Mercedes-Benz Warszawa Sp. z o.o.

25 ocen
spinakersable
22 styczeń 2025 09:48
Prośba o ofertę na auto ze stocku dostępne "od ręki" przesłana w połowie grudnia. Mamy 22.01- nadal nie otrzymałem oferty. Międzyczasie byliśmy stacjonarnie na miejscu obejrzeć auto, handlowiec- Pan Stefan zaprezentował pojazd, przegadaliśmy temat- miał wysłać wycenę mailem. Do tej pory cisza. Przypominałem się 3/4 razy o przesłanie oferty. Nie pomogło. To jest podejście mercedesa do sprzedaży? Nie wysyłanie ofert klientowi, który jest gotowy wziąć auto od ręki? Czy może powinienem bardziej się postarać i wybłagać, żeby w końcu łaskawie ktoś wysłał maila.

Porażka, wybrałem auto konkurencyjnej marki gdzie handlowiec przypilnował temat od a do z w ciągu jednego dnia zrobił wycenę i odpowiedział na wszystkie moje pytania. Nie polecam współpracy z tym dealerem.
pokaż więcej...
Tomasz Gontarek
20 styczeń 2025 22:03
⚠️‼️Potencjalni Klienci nie dajcie się nabrać na ofertę aut elektrycznych! Bądźcie mądrzejsi doświadczeniem innych.



Dziś został odebrany Mercedes eCitan. Podróż z Radomia do Poznania trwa… Zasięg tego auta to już nie żart, a tragedia. Do tego niedziałające ładowarki albo problemy z autem. Szanujcie swój czas i nie kupujcie tego elektrycznego złomu. Coś co jest bezcenne w dzisiejszym świecie to brak stresu, komfort i czas który spędzacie na odpoczynku, relaksie, hobby a nie w trasie szukając sposobu na przetrwanie gównianym elektrykiem.
pokaż więcej...
Hubert Różycki
20 styczeń 2025 10:11
NIE POLECAM!!⛔️ omijać szerokim Łukiem..

Nigdy więcej nie kupię żadnej części w tym salonie! Nawet gdyby samochód miał stać bez części zamiennej miesiąc.. nawet przed myśl mi nie przejdzie już żeby tutaj coś kupić! Tragedia..

Kupiłem termostat do Mercedesa A-klasy. Po niecałym roku okazał się wadliwy bo nie trzyma temperatury w trakcie jazdy.

Pokazałem filmik idealnie ukazujący wadę jak temperatura spada do 80st. w trakcie jazdy po czym słyszę od serwisanta że to zjawisko jest normalne gdyż układ chłodzenia w tym samochodzie jest maly.

Eksperci z ASO przejechali się samochodem po czym nie stwierdzili żadnej wady.

PRZESTRZEGAM.

Opinie mówią same za siebie..

To był pierwszy raz gdy korzystałem z usług tego ASO, i napewno ostatni!❌❗️
pokaż więcej...
Bogusław Rogalski
19 styczeń 2025 14:36
pokaż więcej...
Марія Томин
19 styczeń 2025 05:18
Szybko i profesjonalnie
pokaż więcej...
E S
25 październik 2024 18:06
Obsługa na miejscu (nie wliczając w to Pani na recepcji, która pracowała na poziomie) zasługuje na wyróżnienie negatywne w pełni. Pan konsultant w sprawie dotyczącej problemu na aplikacji Mercedes Me zdecydowanie dawał w rozmowie znać, że po pierwsze to się śpieszy i nie ma czasu, po drugie to tylko problem na aplikacji i w dorozumiany sposób, czego *Pani nie rozumie. Gdy okazało się, że sam również nie potrafi zaradzić, bo aplikacja rzeczywiście również jego nie chce słuchać :) mimo wykonania zalecanych przez siebie kroków, to tylko pośpieszne skwitował, że trzeba dzwonić do dedykowanego działu, po czym przyniósł wizytówkę jedynie z adresem mailowym i się oddalił. Niewiarygodnie niska obsługa przez tego pracownika. Moim przewinieniem było, że zdecydowałam się podjechać do salonu bez umówionej wizyty, poczekać spokojnie na konsultanta z pomocą recepcjonistki i .. koniec historii. Został niesmak. P.s. konsultantka na linii z tegoż działu - super - polecam docenić panią
pokaż więcej...
Stefan Kuszczak
20 październik 2024 17:30
pokaż więcej...
Marian Bińkowski
15 październik 2024 14:56
Miejsce przepiękne, ale ważniejsze jest to, że obsługa jest na najwyższym profesjonalnym poziomie. A Pani Aleksandra, oprócz ogromnej wiedzy, ma jeszcze jedną wcale nie mnie ważną zaletę. Ta zaleta, to umiejętność i cierpliwość, w postępowaniu z ludźmi takimi jak ja (87 +), którzy szukają okularów, które mają na własnym nosie. To odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Choć życzę Jej, żeby jak najszybciej awansowała.

