MODIVO S.A.

35 ocen
Woj Wro
10 listopad 2024 18:44
Zakup szybko i sprawnie, ale reklamacje to dramat. Od 5 tygodni trwa weryfikacja przez specjalistę, że jeden but ma wyższą cholewkę. Brak informacji o przebiegu weryfikacji, jak uda się dodzwonić na infolinię, to info, że w przyszłym tygodniu ktoś się tym zajmie.
pokaż więcej...
Mateusz Burliga
10 listopad 2024 09:34
Zamówienie złożone we wtorek. Wiadomość na stronie wysyłka w 24h . Po 6 dniach nadal nie wysłane. Porażka
pokaż więcej...
Jakub Łuczak
08 listopad 2024 21:28
Paczka opozniona, 4 dni robocze minęły i nadal nic. Teraz 3-dniowy weekend więc na paczkę czas oczekiwania wyjdzie ponad tydzień. Słabo. Poza automatycznymi odpowiedziami nic tu chyba nie działa
pokaż więcej...
Irina H.
08 listopad 2024 16:15
Zapłaciłem za 6 przedmiotów i otrzymałem potwierdzenie e-mailem od Modivo z prawidłową kwotą i liczbą przedmiotów wraz z odpowiednim zdjęciem. W kolejnym mailu pojawiła się Faktura, w której o 1 sztukę mniej i obniżono całkowitą zapłaconą kwotę (o ponad 100 zł mniej niż zapłacona). Dziś otrzymałam przesyłkę, a w niej było tylko 5 sztuk zamiast zamówionych i opłaconych 6. Od wczoraj próbuję się z nimi skontaktować, brak tel. numer do połączenia. Jest bot na czacie, zostawiłem szczegóły problemu i jest napisane, że skontaktuję się ze mną e-mailem. Jak dotąd zespół Modivo nie otrzymał żadnego e-maila, co jest bardzo rozczarowujące.
pokaż więcej...
Grażyna Kukielska
08 listopad 2024 07:49
pokaż więcej...
Andrzej Kowalczyk
12 luty 2024 15:50
Szybka realizacja zamówienia.
pokaż więcej...
Endre Csepregi
10 luty 2024 13:16
Zamawiam u nich od lat, podobało mi się, że firma była uczciwa, jeśli buty uległy przedwczesnemu uszkodzeniu (zawsze) zwracali pieniądze. Aż do mojego ostatniego zamówienia: buty nie wytrzymały 2 tygodni, od razu je odesłałem, potem przez kilka miesięcy obiecali mi zwrócić pieniądze, ale nic. Odesłali, gdy już rozmawiałem o tym z ochroną konsumentów.
pokaż więcej...
Jarek Hańćkowiak
09 luty 2024 14:30
pokaż więcej...
justyna kapciak
09 luty 2024 08:29
Dostawa mega szybko. Czapka cudna. Polecam.
pokaż więcej...
Grażyna Pichal
05 luty 2024 09:18
Super Szybko, komfortowo. Bardzo Bardzo Bardzo miła obsługa. Polecam
pokaż więcej...
Stepan Rezek
10 listopad 2023 14:18
Zamówiłem buty, dotarły praktycznie następnego dnia po złożeniu zamówienia. Niestety rozmiar nie przypadł mi do gustu (ponieważ był mniejszy niż zamawiałam, patrz metka na butach vs. same buty). Jednak zwróciłem buty do Zásilkovnej, zamówiłem takie same, były już w porządku, a eobuv zwrócił mi pieniądze w ciągu około tygodnia. Więc ogólnie pozytywne doświadczenie.
pokaż więcej...
Kátia Braga
09 listopad 2023 16:40
Kupiłem 2 pary butów i po prostu po otrzymaniu e-maila z informacją o terminie dostawy z kodem do śledzenia zamówienie nie dotarło. Minęły 3 dni od podanej daty i po prostu kod śledzenia zmienia się każdego dnia. Zostawiam go tutaj zarejestrowanego, aby zachować ostrożność przy zakupach w sklepie, idealny do przejrzenia komentarzy w Internecie i sprawdzenia, czy podobnych reklamacji jest wiele. Mam nadzieję, że się mylę, jeśli tak, to przyjdę tutaj, aby edytować ten komentarz
pokaż więcej...
Jamal
08 listopad 2023 11:27
Straszna obsługa klienta.
pokaż więcej...
Maria Kryżek
06 listopad 2023 20:13
pokaż więcej...
Oko
04 listopad 2023 10:31
pokaż więcej...
Jakub Karon
12 sierpień 2023 09:53
Miesiac od zamowienia i dalej w trakcie realizacji. Kontakt wielokrotnie i zlewka totalna. Nie chca oddac pieniedzy ani wyslac towaru. Nigdy wiecej
pokaż więcej...
Girlie Radan
12 sierpień 2023 09:25
kupiłem bagaż Guess przez Internet i dotarł bezpiecznie ... zaufany sklep
pokaż więcej...
Dominika Zmuda
09 sierpień 2023 11:20
Jestem zawiedziona , zakup ok przebiegł pomyślnie , niestety jeżeli chodzi o reklamację to jest totalna porażka. Najpierw mieli Państwo wymienić produkt po kilku telefonach i e-maili stwierdzono że nie mają na wymianę i dostanę zwrot gotówki, minął kolejny tydzień na e-mail brak odpowiedzi a przez tel stwierdzono , że dostałam zwrot gotówki gdzie niestety środków na koncie brak. W dalszym ciągu czekam na zwrot
pokaż więcej...
Ivana Konečná
08 sierpień 2023 20:51
Nie polecam, wprost ostrzegam. Reklamacja nierozpatrzona po ustawowym terminie. Absolutny brak zainteresowania klientem. Nie odpowiadają na maile!!
pokaż więcej...
sniffarw depon
08 sierpień 2023 20:41
Wypróbowałem 2 kapcie z północnej strony i wysłali mi 2 brązowe sandały, okłamali mnie, że wyślą mi te, które zamówiłem, nigdy ich nie wysłali, nie odbierają mojego telefonu, oszuści, wstydźcie się, modląc się za wasze spadajcie, skurwysyny
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про MODIVO S.A.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії MODIVO S.A.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości