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії MODIVO S.A.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości