Prośba o ofertę na auto ze stocku dostępne "od ręki" przesłana w połowie grudnia. Mamy 22.01- nadal nie otrzymałem oferty. Międzyczasie byliśmy stacjonarnie na miejscu obejrzeć auto, handlowiec- Pan Stefan zaprezentował pojazd, przegadaliśmy temat- miał wysłać wycenę mailem. Do tej pory cisza. Przypominałem się 3/4 razy o przesłanie oferty. Nie pomogło. To jest podejście mercedesa do sprzedaży? Nie wysyłanie ofert klientowi, który jest gotowy wziąć auto od ręki? Czy może powinienem bardziej się postarać i wybłagać, żeby w końcu łaskawie ktoś wysłał maila.
Porażka, wybrałem auto konkurencyjnej marki gdzie handlowiec przypilnował temat od a do z w ciągu jednego dnia zrobił wycenę i odpowiedział na wszystkie moje pytania. Nie polecam współpracy z tym dealerem.
⚠️‼️Potencjalni Klienci nie dajcie się nabrać na ofertę aut elektrycznych! Bądźcie mądrzejsi doświadczeniem innych.
Dziś został odebrany Mercedes eCitan. Podróż z Radomia do Poznania trwa… Zasięg tego auta to już nie żart, a tragedia. Do tego niedziałające ładowarki albo problemy z autem. Szanujcie swój czas i nie kupujcie tego elektrycznego złomu. Coś co jest bezcenne w dzisiejszym świecie to brak stresu, komfort i czas który spędzacie na odpoczynku, relaksie, hobby a nie w trasie szukając sposobu na przetrwanie gównianym elektrykiem.
Nigdy więcej nie kupię żadnej części w tym salonie! Nawet gdyby samochód miał stać bez części zamiennej miesiąc.. nawet przed myśl mi nie przejdzie już żeby tutaj coś kupić! Tragedia..
Kupiłem termostat do Mercedesa A-klasy. Po niecałym roku okazał się wadliwy bo nie trzyma temperatury w trakcie jazdy.
Pokazałem filmik idealnie ukazujący wadę jak temperatura spada do 80st. w trakcie jazdy po czym słyszę od serwisanta że to zjawisko jest normalne gdyż układ chłodzenia w tym samochodzie jest maly.
Eksperci z ASO przejechali się samochodem po czym nie stwierdzili żadnej wady.
PRZESTRZEGAM.
Opinie mówią same za siebie..
To był pierwszy raz gdy korzystałem z usług tego ASO, i napewno ostatni!❌❗️
Obsługa na miejscu (nie wliczając w to Pani na recepcji, która pracowała na poziomie) zasługuje na wyróżnienie negatywne w pełni. Pan konsultant w sprawie dotyczącej problemu na aplikacji Mercedes Me zdecydowanie dawał w rozmowie znać, że po pierwsze to się śpieszy i nie ma czasu, po drugie to tylko problem na aplikacji i w dorozumiany sposób, czego *Pani nie rozumie. Gdy okazało się, że sam również nie potrafi zaradzić, bo aplikacja rzeczywiście również jego nie chce słuchać :) mimo wykonania zalecanych przez siebie kroków, to tylko pośpieszne skwitował, że trzeba dzwonić do dedykowanego działu, po czym przyniósł wizytówkę jedynie z adresem mailowym i się oddalił. Niewiarygodnie niska obsługa przez tego pracownika. Moim przewinieniem było, że zdecydowałam się podjechać do salonu bez umówionej wizyty, poczekać spokojnie na konsultanta z pomocą recepcjonistki i .. koniec historii. Został niesmak. P.s. konsultantka na linii z tegoż działu - super - polecam docenić panią
Miejsce przepiękne, ale ważniejsze jest to, że obsługa jest na najwyższym profesjonalnym poziomie. A Pani Aleksandra, oprócz ogromnej wiedzy, ma jeszcze jedną wcale nie mnie ważną zaletę. Ta zaleta, to umiejętność i cierpliwość, w postępowaniu z ludźmi takimi jak ja (87 +), którzy szukają okularów, które mają na własnym nosie. To odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Choć życzę Jej, żeby jak najszybciej awansowała.
Używam serwisu od prawie dziesięciu lat i cały czas jestem pozytywnie zaskakiwana jakością obsługi i profesjonalizmem serwisu. Moje auto chodzi jak złoto a serwis zawsze jest otwarty na moje wymagania i chętny do pomocy wielokrotnie idąc o krok dalej i miłymi gestami powodując, że korzystanie z usług jest takie przyjemne. Wisienką na torcie pozostają benefity z karty stałego klienta.
Bardzo kiepska obsługa klienta. Naprawa auta miała trwać miesiąc, trwała 4 miesiące. Spowodowane było to brakiem części co rozumiem ponieważ nie zależało to od serwisu, ale moja ocena wynika z podejścia doradców oraz kierownika serwisu do sprawy. Brak odpowiedzi na maile, na telefony. Totalna olewka. Nie interesowało ich, że jestem bez auta tyle czasu. Nie otrzymałam pojazdu zastępczego pomimo że byłam klientką serwisu. Kupowałam też od nich samochód. Używany, ale jednak. Nie otrzymałam żadnej rekompensaty. Koszt naprawy prawie 60 tysięcy. Dla mnie to nie jest mało. Widocznie dla nich tak, żeby traktować poważnie klienta. Do tego na koniec okazało się, że nie dokręcili jakieś osłony. Całe szczęście, że nie było to nic poważniejszego. Pomimo że mam dalej korzystam teraz z Idea w Łomiankach. Może tam będą mieli bardziej profesjonalne podejście.
Tu jesteś intruzem, absolutnie nie polecam tego miejsca. Na każdej linii od sprzedawcy, serwisu, czy też obsługi telefonicznej/mailowej. Dramat. Nie wierzysz, sprawdź i sam wystaw opinię. Mają cię w D.. i tyle.
Unikaj tego serwisu jak wroga. I nie jest to opinia z jednej wizyty.