Z wyrazami szacunku i poważania

Marian Bińkowski
pokaż więcej...
William Blake
12 październik 2024 17:13
pokaż więcej...
diupyzmg
11 październik 2024 15:21
pokaż więcej...
Olga Krasowska
24 styczeń 2024 22:17
Używam serwisu od prawie dziesięciu lat i cały czas jestem pozytywnie zaskakiwana jakością obsługi i profesjonalizmem serwisu. Moje auto chodzi jak złoto a serwis zawsze jest otwarty na moje wymagania i chętny do pomocy wielokrotnie idąc o krok dalej i miłymi gestami powodując, że korzystanie z usług jest takie przyjemne. Wisienką na torcie pozostają benefity z karty stałego klienta.
pokaż więcej...
Joanna Żurawska
24 styczeń 2024 13:56
Bardzo kiepska obsługa klienta. Naprawa auta miała trwać miesiąc, trwała 4 miesiące. Spowodowane było to brakiem części co rozumiem ponieważ nie zależało to od serwisu, ale moja ocena wynika z podejścia doradców oraz kierownika serwisu do sprawy. Brak odpowiedzi na maile, na telefony. Totalna olewka. Nie interesowało ich, że jestem bez auta tyle czasu. Nie otrzymałam pojazdu zastępczego pomimo że byłam klientką serwisu. Kupowałam też od nich samochód. Używany, ale jednak. Nie otrzymałam żadnej rekompensaty. Koszt naprawy prawie 60 tysięcy. Dla mnie to nie jest mało. Widocznie dla nich tak, żeby traktować poważnie klienta. Do tego na koniec okazało się, że nie dokręcili jakieś osłony. Całe szczęście, że nie było to nic poważniejszego. Pomimo że mam dalej korzystam teraz z Idea w Łomiankach. Może tam będą mieli bardziej profesjonalne podejście.
pokaż więcej...
Walldemaro
23 styczeń 2024 18:40
Tu jesteś intruzem, absolutnie nie polecam tego miejsca. Na każdej linii od sprzedawcy, serwisu, czy też obsługi telefonicznej/mailowej. Dramat. Nie wierzysz, sprawdź i sam wystaw opinię. Mają cię w D.. i tyle.



Unikaj tego serwisu jak wroga. I nie jest to opinia z jednej wizyty.
pokaż więcej...
Mariusz Minkiewicz
22 styczeń 2024 14:24
pokaż więcej...
mesiek
19 styczeń 2024 23:23
Super
pokaż więcej...
Jacek Majewski
28 lipiec 2023 12:20
pokaż więcej...
Dariusz Wojtaś
27 lipiec 2023 16:16
Bardzo miłe powitanie i kompetentna obsługa
pokaż więcej...
Jarek
27 lipiec 2023 09:59
27.07.2023 ok godz 09:45.

Bardzo słabe podejście do klienta. Pani na recepcji serwisu jest bardzo nie miła. Przekierowują od jednego biurka do drugiego/recepcji i z powrotem..

Chciałem się omówić na wymianę schowka - zajęło mi to pomad 40 minut, biorąc pod uwagę że na miejscu wprawie nie było klientów.
pokaż więcej...
Chrystian Rębowski
24 lipiec 2023 22:28
Obsługa bardzo profesjonalna. Salon godny polecenia.
pokaż więcej...
Jarek Dziwicki
20 lipiec 2023 14:46
Pałac piękny, ale brak zainteresowania klientem, do warsztatu. Kupić auto ????bardzo proszę. A nie to czekaj może ktoś podejdzie.....
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Додайте думку про Mercedes-Benz Warszawa Sp. z o.o.

Ваша думка:
Пам’ятайте, що ваша думка відповідає нормам і якомога більш істотна – ми хочемо, щоб наші користувачі мали змогу – також завдяки вашому запису – дізнатися якомога більше про роботу в компанії Mercedes-Benz Warszawa Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Повідомити відгук
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości