Mercedes-Benz Warszawa Sp. z o.o.

25 ocen
Marcin Piszczek
27 marzec 2023 13:16
Najgorszy serwis z jakim miałem do czynienia. Pan Kaziu z Pszczyna dolnego lepiej ogarnia! Nie radzą sobie z podstawowymi sprawami! Przyjechałem z błędem TPM. Stwierdzili że to jakaś poważna sprawa, potrzeba elektryka, diagnozy i sprowadzenia części których nie mają.. termin na za 3 tygodnie. Pojechałem następnego dnia do wulkanizatora. W 2 min sprawdził który czujnik nie działa, wymienił za 120zł i sprawa ogarnięta...

Drugie spotkanie z serwisem na Daimlera to zwykły przegląd 100K. Stwierdzili że trzeba zrobić regenerację DPF. Kilka godzin później wyskakuje mi CheckEngine - błąd w ciśnieniu układu wydechowego. Wracam - serwis stwierdza, że to zbieg okoliczność i do wymiany dwie sondy lambda za 2800zł.. taki zbieg okoliczności.. wstyd! Jestem niemal pewien, że jak bym je u nich wymienił, to za kilka godzin znowu błąd wróci i znajdą kolejną część do wymiany.. w końcu nie chodzi o to żeby zrobić, tylko żeby robić.
pokaż więcej...
Tomasz Sikorski
19 marzec 2023 10:20
W dziale sprzedaży części samochodowych siedzą bardzo smutni panowie. Nie zależy im na sprzedaży i na pomocy w ustaleniu poszukiwanej części. Na prośbę o podejście do auta w celu pokazania uszkodzonej części była kategoryczna odpowiedź, że nie będzie opuszczał swojego stanowiska. Może zaoferować jedynie katalogi w komputerze. Widać panowie mają płacone tylko za bycie w pracy a nie za faktyczna pracę i pomoc klientowi. Szczerze nie polecam działu sprzedaży części zamiennych:(
pokaż więcej...
Damian Żuromski
19 grudzień 2022 20:43
Poważne traktowanie klienta dla obsługi salonu, to zupełnie czarna magia. Zadawane pytania, były za trudne, a jak widać klienta niestety nie traktuje się poważnie. Samochody "nowe" okazują się podwójnie lakierowane... komplikacje, co do czasu odbioru auta... pięć godzin wykracza poza moje ramy czasowe, kiedy odbieram swój zakupiony samochód.

Brak słów... nie dbacie o klienta, nie liczycie się z nim, niestety trudno szukać w tym salonie pozytywów.
pokaż więcej...
Jezebel Jezz
19 grudzień 2022 20:25
Niestety po salonie tego pokroju spodziewałam się merytorycznej i fachowej rozmowy oraz prezentacji auta. Obsługa bardzo nieprofesjonalna na 10 pytań dotyczących obsługi konkretnego modelu, dealer nie znał ani jednej odpowiedzi.

Funkcjonowanie w świecie sprzedaży tak wysokiego rodzaju produktów, zawsze powinno towarzyszyć hasło: "Klient jest najważniejszy i należy o niego dbać", które całkowicie nie przekłada się w podejściu pracowników salonu. I przepraszam, ale oczekiwanie na odbiór samochodu, bez wcześniejszego uzgodnienia godziny (przecież nie byłoby problemu przyjechać na 14) i informacja, że mamy czekać 5 godzin, pozostaje wiele do życzenia.

Przykro doświadczać powyższych sytuacji, kiedy człowiek, jedzie z radością, by cieszyć się nowym zakupem a na miejscu spotyka tyle nieprzychylnych, nieprofesjonalnych i niemiłych ludzi....
pokaż więcej...
Michał Alczyszyn
14 wrzesień 2022 17:42
Kupiłem tu kilka samochodów, więc można powiedzieć jestem stałym klientem, jednak podejście serwisu i pracowników jest najgorsze z możliwych, mimo, że naprawdę chciałbym polecić i nawet poleciłem znajomym zakup w tym salonie łącznie około 10 aut to z wszelkim serwisem, naprawą przez ubezpieczyciela wychodzi się tragicznie, w żaden sposób nie pomogą tylko patrzą jak klienta naciągnąć. Postawa Pana Jakuba Krasuckiego to postawa nie profesjonalna, zasługująca na nagane , jak dla mnie tragedia. Szczerze odmawiam serwisu, zakupu i czego kolwiek na Daimlera 1, a kolejnego mercedesa zamówiłem już w Poznaniu... z takim podejściem do klientów mam nadzieje, że się odwdzięczą.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Mercedes-Benz Warszawa Sp. z o.o.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Mercedes-Benz Warszawa Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości