Po przesłaniu nieprawidłowego towaru i oczekiwaniu na maile reklamacyjne, udało mi się zakończyć transakcję pomyślnie, wymieniając produkt na inny z kodem -50zł (otrzymanym w ramach rekompensaty). Firma pracuje nad lepszą obsługą posprzedażową i to jest do docenienia, bo same produkty i sprzedaż bez zarzutu.
Kupiłam kapcie dla dziecka, po czym anulowali zamówienie. Okazuje się, że przesłanie pieniędzy na ich konto nie jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży. Najpierw muszą sprawdzić czy w ogóle mają takie rzeczy na stanie. Porażka.
Szkoda,że nie można dać mniej... Szczerze jest mi już wszystko jedno co napisze... NIE POLECAM
Tydzień zamówienie w realizacji, gdy zamawiałam oczekiwałam,jak sam producent wskazywał, wysyłki do 24h,codzienne próby kontaktu po 3h na infolinii,kilkanaście e-maili na różne konta, po tygodniu się okazało, że jednych butów nie mają na stanie, a dalej są dostępne do kupienia ?!? A teraz po odebraniu zamówienia okazuje się,że zamiast sandałków 39, w pudełku są sandałki 37,no po prostu jakieś jaja... Nie pisze już do szanownego państwa z wyjaśnieniem problemu,bo przecież i tak można pisać do samego siebie, a odpowiedzi na pierwszego e-maila z wtorku nie mam do dziś jeszcze raz uprzedzam ,bo zwykle sama czytam opinie przed,ale tym razem stwierdziłam KURDE PRZECIEŻ TO BYŁA TAKA SUPER FIRMA,a tu masz niespodzianka.
Edit.
17.07 zrobiłam zwrot, jest 5.08 do dnia dzisiejszego przyszły pieniądze tylko za jedną parę butów. Najśmieszniejsze jest to, że to nie jest ich wina, że ktoś kto pakował wsadził złe buty do pudełka, twierdzą,że to wina kuriera InPost straciłam tylko kupon,bo za tą jedną parę dostałam kasę z odliczeniem tego rabatu(a reszty oczywiście nie dostałam,buty za 250 zł kupiłam chyba za darmo,a na e-mail z tamtego tygodnia, nikt nie raczy odpisać) ....CYRK tylko nie zabawny
Zamówiłem buty 6.05.2025 dzisiaj mamy 11.05.2025 a paczka cały czas w przygotowaniu na wysyłkę, kontakt mailowy oraz infolinia to porażka zero odzewu! Buty 600 ponad a informacji zero !
Pierwsze w życiu zamówienie na eobuwie. I ostatnie ♂️ godzina spędzona na wybieraniu butów, opłacone prawidłowo z góry a po chwili zamówienie anulowane. Odradzam
Zamówiłem tenisówki Skechers Infinity Cool 232303/GRY Grey, rozmiar 45,5 na Modivo. Dostarczono szybko, bez pytań. Ale... Na pudełku wszystko w porządku - rozmiar 45,5 wyprodukowany w Wietnamie, a w środku... Lewy tenisówka to 45,5 wyprodukowany w Wietnamie, a prawy 45 wyprodukowany w Chinach. Cóż mogę powiedzieć, obsługa jest na najwyższym poziomie. Modivo – do widzenia!
Nieczytelne zasady przydzielania kuponów rabatowych czyli promocja i rabaty z tzw. gwiazdką. Rejestrujesz się , dopisujesz się do newslettera a na koniec okazuje się, że rabatu i tak nie dostaniesz bo akurat ten produkt nie jest objęty promocją albo kod jest nieprawidłowy
Zakup szybko i sprawnie, ale reklamacje to dramat. Od 5 tygodni trwa weryfikacja przez specjalistę, że jeden but ma wyższą cholewkę. Brak informacji o przebiegu weryfikacji, jak uda się dodzwonić na infolinię, to info, że w przyszłym tygodniu ktoś się tym zajmie.
Paczka opozniona, 4 dni robocze minęły i nadal nic. Teraz 3-dniowy weekend więc na paczkę czas oczekiwania wyjdzie ponad tydzień. Słabo. Poza automatycznymi odpowiedziami nic tu chyba nie działa
Zapłaciłem za 6 przedmiotów i otrzymałem potwierdzenie e-mailem od Modivo z prawidłową kwotą i liczbą przedmiotów wraz z odpowiednim zdjęciem. W kolejnym mailu pojawiła się Faktura, w której o 1 sztukę mniej i obniżono całkowitą zapłaconą kwotę (o ponad 100 zł mniej niż zapłacona). Dziś otrzymałam przesyłkę, a w niej było tylko 5 sztuk zamiast zamówionych i opłaconych 6. Od wczoraj próbuję się z nimi skontaktować, brak tel. numer do połączenia. Jest bot na czacie, zostawiłem szczegóły problemu i jest napisane, że skontaktuję się ze mną e-mailem. Jak dotąd zespół Modivo nie otrzymał żadnego e-maila, co jest bardzo rozczarowujące.