Idealne miejsce na zakupy niskiej jakości sprzętu elektronicznego często używanego nazywanego powystawowym lub nowego sprzętu elektronicznego który posiada wady fabryczne idealne miejsce na zakupy dla rasowych frajerów szukających okazji w elektrośmietniku. Karty podarunkowe nie działają w internecie. u.
Kupiłem głośniki do komputera, ale gdy z nich korzystam, słychać trzaski, więc zdecydowałem się je zwrócić i wybrać inny później. Sklep odmówił mi zwrotu pieniędzy argumentując, że zwrot jest możliwy tylko przy zakupie przez sklep internetowy (ciekawe dlaczego? Klienci internetowi są jakoś inni?), a skoro kupowałem w sklepie stacjonarnym - mogą zaoferować jedynie kartę podarunkową, która przy sposób można zapłacić tylko w sklepie fizycznym. Mówili też, że to szczęście, że w ogóle dokonali zwrotu))))
W ciągu 14 dni oczekuję pełnego zwrotu pieniędzy, a nie jakiejś karty podarunkowej – a sklep odmawia mi tego prawa. Teraz po prostu boję się tu cokolwiek kupić, bo jeśli coś pójdzie nie tak, zamiast zwrotu pieniędzy dostanę kartę podarunkową
Cena towaru przy kasie niezgodna z tą z półki . Pracownik bezczelnie wmawia że to wina klientów. Gorzej dla niego że jak na moje życzenie zaczął sprawdzać to nic tam nie miało prawidłowej ceny. Powinno sie wg niego po kodzie wszystkie produkty sprawdzac .Porządny ,szanujący się sklep robi refundację na .....UWAGA 20zł i zamyka temat . Kierowniczka z ironicznym uśmieszkiem " przepraszam za zaistniałą sytuację, dołożymy wszelkich starań "bla blabla zero poczucia winy . Żenada
Przed kilkoma minutami pytałem się w tym sklepie, o możliwość zakupu interesującego mnie głośnika. Nieuprzejmy sprzedawca (tęgi z brodą) był niezadowolony że nie rozumiem co to znaczy: brak możliwości odbioru. Ja wielokrotnie kupowałem coś przez internet, ale odbierałem towar w sklepie, w paczkomacie, na poczcie, czy w innym umownym punkcie odbioru. Co innego jest zakup towaru (dlatego udałem się do sklepu osobiście i na darmo), a co innego odbiór towaru. Sprzedawca tego jak widać nie musi rozróżniać zakupu od odbioru i w ten sposób odstrasza klientów, aby czasem do Media Markt nie wrócili. Ja oczywiście nie wrócę (swoje pieniądze wydam w sklepie któremu zależy na klientach) i nie polecam tego sklepu innym potencjalnym klientom.
Rozumiem, że pracownicy mają marżę od zakupów, ale w niektórych przypadkach to przekracza granice przyzwoitości. Chciałam kupić dzisiaj telefon, sprzedawca nie chciał mi go sprzedać mimo posiadania produktu na stanie mówiąc, że jest zarezerwowany internetowo przez klientów. Jedynym rozwiązaniem żeby mi go sprzedać było wykupienie ubezpieczenia na telefon, które kosztowało dodatkowo 1000 zł! Absurd! To znaczy że wtedy rezerwacja innej osoby nie jest już ważna? Ciekawe. Co więcej, w innym miejscu w Media Markt ten sam telefon został mi sprzedany bez żadnego problemu bez ubezpieczenia. Polecam uważać kto Was obsługuje.
Dziękuję Adrianie! Polecam serdecznie zakupy z tym Panem jeśli chodzi o bluecity. Życzliwy, pomocny szczery i uczciwy człowiek. Uratował mnie przed oszustwem przez innego sprzedawcę w media mark. Poszedłem dzisiaj kupić telefon. Powiedzieli, że mają 5 dostępnych iPhone'ów na stanie. Powiedziałem, że muszę coś załatwić i wrócę za 30 minut, żeby kupić jeden z nich. Po powrocie (około 15) poszedłem do jednego młodego blond sprzedawcy ze wschodnim akcentem, który powiedział, że iPhone'y, które mieli, są zarezerwowane i niedostępne do kupna od ręki, ale jeżeli zapłacę 900 zł za ubezpieczenie to będzie w stanie sprzedać mi tego iPhone'a. Powiedział, że jak pójdę do innego sklepu, to w innym również mi nie sprzedadzą z racji że mają specjalne zasady co do iphonów... w Polsce wszystkie iPhone'y zostały zarezerwowane w ciągu 30 minut i nie da się ich kupić stacjonarnie? :D Wyszedłem ze sklepu, po czym wróciłem bo to wszystko było bardzo dziwne i spotkałem Adriana. Powiedział mi, że mają telefony i nie ma żadnego problemu z zakupem. Wnioskuję że pierwszy sprzedawca oszukuje klientów ponieważ w ten sposób otrzymują prowizję od transakcji ubezpieczeniowych, w ten sposób oszukuje ludzi! Gdyby Adrian mi nie pomógł to zostałby oszukany, marka powinna kontrolować swoich pracowników bo kłamią i oszukują ludzi! To jest niedorzeczne. Jeszcze raz wielkie podziękowania Panu Adrianowi, najlepszy pracownik marki media Markt w Bluecity! Jest osobą honorową.
Jeden z najlepiej wyposażonych elektomarketow w Warszawie. Kupuję tam dość często. Obsługa zawsze miła i chętna do pomocy cierpliwie odpowiada na moje wszystkie pytania a jestem dość trudna klienta.