Zakup szybko i sprawnie, ale reklamacje to dramat. Od 5 tygodni trwa weryfikacja przez specjalistę, że jeden but ma wyższą cholewkę. Brak informacji o przebiegu weryfikacji, jak uda się dodzwonić na infolinię, to info, że w przyszłym tygodniu ktoś się tym zajmie.
Paczka opozniona, 4 dni robocze minęły i nadal nic. Teraz 3-dniowy weekend więc na paczkę czas oczekiwania wyjdzie ponad tydzień. Słabo. Poza automatycznymi odpowiedziami nic tu chyba nie działa
Zapłaciłem za 6 przedmiotów i otrzymałem potwierdzenie e-mailem od Modivo z prawidłową kwotą i liczbą przedmiotów wraz z odpowiednim zdjęciem. W kolejnym mailu pojawiła się Faktura, w której o 1 sztukę mniej i obniżono całkowitą zapłaconą kwotę (o ponad 100 zł mniej niż zapłacona). Dziś otrzymałam przesyłkę, a w niej było tylko 5 sztuk zamiast zamówionych i opłaconych 6. Od wczoraj próbuję się z nimi skontaktować, brak tel. numer do połączenia. Jest bot na czacie, zostawiłem szczegóły problemu i jest napisane, że skontaktuję się ze mną e-mailem. Jak dotąd zespół Modivo nie otrzymał żadnego e-maila, co jest bardzo rozczarowujące.
Zamawiam u nich od lat, podobało mi się, że firma była uczciwa, jeśli buty uległy przedwczesnemu uszkodzeniu (zawsze) zwracali pieniądze. Aż do mojego ostatniego zamówienia: buty nie wytrzymały 2 tygodni, od razu je odesłałem, potem przez kilka miesięcy obiecali mi zwrócić pieniądze, ale nic. Odesłali, gdy już rozmawiałem o tym z ochroną konsumentów.
Zamówiłem buty, dotarły praktycznie następnego dnia po złożeniu zamówienia. Niestety rozmiar nie przypadł mi do gustu (ponieważ był mniejszy niż zamawiałam, patrz metka na butach vs. same buty). Jednak zwróciłem buty do Zásilkovnej, zamówiłem takie same, były już w porządku, a eobuv zwrócił mi pieniądze w ciągu około tygodnia. Więc ogólnie pozytywne doświadczenie.
Kupiłem 2 pary butów i po prostu po otrzymaniu e-maila z informacją o terminie dostawy z kodem do śledzenia zamówienie nie dotarło. Minęły 3 dni od podanej daty i po prostu kod śledzenia zmienia się każdego dnia. Zostawiam go tutaj zarejestrowanego, aby zachować ostrożność przy zakupach w sklepie, idealny do przejrzenia komentarzy w Internecie i sprawdzenia, czy podobnych reklamacji jest wiele. Mam nadzieję, że się mylę, jeśli tak, to przyjdę tutaj, aby edytować ten komentarz
Jestem zawiedziona , zakup ok przebiegł pomyślnie , niestety jeżeli chodzi o reklamację to jest totalna porażka. Najpierw mieli Państwo wymienić produkt po kilku telefonach i e-maili stwierdzono że nie mają na wymianę i dostanę zwrot gotówki, minął kolejny tydzień na e-mail brak odpowiedzi a przez tel stwierdzono , że dostałam zwrot gotówki gdzie niestety środków na koncie brak. W dalszym ciągu czekam na zwrot
Wypróbowałem 2 kapcie z północnej strony i wysłali mi 2 brązowe sandały, okłamali mnie, że wyślą mi te, które zamówiłem, nigdy ich nie wysłali, nie odbierają mojego telefonu, oszuści, wstydźcie się, modląc się za wasze spadajcie, skurwysyny