To mój drugi długi pobyt w tym hotelu. Absolutnie świetna lokalizacja, obsługa bardzo uprzejma i miła, z tym zastrzeżeniem, że na sali restauracyjnej dominują uczennice jako kelnerki. Pokoje w wyższym standardzie, np 7 piętro zasługują na 4, poziom 1 piętra to góra 3. Mocno zużyte wyposażenie. Od roku nie działa 1 z 3 wind.... Jedzenie w restauracji 3. Plus za przechowalnię rowerów, duży parking i basen.
Jedna rzecz mnie rozczarowała, otóż wykupiłem pokój z widokiem na morze a dostałem od strony morza(4p) z widokiem na drzewa. Całe szczęście obsługa hotelu po krótkiej rozmowie zmieniła pokój na drugi dzień ale niesmak pozostał.
Świetna lokalizacja tuż przy morzu, bardzo dobra obsługa, przepyszne śniadania. Na minus problemy techniczne z klimatyzacją, windami i hałasami w rurach, ale mam nadzieję, że to tylko taki zdarzył się zbieg okoliczności.
Hotel fajny, świetne położenie, blisko do morza. obsługa jakich mało, kucharz zarąbisty, pyszne jedzonko, podczas jedzenia śniadanka Panie sprzątaczki pięknie ogarniały pokoje, zostawiały wodę herbatkę oraz kawkę. Jedyny powód 3 * pokoików to to, że wnętrze jest mocno przestarzałe, lekka "odnowa" by się przydała. Zapomniałam tylko dodać, że parking mógł by być większy
Przede wszystkim to, co wyróżnia Mercure Gdynia to pracownicy tego hotelu. Widać w nich pasje do hotelarstwa. Świetnie przygotowany pokój, przemiła recepcja jak i cała gastronomia. Śniadanie świeże i urozmaicone a przy tym animacja gości na wysokim poziomie. Dziękuje!