Po przesłaniu nieprawidłowego towaru i oczekiwaniu na maile reklamacyjne, udało mi się zakończyć transakcję pomyślnie, wymieniając produkt na inny z kodem -50zł (otrzymanym w ramach rekompensaty). Firma pracuje nad lepszą obsługą posprzedażową i to jest do docenienia, bo same produkty i sprzedaż bez zarzutu.
Zamówiłem buty, dotarły praktycznie następnego dnia po złożeniu zamówienia. Niestety rozmiar nie przypadł mi do gustu (ponieważ był mniejszy niż zamawiałam, patrz metka na butach vs. same buty). Jednak zwróciłem buty do Zásilkovnej, zamówiłem takie same, były już w porządku, a eobuv zwrócił mi pieniądze w ciągu około tygodnia. Więc ogólnie pozytywne doświadczenie.
Zamawiałem towar wielokrotnie, jeszcze nigdy nie miałem problemu. Dzisiaj - poniedziałek godz 10. Kurier dostarczyl zamówienie złozone w niedzielę, czyli wczoraj o 12. Nie wiem czy da się to szybciej ogarnąć. Obsługa Ok, raz nawet w trakcie zamowienia zniknęła promocja, miałem akurat zrzut ekranu w telefonie, pani na infolinii bez problemu naliczyła rabat z promocji, mimo, że był to jakiś błąd na stronie. Polecam na 100%
Z terminem wysyłki w eobuwie jest różnie, raz błyskawicznie wysyłają, a raz zwlekają parę dni. Złożyłam dwa zamówienia, do każdego miałam częściowy zwrot, każdy został uznany. Co mnie zdziwiło to to, że pieniądze za jeden z tych zwrotów były zwracane na raty. Ogólnie forma zakupów online mi się podoba, można spokojnie przymierzać w domu. Problem był tylko z pudełkami, przesyłali większe od zawartości, a potem ciężko odesłać jedną parę butów w pudełku wysokim na 1 m. Ponadto jest limit w paczce chyba do 10 rzeczy, nawet jeśli nie są to pudełka z butami.