Tragiczna sieć, zdecydowanie odradzam zakupy, jeśli ktoś ceni swój czas, pieniądze i nerwy. Zakupiony przeze mnie produkt za prawie 3000 zł został dostarczony dopiero 13 dnia od zamówienia, ponieważ został on zapakowany przez MediaMarkt w - uwaga - zbyt dużą paczkę. Absurd? Zdecydowanie tak. Podobnie zresztą jak działanie infolinii, która właściwie w ogóle nie była w stanie mi pomóc. Poziom obsługi klienta również godny pożałowania, sklep generalnie ma w poważaniu niedogodności, które spowodował swoimi błędami, przecież paczka została koniec końców doręczona, nieistotne, że 9 dni po terminie. Po moich skargach obsługa klienta zdecydowała się szarpnąć na kod rabatowy na - ponownie uwaga - 50 złotych, jak sądzę dla załagodzenia sporu. Szkoda tylko, że sprawa dotyczyła opóźnienia, a w międzyczasie również de facto zagubienia przesyłki za 3000 zł. Z kolei po dodaniu opinii na ten temat, zostałem poproszony o kontakt, a obsługa klienta zapewniła mnie, że - znowu uwaga - rozumie moje niezadowolenie z zakupu, najmocniej przeprasza za sytuację i poprosi o ponowną weryfikację sprawy oraz przyznanie wyższej rekompensaty. Po weryfikacji otrzymałem maila z informacją, że jednak poprzednia decyzja o rekompensacie w wysokości 50 zł była ostateczna. Po prostu śmiech na sali. W życiu nie spotkałem się z tak absurdalnym i obrzydliwym podejściem do klienta. Niech Was więc nie zmylą odpowiedzi mówiące o "kierowaniu się dobrem i zadowoleniem klienta" czy o "wyjaśnianiu spraw". Ten sklep to po prostu absolutne dno.
Po próbie kupna telewizora na raty odpuściłem sobie. Czekać 30 minut na krzesełku oczekując aż jakiś pracownik skończy kawę i raczy podejść załatwić prosta sprawę jest pięknym odzwierciedleniem podejścia tego sklepu do klienta. A szkoda, bo Pan z działu telewizorów był mega pomocny. Nie pozdrawiam tej placówki, wolalem postać w korkach (była to godzina 17) i podjechać do innego sklepu. Nie pozdrawiam i nie polecam. Dodatkowo podczas oczekiwania zauważyłem że sklep również nie obsługuje osób angielsko-jezycznych.
Zamówiłem online pralkę z dostawą. Sklep przy składaniu zamówienia daje możliwość wyboru terminu i godzin dostawy. Za możliwość wyboru pobiera opłatę. Wybrałem tę opcję. Otrzymałem mailowe potwierdzenie wybranego terminu i godziny. W terminie i w godzinach kiedy kiedy pralka miała być dostarczona otrzymałem maila, że sklep zmienił datę dostawy - samowolnie i bez uzgodnienia ze mną. Na czas planowanej dostawy musiałem wrócić z nieplanowanego wcześniej wyjazdu służbowego i przejechać 150 km.
UWAGA NA FIRMĘ MediaMarkt Polska . JEST WIELU INNYCH DOSTAWCÓW. Czas chyba aby jakiś prawnik dobrał im się do skóry, co sam planuję uczyć.
Wczoraj 23:05.2022 pojechałem po grę Age of Empires 4, bo na stronie internetowej pokazywało, że gra w Media Markt Blue City jest dostępna. Na miejscu okazało się, ze gry nie ma, ba nie ma jej w całej Warszawie i trzeba zamówić przez neta. Nie możliwe było zamówienie w sklepie, bo nie można zamawiać z dostawą do domu - bardzo ciekawe, skoro pralki, lodówki a nawet inne rzeczy bez problemu są dostarczane pod podany adres. Dobra, zamówiłem przez stronę MM te grę u siebie w domu przez mój komputer. Jakie moje zdziwienie było dzisiaj jak dostałem maila z taką informacją: "Za pośrednictwem DPD Polska, nadana została dzisiaj tj.: 24.05.2022 16:01 do Państwa przesyłka 10... od Warszawa - Blue City Warszawa - Blue City, Nadawca:
Warszawa - Blue City" - WASI PRACOWNICY TO JUŻ SAMI NIE WIEDZĄ CO MAJĄ W SPRZEDAŻY !! Specjalnie jechałem na miejsce by powiedział mi pracownik i kierownik tegoż przybytku, że gry nie ma a na drugi dzień okazuje się, że jest i zostaje wysłana z Media Markt Blue City. Nie polecam tego sklepu, banda de... tam pracuje.